برخی از خدمات گروه Gmas (گروه مشاوره، بازاریابی، فروش، تبلیغات و برندینگ)
بسمه تعالی
کارگاه آموزشی مدیریت نمایندگی ها و کانال های فروش و بازاریابی
تکنیک های و روشهای مدیریت کنترل ارزیابی و هدایت نمایندگی های و کانال های فروش
بیشتر شرکت ها برای فروش و توزیع محصولات خود در سراسر کشوراقدام به گرفتن نمایندگی و ایجاد نمایندگی و کانال فروش خدمات پس از فروش و کانال های بازاریابی می نمایند اما بیشتر این شرکت ها در زمینه ارزیابی کنترل هدایت و تجزیه و تحلیل این نمایندگی ها دچار مشکلاتی هستند و بسیاری از این شرکت ها در زمینه افزایش کیفیت وکمیت خدمت رسانی این نمایندگی ها وکانال های فروش و خدمات پس از فروش به مشتریان خود نیاز به یک نگرش سیستمی و آموزش های تخصصی و حرفه ای هستند
سرفصل های کارگاه آموزشی مدیریت نمایندگی ها و کانال های فروش و بازاریابی و خدمات پس از فروش
- روش های ایجاد نمایندگی در سراسر کشور
- تکنیک های اثربخش کنترل وهدایت نمایندگی ها وکانال های فروش سراسر کشور
- روش های کاهش هزینه های نمایندگی های سراسر کشور
- روش های ارزیابی کمی و کیفی نمایندگان
- روش های بهبود فرایند های ارتباطی بین شرکت و نمایندگان
- استانداردسازی نمایندگان وکانال های بازاریابی فروش خدمات پس از فروش در سراسر کشور
- روش های افزایش فروش نمایندگان سراسر کشور
- روش های ارزیابی نمایندگان
- روش های انتخاب و گزینش اثربخش نمایندگان
- مهارت های عقد قرارداد با نمایندگان
- روش های مدیریت اثربخش نمایندگی ها
- تدوین اهداف فروش و استراتژی های هدفگذاری در فروش و برنامه های زمان بندی اهداف فروش و بازاریابی
نظارت بر اجرای برنامهی فروش و بازاریابی نمایندگان سراسر کشور
- تنظیم روش ها و جداول پیش بینی فروش به روش های حرفه ای و علمی برای نمایندگان و کانال های فروش سراسر کشور
- تدوین و ایده پردازی برنامه های افزایش فروش، اجرای جشنواره های فروش و بازاریابی برای نمایندگان و کانال های فروش و بازاریابی
- ارائه راهکارهای ارتباطی و تعاملی در جهت سازی سیستم های سخت افزاری و نرم افزاری و فکر افزاری افزایش فروش،
- استخدام گزینش و مصاحبه با نیروهای فروش نمایندگان و کانال های توزیع فروش وخدمات پس از فروش،
- به کارگماری نیروهای موثر فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی، بررسی دلایل کاهش مشتریان و افت فروش و دلایل نارضایتی مشتریان،
بررسی دلایل ناکارآمدی نیروهای فروش. شناسایی عوامل وفادار نبودن مشتریان و گرایش آنها به رقبا،
روش های افزایش میزان وفاداری مشتریان و تکنیک های وفادارسازی مشتریان، بررسی ویژگی های محیط های مختلف فروش
تدوین شرح وظایف سطوح مدیریتی و مهندسی فروش،پیاده سازی و بهینه سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی در سازمان،طراحی تدوین و استقرار فرآیندهای فروش،تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش سازمان با هماهنگی مدیران، بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روان شناسی فروش، تحقیقات رفتار مصرف کنندگان، اجرای جشنواره های فروش و بازاریابی، آنالیز دلایل شکست روشهای اجرایی در جذب مشتریان جدید،بهبود سطح حفظ مشتری جهت افزایش فروش و ایجاد جریان درآمد اضافی، ایجاد واحد CRM اثربخش و اجرایی در شرکت و سازمان ، شناسایی نیازهای مشتریان و جلب اعتماد آنها برای خرید، آموزش تیم فروش در جهت بهبود عملکرد،تکنیک های رفتار شناسی و رفتارسنجی مشتریان در فروش، طبقه بندی انواع مشتریان و تکنیک های فروش به آنها، طراحی و نظارت بر چرخه عملیات فروش، طراحی عملیات ستادی فروش، اجرای مناسب ترین وساده ترین روشهای فروش و بازاریابی، مشاوره در جهت کاهش هزینه های بازاریابی و فروش
هزینه ثبت نام و شرکت در دوره و کارگاه آموزشی:
09122991608
khooyeh@gmail.com