کتاب سبک های برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری تاکتیک ها و تکنیک های مدیریت برند
فهرست کتاب مدیریت برند
نویسندگان: علی خویه و فهیمه احمدی
سبکهای برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری..................................................41
سبک کلاسیک ..................................................47
اصول و قواعد مکتب کلاسیک در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری ..................................................49
سبک باروک در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری ..................................................54
سبک رئالیسم در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری ..................................................58
سبک ناتورالیسم در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری ..................................................60
مشخصات آثار برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری ناتورالیستی ..................................................61
سبک رومانتیسم در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری ..................................................63
مقایسه مکتب رمانتیک و کلاسیک ..................................................64
اصول مکتب رمانتیسم ..................................................65
سبک فوتوریسم در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری ..................................................67
سبک دادییسم در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری ..................................................72
ویژگیهای کلی آثار برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری داداییستی .................................................74
سبک ایماژیست در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری ..................................................81
اونانیمیسم در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری ..................................................82
سبک پارناسیسم در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری ..................................................83
سبک امپرسیونیسم در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری ..................................................86
سبک اکسپرسیونیسم در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری ..................................................88
سبک سوررئالیسم در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری ..................................................89
فلسفه سوررئالیسم در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری ................................................91
برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری نامریی یا زیرآستانهای ................................................95
http://brandmagazine.mihanblog.com/
http://www.brandschool.blogfa.com/
http://www.brandmanagement.mihanblog.com/
http://www.advertisingschool.mihanblog.com/
http://www.brandmanagement.blogsky.com/
فنون سوررئالیسم در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری ..................................................96
سبک سمبولیسم در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری ..................................................101
سبک کوبیسم در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری................................................106
کوزموپولیتیسم و برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری جهانی .................................................112
اگزیستانسیالیسم در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری.................................................114
اُپ آرت و برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری اُپ .................................................116
سبک اسپاسیالیسم در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری ................................................117
سبک المنتاریسم در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری................................................118
اورفیسم در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری...............................................119
سبک بدویگری در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری .................................................120
سبک پاپ آرت در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری ................................................121
سبک چیدمان در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری...............................................122
سبک مینیمالیسم در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری ...............................................123
رخداد یا اجرا در برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری ................................................123
برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری مفهومی ...............................................124
سبکهای برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری ی با توجه به منحنی عمر کالا .................................................125
فصل سوم
به سوی برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری پستمدرن ................................................131
برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری ساختارگرا ................................................135
ساختارشکنی، برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری ساختارشکن ...............................................138
برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری پستمدرنی ................................................141
فنون برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری پستمدرنیسم ................................................148
مزیت رقابتی برندسازی و مدیریت برند...........................
تاکتیک برندسازی و مدیریت برند خوشهای......................
کسب مزیت رقابتی در برندسازی و مدیریت برند.............
الف)کاهش هزینههای عملیاتی برندسازی و مدیریت برند (بهرهوری در
برندسازی و مدیریت برند)......................................
ب) دستیابی به برندسازی و مدیریت برند برتر(اثربخشی در برندسازی و مدیریت برند)
مزیت رقابتی پایدار در برندسازی و مدیریت برند.............
بخش دوم:
فصل دوم:
تاکتیک و تکنیک برندسازی و مدیریت برند.....................
فصل سوم:
....................................................................................
فصل چهارم:
تفاوت تکنیک، تاکتیک و استراتژی..................................
تاکتیک یانکی در برندسازی و مدیریت برند.....................
فصل پنجم:
تفکر تاکتیکی و تکنیکی..................................................
فصل ششم:
انواع و ابعاد تفکر و تفاوت های تفکر تاکتیکی و تکنیکی..
هوش تاکتیکی...............................................................
فصل هفتم:
سیستم برندسازی و مدیریت برند و برنامه برندسازی و مدیریت برند
اصل تضاد دربرندسازی و مدیریت برند...........................
فصل هشتم:
اهمیت و ضروت تاکتیک و تکنیک برندسازی و مدیریت برند
بخش سوم:
تاکتیکها و تکنیکهای اینترنتی و رایانهای.......................
فصل نهم:
مزیت های برندسازی و مدیریت برند اینترنتی..................
اهمیت تجاری موتورهای جستجوگر................................
فصل دهم:
تاکتیکها و تکنیکهای برندسازی و مدیریت برند در ارتباط با
موتورهای جستجوگر.....................................................
1- تکنیک محتوای ارزشمند برندسازی و مدیریت برند سایت
2- جستجوی آسانتر در سایت.......................................
3- تکنیک کلمات کلیدی یا تکنیک شورت کات...............
4- یک میزبان وب با کیفیت را در اختیار بگیرید...............
تاکتیک اسپم کردن..........................................................
تکنیک صفحات درگاه....................................................
کرم های برندسازی و مدیریت برند یا طاعون برندسازی و مدیریت برند
تکنیک وبلاگ نویسی و تکنیک RSS در برندسازی و مدیریت برند
فصل یازدهم:
تاکتیکها و تکنیکهای برندنگ یا نام و نشان گذاری........
برندسازی و مدیریت برند از طریق بنر.............................
تکنیکهای برندسازی و مدیریت برند از طریق تگ...........
فصل دوازدهم:
http://brandmagazine.mihanblog.com/
http://www.brandschool.blogfa.com/
http://www.brandmanagement.mihanblog.com/
http://www.advertisingschool.mihanblog.com/
http://www.brandmanagement.blogsky.com/
3- تاکتیکها و تکنیکهای فضا و قلمرو.........................
آمارهایى از وضعیت فن آورى اطلاعات در ایران.............
فصل سیزدهم:
تکنیک آیدا در برندسازی و مدیریت برند اینترنتی.............
پنج تکنیک مهم در برندسازی و مدیریت برند اینترنتی.......
1- تکنیک خیابان بنبست برندسازی و مدیریت برند........
2- تکنیک داد و ستد برندسازی و مدیریت برند...............
3- تکنیک اعتماد (برندسازی و مدیریت برند اعتمادی).....
4- تکنیک کشش و ارسال برندسازی و مدیریت برند........
5- تکنیک بازار خالی در برندسازی و مدیریت برند..........
هکر های اینترنتی...........................................................
فصل چهاردهم:
تاکتیک هوش مشارکتی در برندسازی و مدیریت برند (برندسازی و مدیریت برند مشارکتی)
حبابهای برندسازی و مدیریت برند.....................................
بخش چهارم:
تاکتیکهای خلاقانه خلاقانه در برندسازی و مدیریت برند.
فصل پانزدهم:
تکنیکهای گروهی برای خلق ایدههای خلاقانه برندسازی و مدیریت برند
1- توفان فکری.............................................................
2-تصمیمگیری گروهی...................................................
تکنیک سناریونویسی......................................................
تکنیک اس آی ال .........................................................
فصل شانزدهم:
تاکتیکها و تکنیکهای تریز در برندسازی و مدیریت برند
4-1- اجزاء اصلی دانش تریز.........................................
مراحل اجرای تکنیک تریز در برندسازی و مدیریت برند...
برخی از اصول نوآوری تریز در برندسازی و مدیریت برند
برخی از دیگر رویکردهای خلاقیت شناختی مبتنی بر تریز..........
دویل برندسازی و مدیریت برند......................................
بخش پنجم :
تاکتیکهای الهام گرفته از ورزش....................................
فصل هفدهم:
تاکتیک و استراتژی برندسازی و مدیریت برند جودویی.....
تاکتیکهای فوتبال در برندسازی و مدیریت برند...............
توجه به تاکتیکها و تکنیکها شطرنج در برندسازی و مدیریت برند
بخش ششم:
تاکتیکها و تکنیکهای الهام گرفته شده از هنرهای تجسمی، سینما و ادبیات
فصل هجدهم:
تکنیک کلاسیک در برندسازی و مدیریت برند..................
مشخصات آثار برندسازی و مدیریت برند کلاسیک...........
تکنیک رسانههای همگانی...............................................
فصل نوزدهم:
تکنیک باروک در برندسازی و مدیریت برند.....................
تکنیکهای الهام گرفته از اسطورهها در برندسازی و مدیریت برند
فصل بیستم:
تکنیک ناتورالیسم در برندسازی و مدیریت برند................
مشخصات آثار برندسازی و مدیریت برند ناتورالیستی.......
فصل بیست و یکم:
تکنیک رمانتیسم در برندسازی و مدیریت برند و برندسازی و مدیریت برند رمانتیک
تکنیکها مورد استفاده در برندسازی و مدیریت برند رمانتیکی
فصل بیست و دوم:
تکنیک فوتوریسم در برندسازی و مدیریت برند و برندسازی و مدیریت برند فوتوریسمی
فصل بیست و سوم:
تکنیک داداییسم دربرندسازی و مدیریت برند و برندسازی و مدیریت برند داداییستی
برخی از تکنیکهای مورد استفاده در برندسازی و مدیریت برند داداییستی
فصل بیست و چهارم:
تکنیک پارناسیسم در برندسازی و مدیریت برند و برندسازی و مدیریت برند پارناسیستی
فصل بیست و پنجم:
تکنیک امپرسیونیسم در برندسازی و مدیریت برند و برندسازی و مدیریت برند امپرسیونیستی
تاکتیکها و تکنیکهای روانشناسی در برندسازی و مدیریت برند
فصل بیست و ششم:
تکنیک اکسپرسیونیسم در برندسازی و مدیریت برند و برندسازی و مدیریت برند اکسپرسیونیستی
http://brandmagazine.mihanblog.com/
http://www.brandschool.blogfa.com/
http://www.brandmanagement.mihanblog.com/
http://www.advertisingschool.mihanblog.com/
http://www.brandmanagement.blogsky.com/
فصل بیست و هفتم:
تکنیک سورئالیسم در برندسازی و مدیریت برند و برندسازی و مدیریت برند سورئالیستی
فنون سوررئالیسم...........................................................
فصل بیست و هشتم:
تکنیک سمبولیسم در برندسازی و مدیریت برند و برندسازی و مدیریت برند سمبولیستی
فصل بیست و نهم:
تکنیک کوبیسم در برندسازی و مدیریت برند و برندسازی و مدیریت برند کوبیستی
برندسازی و مدیریت برند چند بعدی...............................
فصل بیست ونهم:
اُپ آرت و برندسازی و مدیریت برند اُپ.......................
تکنیک اسپاسیالیسم در برندسازی و مدیریت برند و برندسازی و مدیریت برند فضایی
تکنیک المنتاریسم در برندسازی و مدیریت برند...............
تکنیک بدوگری در برندسازی و مدیریت برند، برندسازی و مدیریت برند بدوی
تکنیک پاپ آرت در برندسازی و مدیریت برند................
تکنیک چیدمان در برندسازی و مدیریت برند...................
تکنیک مینی مالیسم در برندسازی و مدیریت برند ............
تکنیک اینتراکتیو.............................................................
رخداد یا اجرا در برندسازی و مدیریت برند یا برندسازی و مدیریت برند اجرایی
برندسازی و مدیریت برند مفهومی...................................
بخش هفتم:
تاکتیکها و مدلهای مدیریتی و بازرگانی در برندسازی و مدیریت برند
فصل سیام:
تاکتیکهای برندسازی و مدیریت برند با توجه به مراحل عمر محصول
تاکتیکهای برندسازی و مدیریت برند مرحله ورود به بازار......
الف- تاکتیک برندسازی و مدیریت برند پیشگامی..................
ب- تاکتیک برندسازی و مدیریت برند پیروی........................
تاکتیکهای برندسازی و مدیریت برند مرحله رشد..................
تاکتیکهای برندسازی و مدیریت برند حفظ سهم بازار...........
1. تاکتیک برندسازی و مدیریت برند دفاع از موقعیت............
2. تاکتیک برندسازی و مدیریت برند تهاجمی.......................
3. تاکتیک برندسازی و مدیریت برند تمرکز..........................
تاکتیکهای برندسازی و مدیریت برند افزایش سهم بازار.........
1. تاکتیک برندسازی و مدیریت برند حمله مستقیم................
2. تاکتیک برندسازی و مدیریت برند محاصره.........................
3. تاکتیک برندسازی و مدیریت برند توسعه بازار...................
تاکتیکهای برندسازی و مدیریت برند مرحله بلوغ..................
الف- حفظ مزیت برندسازی و مدیریت برند رقابتی (برندسازی و مدیریت برند برای بقا)
1. تاکتیک برندسازی و مدیریت برند تمایز............................
2. تاکتیک برندسازی و مدیریت برند رهبری هزینه..................
3. تاکتیک برندسازی و مدیریت برند رضایت و وفاداری مشتری سابق
(روابط انسانی)...................................................................
ب- افزایش حجم برندسازی و مدیریت برند با توجه به میزان فروش
3. تاکتیک برندسازی و مدیریت برند نفود.............................
تاکتیک برندسازی و مدیریت برند رسوخ در بازارهای جهانی..
تاکتیکهای برندسازی و مدیریت برند مرحله ثبات و افول.......
فصل سی و یکم:
دیگر تاکتیکهای برندسازی و مدیریت برند مرتبط...........
تاکتیک برندسازی و مدیریت برند بد نه بدتر....................
تاکتیک برندسازی و مدیریت برند انتقال...........................
تاکتیک برندسازی و مدیریت برند گزینش انتخابی............
تکنیک قافله عقب نماندن و پیروزی حتمی......................
تاکتیک نفرت از مخالف.................................................
کلیتهای پر زرق و برق................................................
تاکتیک ابهام گویی.........................................................
تاکتیک برندسازی و مدیریت برند توجیه..........................
تاکتیک استناد به قدرت..................................................
تاکتیک انحراف توجه.....................................................
فصل سی و دوم:
خطاها و دام های برندسازی و مدیریت برند....................
دامهای پنهان در تصمیمگیری برندسازی و مدیریت برند....
دام برندسازی و مدیریت برند لنگرشدن...........................
دام برندسازی و مدیریت برند وضعیت موجود.................
دام برندسازی و مدیریت برند هزینههای غیرقابل جبران ....
دام برندسازی و مدیریت برند شواهد تأییدکننده................
دامهای برآورد و پیشبینی..............................................
دام اطمینان بیش از حد...................................................
دام احتیاط بیشاز حد.....................................................
دام واپس روی..............................................................
از پیش آگاهبودن، از پیش آماده بودن است.......................
http://brandmagazine.mihanblog.com/
http://www.brandschool.blogfa.com/
http://www.brandmanagement.mihanblog.com/
http://www.advertisingschool.mihanblog.com/
http://www.brandmanagement.blogsky.com/
فصل سی و چهارم:
تاکتیکهای ضد خطا در برندسازی و مدیریت برند...........
پوکایوکه در برندسازی و مدیریت برند.............................
تکنیکهای کنترل و تولید بدون نقص در برندسازی و مدیریت برند
بخش هشتم:
تاکتیکهای مدیریتی و مهندسی.......................................
فصل سی و پنجم:
تفکر ناب در برندسازی و مدیریت برند (برندسازی و مدیریت برند ناب)
اصل اول - تعیین ارزش برندسازی و مدیریت برند...........
اصل دوم - شناسایی جریان ارزش برندسازی و مدیریت برند
اصل سوم - ایجاد حرکت بدون وقفه..............................
اصل چهارم - ایجاد سیستم کششی.................................
اصل پنجم - تعقیب کمال...............................................
فصل سی و ششم:
تکنیک و مدل شش سیگما در برندسازی و مدیریت برند...
هزینههای پایین برندسازی و مدیریت برند.......................
ویژگیهای شش سیگما دربرندسازی و مدیریت برند........
فصل سی و هفتم:
استراتژی مهندسی مجدد در برندسازی و مدیریت برند......
تفاوت طراحی مجدد و مهندسی مجدد در چیست؟..........
فصل سی و هشتم:
تکنیک مهندسی معکوس در برندسازی و مدیریت برند......
فصل سی و نهم: http://brandmagazine.mihanblog.com/
http://www.brandschool.blogfa.com/
http://www.brandmanagement.mihanblog.com/
http://www.advertisingschool.mihanblog.com/
http://www.brandmanagement.blogsky.com/
تاکتیک یا تکنیک الگوبرداری در برندسازی و مدیریت برند
فصل چهلم:
تاکتیک مهندسی ارزش در برندسازی و مدیریت برند........
فصل چهل و یکم:
سیستم هوش مصنوعی در برندسازی و مدیریت برند.........
سیستمهای خبره برندسازی و مدیریت برند......................
رباتها.........................................................................
پردازش زبانهای طبیعی در برندسازی و مدیریت برند......
بخش نهم:
تاکتیکهای آینده پژوهی در برندسازی و مدیریت برند......
دستهبندی روش ها و تکنیکهای آینده پژوهی.................
دسته اول: پیشبینی الگوهای نوظهور................................
دسته دوم: برون یابی......................................................
دسته سوم: تحلیل های چرخه ای درروند پیش بینی برندسازی و مدیریت برند
دسته چهارم: تحلیل هدف برندسازی و مدیریت برند.........
دسته پنجم: همگرایی شهودی..........................................
بخش دهم:
تاکتیکها و تکنیکهای پستمدرن..................................
پاره آجر برندسازی و مدیریت برند.................................
ساختارشکنی و برندسازی و مدیریت برند ساختارشکن.....
پست مدرنیسم و برندسازی و مدیریت برند پست مدرنی..
تکنیکهای برندسازی و مدیریت برند پست مدرنیسم........