مدیریت استراتژیک برند
(عنوان دوره) : مدیریت استراتژیک برند،
|
تاریخ برگزاری :
|
||||||||||
هدف دوره آموزشی : بررسی نحوه برنامه ریزی و مدیریت استراتژیک برند و بررسی برنامه های استراتژیک برند و ارایه استراتژی های برندینگ و برندسازی
|
|||||||||||
مخاطبین دوره آموزشی : کارشناسان ومدیران ارشد شرکتها و موسسات اقتصادی,تولیدی
|
|||||||||||
محتوای دوره آموزشی : -تعریف مفاهیم مدیرت استراتژیک برند مبانی مدیریت استراتژیک برند - تعریف مدیریت استراتژیک برند و نام و نشان تجاری - اهمیت مدیریت استراتژیک برند - ویژگیهای مدیریت استراتژیک برند - فرآیند مدیریت استراتژیک برندینگ و برندسازی - چشم انداز ماموریت و ارزشها - تدوین استراتژی برند برای انواع شرکت ها و سازمان ها - بررسی عوامل محیطی - محیط داخلی - محیط خارجی چارچوب جامع تدوین استراتژی برند با توجه به ساختار و شکل سازمان ,مراحل و فرایند مدیریت استرتژیک برند ترکیب قضاوت شهودی و تجزیه وتحلیل های علمی برندینگ جهت سازگاری با تغییرات,استراتژیست ها , بیانیه های ماموریت - بررسی فرصت ها وتهدیدات خارجی ونقاط ضعف وقوت داخلی, اهداف بلند مدت, میان مدت و کوتاه مدت - بررسی سیاست های برندسازی , الگوی مدیریت استراتژیکدبرندینگ و برندسازی , بررسی منافع مالی و غیر مالی - اصول اخلاقی و مدیریت استراتژیک , مقایسه استراتژیها در سازمانهای تجاری - بررسی انواع استراتژیهای برندسازی - بررسی مثالهای تجربی برنامه ریزی استراتژیک برندسازی و مدیریت برند - - مراحل تدوین استراتژی برند - انواع استراتژی برندسازی و برندینگ اجرای استراتژی های برندسازی و مدیریت برند - عوامل مهم در اجرای استراتژی برند - مشکلات اجرای استراتژِی برند - تفاوت تدوین با اجرای استراتژیک برند ارزیابی استراتژی های برندسازی - معیارهای ارزیابی استراتژِیهای برندسازی - چارچوبی برای ارزیابی استراتژی های برندینگ
|
|||||||||||
|
|||||||||||
نحوه برگزاری پودمان آموزشی : حضوری q غیرحضوری q
|
روش ارائه محتوی :
کلاس درس q کارگاه آموزشی q
|
روش ارزشیابی : کتبی q عملی q
مشارکت فعال در کلاس q |
|||||||||
مدت زمان برگزاری : دو روز یا 16 ساعت یا چهار روز و 24 ساعت
|
|||||||||||