مشاور برند، ساخت و توسعه ی برند
مشاور برند، ساخت و توسعه ی برند
مشاور برند، ساخت و توسعه ی برند
مدرس برند و فروش :: BRAND مهندسی برند - مدیریت برند - مشاور برند- مدرس برند

BRAND مهندسی برند - مدیریت برند - مشاور برند- مدرس برند

مهندسی برند-مدیریت برند برندسازی نام نشان تجاری مدیریت نام و نشان تجاری سبک های برندسازی BRAND Management

BRAND مهندسی برند - مدیریت برند - مشاور برند- مدرس برند

مهندسی برند-مدیریت برند برندسازی نام نشان تجاری مدیریت نام و نشان تجاری سبک های برندسازی BRAND Management

مشاور برند و مشاور بازاریابی، مشاور فروش
BRAND مهندسی برند - مدیریت برند - مشاور برند- مدرس برند

یک نام تجاری قوی می تواند در سراسر کسب و کار از منابع انسانی تا توسعه محصول و البته سهم بازار و جذب مشتری ارزش خلق کند، به همین علت سرمایه گذاری در نامهای تجاری و توسعه آن به عنوان یک اولویت استراتژیک در خیلی از شرکت ها در حال افزایش است.

www.khooyeh.com
www.gmas.ir
www.alikhooyeh.blogfa.com
09122991608
خدمات ما شامل:
مشاورو آموزش در حوزه های
Branding
Brand Identity Package
Brand Marketing Package
Brand Advertising Package
Brand Strategy Package
نامگذاری
استراتژی برند
تعهد
موقعیت یابی استراتژیک
تدوین محتوا
خلق پیام
خلق هویت بصری
طراحی گرافیکی
طراحی داخلی
طراحی غرفه نمایشگاهی
طراحی کاراکتر
تحقیقات بازار
تحقیقات صنعت
تحقیقات شرکت
تحقیقات رقبا
تحقیقات مشتریان
استراتژی بازاریابی
استراتژی تبلیغات
طرح کمپین بازاریابی
طرح کمپین تبلیغاتی
آموزش داخلی برند
کمپین های 360 درجه برندنیگ
کمپین ارتباطات یکپارچه بازاریابی و برند (IMC, IBC)،
​کمپین های هویت سازی برند ،
​​برنامه های تحقیقات بازار ، ​
برنامه های استراتژیک برند
مشاوره برندینگ
مشاوره بازاریابی
مشاوره مدیریت روابط با مشتریان
مشاوره کسب و کار
مشاوره حقوقی برند
مشاوره سازماندهی
مشاوره تبلیغات
شناسایی بازار مخاطبین برند به صورت کاربردی

معرفی صحیح و دقیق قابلیت های سازمان به مشتریان

طراحی و انتخاب نام و نشان تجاری متناسب با هویت برند

شناخت بازارهای هدف جانبی برند جهت تکمیل فرآیند بازاریابی

تجزیه و تحلیل میزان فروش احتمالی برند در بازه های زمانی مشخص

ارائه راهکارهای به روز و تبلیغات هدفمند در حوزه معرفی برند در بازار

تحلیل رقبای برند و ارائه راهکارهای مناسب جهت برتری نسبت به رقبا

تهیه و تنظیم گزارش های آماری جهت کارشناسی پیشروی فرایند برند سازی

انجام آزمایش های لازم جهت تکمیل و یا ویرایش سبد کالا یا خدمات سازمان

مدیریت برند

کتاب مدیریت برند

نویسنده: علی خویه

تکنیک ها و تاکنیک ها، سبک های برندسازی و مهندسی برند

انتخاب سبک برند و نوع اجرای تکنیک برند در فروش بازاریابی و ارتباطات بازاریابی نقش بسیار مهم و حیاتی دارد برند و نوع برندسازی هر سازمان شرکت و محصول روش و سبک خاصی دارد که در دنیای امروز به آن بسیار اهمیت می دهند صرفا هر برندی با تبلیغات ساخته نمی شود صاحبنظران بازاریابی و برندسازی به این مساله رسیده اند که یک نام و نشان خاص ویژه و ابتکاری می تواند خود به خود و اتوماتیک وار ساخته و پرداخته شود در مشاوره ها و کلاسها و پروژه های اجرایی همیشه تاکید کرده ام که یک سرمایه گذار، صاحب کالا، مدیر شرکت و کارآفرین باید جسارت و جرات انتخاب برند و برندسازی را داشته باشد در برندسازی اولین حرف را جسارت و جرات مدیر دارد در دورانی که همه نام های کامپیوتری با سیستم و کلماتی مشابه با آن ساخته می شد یک نفر جرات پیدا کرد و نام شرکت خود را سیب Apple گذاشت جسارت آن را داشت که نام میوه را با فلسفه خاصی برای شرکت خود انتخاب کند وموفق شد چندوقت پیش هم یک شرکت معتبر و خوشنام برای برندسازی و تحققات بازار به تیم مامراجعه نمود تنها چیزی که من از مدیر این شرکت پرسیدم گفتم جسارت جرات و قدرت دفاع و پافشاری بر نامی که انتخاب شود را داری یا خیر مصلحت اندیش و بیش از اندازه محتاط هستی …. کسی که نام و نشانی به طور علمی و عملی بر اساس تحقیقات پایه ای برای سازمان شرکت محصول و خدماتش انتخاب می کند باید مثل کوه استوار بوده و جرات زیادی داشته باشد تا نتیجه را مشاهده کند خلاصه نام محصول این شرکت در تیم خلاقیت و فوکوس گروپ تعیین گردید امیدوارم چند وقت دیگر در ایران و دنیا این نام یکی از ماندگارترین خلاقانه ترین و معتبرترین نام بوده و باقی بماند….
خدمات

بازاریابی مدرن اصول و فنون مذاکره مشاور بازاریابی تحقیقات بازاریابی مشاوره مدیریت  وفادارسازی مشتریان منابع انسانی مشاوره ایزو مشاوره برند مشاوره قیمت گذاری افزایش فروش تجارت بین الملل مهندسی فروش مشاور فروشگاه مشاور برند مشاور مدیرعامل آکادمی تریز بازاریابی مویرگی دوره آموزشی بازاریابی و فروش دوره ی آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری دوره آموزشی مهندسی فروش دوره های آموزشی بازاریابی و فروش خلاقیت و تریز دوره فروشگاه ها
برند؟
برند (Brand) را همگان به نام و عنوان تجاری می‌شناسندکه تعریف آن‌ را در نظام بازرگانی،" شناسه‌ی محصول یا خدمات عرضه شده " آورده‌اند. اما امروز این تعریف، مثل بسیاری از ماهیتها و واژگان معمول واژگون شده. برند در واقع یک فاکتور جهانی یا حداقل منطقه‌ای است که دارای اعتبار بوده، مقبولیت مناسبی دارد و قادر است ارتباط قوی بین کالا و خدمات با مخاطب یا مشتری برقرار کند. برند
مدیریت و توسعه برند
مدیریت و توسعه برند مدیریت برند به کارگیری تکنیک های بازاریابی برای محصولات و خدمات است که به دنبال افزایش ارزش برای مشتری و ایجاد وفاداری در ایشان و در نهایت افزایش حجم فروش است. یکی از مزیت های مدیریت برند برای شرکت ها و موسسات این است که می توانند در بازاری خاص بدون از دست دادن مشتریان ، بر قیمت کالا و خدمات خود بیافزایند
شبکه های اجتماعی ما
کانال تلگرام


صفحه ی اینستاگرام

صفحه ی لینکدین

صفحه ی فیسبوک

تبلیغات
دوره های آموزشی، سمینارها و همایش های بازاریابی، افزایش فروش

علی خویه

09122991608

مشاور فروش

مشاور فروش

مشاور فروش

مشاور فروش
پیوندها
http://negotiation.blog.ir/
آموزش مذاکره - تکنیک های مذاکره - فنون مذاکره

http://khooyeh.com/
آموزش بازاریابی - دوره های آموزشی بازاریابی فروش تبلیغات مذاکره برندینگ

http://brandengineering.blog.ir/
مدیریت برند برندسازی نام نشان تجاری مدیریت نام و نشان تجاری سبک های برندسازی

http://saleschool.blogfa.com/
آموزش فروش تکنیک های افزایش فروش مدرسه فروش

  • اقتصاد
  • بازاریابی
  • بازاریابی فروشگاه های زنجیره ای
  • برندینگ
  • پخش و توزیع مویرگی
  • تجارت
  • دسته‌بندی نشده
  • دوره های آموزشی
  • راه های افزایش فروش
  • سمینار، همایش، کنفرانس
  • علی خویه
  • فروشگاه
  • کارگاه های و دوره های آموزشی
  • کتاب
  • کتاب های علی خویه
  • محصولات
  • مدیریت
  • مذاکره
  • مشتری مداری و CRM
  • مهندس علی خویه


  • برچسب مطالب

    مدرسه بازاریابی ایران سخنرانی های انگیزشی خویه مدرسه فروش ایران مدرسه تبلیغات ایران مدرسه برند ایران سخنرانی مدیریت بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت مهندسی نام و نشان تجاری مهندسی بازار و بازاریابی تئوری ها سبک های تبلیغات و بازاریابی مهندسی تبلیغات و ارتباطات بازاریابی ای آر پی در بازاریابی فروش تبلیغات تبلیغات و بازاریابی پست مدرن منابع بازاریابی تبلیغات و ارتباطات سمینارها و سخنرانی های علی خوبه ارتباطات بازاریابی یکپارچه IMC روانشناسی بازاریابی فروش و.. پیشبرد فروش مدیریت و مهندسی برند مدیریت زنجیره تامین scm تحقیقات بازاریابی استانداردسازی تبلیغات خلاق فروش ایرانی TRIZ خلاقیت در ... بازاریابی پارتیزانی چریکی مدیریت فروشگاه مهندسی فروش مدیریت ارتباط با مشتری CRM روانشناسی مشتری مرچندایزینگ merchandising عمده فروشی و خرده فروشی کانال های توزیع پخش مدیریت فروشگاه مدیریت برند نام و نشان تجاری خدمات پس از فروش روانشناسی ارتباط با مشتری مشتری مداری و مشتری یاری بانک بازاریابی دپارتمان بازاریابی کلینیک بازاریابی کلینیک بازاریابی و فروش مدرسه بازاریابی و فروش اخبار بازاریابی و فروش بازاریابی خدمات تجارت بین الملل کلینیک بازاریابی آکادمی بازاریابی و تبلیغات برندسازی برندسازی فروشگاهی مهندسی برند انجمن مهندسی فروش و بازاریابی انجمن مهندسی تبلیغات مرکز آموزش بازرگانی مرکز آموزش بازاریابی و فروش انجمن برند ایران انجمن مهندسی فروش ایران مهندسی فروش املاک و مستغلات انجمن مدیریت و مهندسی برند مدرسه تحقیقات بازاریابی پورتال تحقیقات بازاریابی ایران شبکه بازاریابی و فروش باشگاه بازاریابی فروش و تبلیغات کانال های توزیع و پخش انجمن مشاوره بازاریابی ایران انجمن علمی تحقیقات بازاریابی ایران انجمن مهندسی فروش ایران انجمن برند ایران آکادمی بازاریابی و فروش آکادمی برند اخبار بازاریابی marketing news کلینیک تحقیقات بازاریابی marketing research تاکتیک ها و تکنیک های فروش و تبلیغات خدمات مشاوره تبلیغات به صورت آنلاین اخبار خویه راز تجارت مدیریت و مهندسی رسانه مشاور بازاریابی تبلیغات کلاس طراحی و چیدمان فروشگاه هوش مصنوعی در بازاریابی کلاس مدیریت و مهندسی فروش مهندسی فروش و تبلیغات مهندسی رسانه بازاریابی خلاق فروش خلاق

    مدرس برند و فروش

    دوشنبه, ۲ آبان ۱۴۰۱، ۰۲:۴۹ ب.ظ

    سمینار فروش موثر و استراتژی های نفوذ در بازار و تکنیک های جذب مشتریان بازارگرمی و بازارسازی

    سمینار فروش موثر و استراتژی های نفوذ در بازار و تکنیک های جذب مشتریان بازارگرمی و بازارسازی

    دکتر احمد روستا و علی خویه

     

     

     


    برچسب‌ها: سمینار فروش موثر و استراتژی های نفوذ در بازار و تک
    ادامه مطلب
    [ ] [ ] [ www.khooyeh.com تحقیق.آموزش.اجرا.مشاوره ]
    [ ] [ ] [ www.khooyeh.com تحقیق.آموزش.اجرا.مشاوره ]
    شم اقتصادی هوش تجاری هوش اقتصادی در زندگی و کسب  کار، هوش کارآفرینی، شم ثروت آفرینی،

    علی خویه در صدا و سیما

    هدف توانمندسازی مدیران و کارآفرینان در شناسایی و ایجاد فرصت‌های موثر جهش اقتصادی و فعال‌سازی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های صاحبان کسب و کار به منظور طراحی و استفاده از استراتژی‌های توسعه اقتصادی

     

    • چگونگی یافتن راه های ثبات مالی و جهش اقتصادی با تبدیل ایده به سرمایه
    • تکنیک های سرمایه گذاری
    • روش های پس انداز
    • توانمندسازی برای استفاده اصولی از هشت استراتژی ثروت­آفرین و مهارت های لازم برای شروع از صفر
    • آشنایی با فرهنگ ثروت آفرینان، کاربردی ساختن ماتریس کسب درآمد، ایجاد فرآیند جریان نقدینگی و سیستم پویای مالی
    • مدل های هوش تجاری
    • تکنیک های آموزش شم اقتصادی
    • روش های شناسایی فرصت های ایجاد ثروت و شناخت قواعد نانوشته ثروت آفرینی
    • خلق مدل های طلایی ایجاد فرصت های ناب کسب و کار
    • روش های خلق ثروت
    • آشنایی با تربیت فکر اقتصادی
    • پرورش هوش تجاری کودکان
    • پرورش شم ثروت آفرینی در خانواده ها
    • روش های صرفه جویی در هزینه ها

    سخنرانی و ارایه کارگاه در سمینار تکنیک های بازاریابی و تبلیغات در خدمات آموزشی

    سخنرانی و ارایه کارگاه در سمینار مدیریت برند درهمدان

    سخنرانی و ارایه کارگاه مهندسی فروش و بازاریابی در یزد


    اصول بازاریابی و فروش حرفه ای و اثربخش خدمات و محصولات آموزشی مدرس علی خویه


    تکنیک های فرصت سازی و بازارسازی هوش تجاری و شم اقتصادی در کسب و کار مدرس علی خویه

    مدیریت و مهندسی فروش خودرو، تکنیک های بازاریابی و فروش خودرو مدرس علی خویه

    بازاریابی و فروش نمایندگان خودرو


    برچسب‌ها: شم اقتصادی, هوش تجاری, هوش اقتصادی در زندگی و کسب کار, نبوغ تجاری, ثروت آفرینی
    ادامه مطلب

     

     

    سمینار مدیریت بازاریابی و فروش در صنایع پزشکی و دارویی

    سمینار مدیریت بازاریابی و فروش در صنایع پزشکی و دارویی

    دوره های آموزشی ویژه شرکت های صنایع پزشکی و دارویی

    همایش بازاریابی و فروش در صنایع پزشکی و صنایع وابسته

    مدیریت بازاریابی حرفه ای در صنعت پزشکی و صنایع وابسته

    بازاریابی صنایع پزشکی  

    بازاریابی پزشکی

    بازاریابی در صنایع پزشکی بهداشتی بازاریابی سلامت

    مدرس: مهندس علی خویه

    www.khooyeh.com

    www.alikhooyeh.blogfa.com

     

    حوزه آموزشی

    محتوای آموزشی

    ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی

    -    مفهوم بازاریابی حرفه ای و جایگاه آن در تجارت

    -    مقایسه ویزیتور بازاریاب فروشنده و ...

    -    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار در بازاریابی

    -    اصول مدیریت بازاریابی

    -    اصول طرح ریزی و بهبود روش کار

    -    اصول و روشهای توانمندسازی و توسعه منابع انسانی

    -    مدیریت تبلیغات و روابط عمومی

    ارتقای بینش و نگرش

    -    مدیریت آمیخته بازاریابی

    -    بازاریابی  تکنیکی و ارتقا بینش مدیریت بازار

     

     
    ادامه نوشته

     

    سمینار مدیریت بازاریابی و فروش در صنایع دامداری و کشاورزی

    دوره های آموزشی ویژه شرکت های صنایع دام وطیور

    همایش بازاریابی و فروش در صنایع دام و طیور و آبزیان

    مدیریت بازاریابی حرفه ای در صنعت دام و طیور و آبزیان

    بازاریابی دامداری  

    بازاریابی کشاورزی

    بازاریابی در صنایع دامداری و کشاورزی و صنایع وابسته به دامداری

    مدرس: مهندس علی خویه

    www.khooyeh.com

    www.alikhooyeh.blogfa.com

     

     

     
    ادامه نوشته

     

     

     

     

    principles, strategies, and tactics of effective negotiation

    principles, strategies, and tactics of effective negotiation
    and professional relationship management

     

    دوره اصول  فنون واستراتژِ های مذاکرات و مدیریت ارتباطات به زبان انگلیسی

    اصول و فنون مذاکرات بین المللی به دو زبان انگلیسی و فارسی

    بر اساس سیلابسهای مدرسه  مذاکره در دانشگاه هاروارد

    به صورت علمی وعملی با کارگاه های کاربردی

    توسط خانم فهیمه احمدی و علی خویه

    www.khooyeh.com

    www.alikhooyeh.blogfa.com

    http://negotiationschool.persianblog.ir/

    09122991608                  09372991608 

    مدرسان دانشگاه، مولفان و مترجمان کتب تخصصی و مرجع مدیریت بازاریابی فروش تبلیغات ارتباطات

    ارایه بیش از 5000 نفر ساعت آموزش حرفه ای کاربردی عملی در شرکت های مختلف و برندهای معتبر

    عضو انجمن های ملی و بین المللی، کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما

    the principles, strategies, and tactics of effective negotiation and professional relationship management.

     

    Based on Negotiation at Harvard School Sylabs

    by: Ali Khooyeh & Fahimeh Ahmadi

    University lecturers, authors and translators specialized reference books on management, marketing, sales, advertising, communications
    Provided more than 5,000 hours of practical training in various companies and prestigious brands
    Member of national and international TV and radio programs, some experts

     

    سرفصل های دوره:

    تکنیک های مذاکره با افراد

    Techniques for negotiating with People
    Negotiating in English
    Marine talks with international clients
    International letter-writing and negotiation skills
    International Body Language
    Different kinds of negotiation and the negotiators
    Professional negotiation process
    Features professional international negotiators
    Traps and tricks to deceive the international negotiators
    International career began negotiating techniques
    Meeting Professionals International
    International contract management techniques
    Persuasion techniques and methods in the field of international
    Bargaining approach International professionals bargaining techniques
    the principles, strategies, and tactics of effective negotiation and professional relationship management

    Negotiators negotiate difficult situations and nightmares

     

    Introduction to Negotiation

    Nature of Negotiation

    Efficiency of Negotiators

    II. Distributive Negotiations

    III. Integrative Negotiation – The Harvard Method

    IV. Dealing with Obstacles and Complicating Factors

     

    Nonverbal Communication and Lie Detection

    Rationality and Cognition

    Cross-cultural Negotiation

    Multiparty Negotiation

    مذاکره به زبان انگلیسی

    فنون مذاکره با مشتریان بین المللی

    فنون نامه نگاری و مذاکره بین المللی

    زبان بدن بین المللی

    انواع مذاکره و نقش های مذاکره کنندگان

    فرایند مذاکره حرفه ای

    ویژگی های مذاکره کنندگان حرفه ای بین المللی

    دام ها فریب ها و حیله های  مذاکره کنندگان بین المللی

    تکنیک های حرفه ای شروع مذاکره بین المللی

    جلسات حرفه ای بین المللی

    تکنیک های مدیریت قراردادهای بین المللی

    تکنیک ها و روش های متقاعد سازی در عرصه بین الملل

    روش های چانه زنی بین المللی تکنیک های چانه زنی حرفه ای

    مدیریت مذاکرات بین المللی

    استراتژی ها و تاکتیک های مذاکره و مدیریت ارتباطات حرفه ای

    مذاکره در شرایط سخت و کابوس های مذاکره کنندگان

     

     

    WHAT THIS CLASS CAN DO FOR YOU.  It will help develop your skills and sharpen your performance as a negotiator.  You will learn techniques, processes, strategies, and what generally constitutes effective negotiation behavior.  If open to the possibility, it will also reveal to you a good deal about you as a negotiator.  This self-knowing is important because you (your history, personality, character, attitudes, psyche, and values) are fully in play whenever you negotiate.  Change and growth happen in this course.  You may discover new ways of thinking and behaving that previously you did not think possible.  You will also learn about the perspectives, motives, and behavior of other negotiators

    You will examine a sampling of inter-disciplinary body of research and analysis that is negotiation science, get experience through practice, subject that practice to internal and outside criticism, and reflect on what you have learned.   Theory. Practice. Feedback. Reflection. Again and again. And again.  And yet again. That's the semester in a nutshell

     

    This course will develop your understanding of the principles, strategies, and tactics of effective negotiation and professional relationship management. You will also increase awareness and understanding of ethical principles and stakeholder considerations that influence the choices offered and made in transactions and relationships.

    You will learn to identify and assess the variables in negotiations, develop sound negotiation planning techniques, develop an understanding of various strategies and tactics to use as you ethically resolve conflicts, transactional and interpersonal differences. Learn how to use that knowledge to execute effective dispute resolutions, and improved competence to manage professional relationships.

    The course methodology is highly participative and utilizes class discussion, assigned readings, and simulations in one-on-one, fishbowl, and group situations. Tools for effectively planning for negotiations are reviewed and implemented. Students will work with other class members, in and outside of class, to plan group negotiations.

    Students will be able to…

    Assess the impact of factors including: specific issues in question, different stakeholder positions, interests, relationships, timing, environment, and group dynamics.

    Use an integrated process for strategically planning for, conducting, and debriefing individual and group negotiations.

    Develop and execute effective strategies and tactics for different situations that commonly arise in interpersonal and transactional negotiations.

    Employ communication, problem solving, and influence techniques appropriate to a given situation.

    Identify the differences between distributive and integrative situations and develop appropriate resolution strategies.

     

     

     
    • مدیریت برند - برندسازی-مدیریت نام و نشان تجاری

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
    مدیریت برند مدیریت برند

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی