مشاور برند، ساخت و توسعه ی برند
مشاور برند، ساخت و توسعه ی برند
مشاور برند، ساخت و توسعه ی برند
بایگانی فروردين ۱۳۹۴ :: BRAND مهندسی برند - مدیریت برند - مشاور برند- مدرس برند

BRAND مهندسی برند - مدیریت برند - مشاور برند- مدرس برند

مهندسی برند-مدیریت برند برندسازی نام نشان تجاری مدیریت نام و نشان تجاری سبک های برندسازی BRAND Management

BRAND مهندسی برند - مدیریت برند - مشاور برند- مدرس برند

مهندسی برند-مدیریت برند برندسازی نام نشان تجاری مدیریت نام و نشان تجاری سبک های برندسازی BRAND Management

مشاور برند و مشاور بازاریابی، مشاور فروش
BRAND مهندسی برند - مدیریت برند - مشاور برند- مدرس برند

یک نام تجاری قوی می تواند در سراسر کسب و کار از منابع انسانی تا توسعه محصول و البته سهم بازار و جذب مشتری ارزش خلق کند، به همین علت سرمایه گذاری در نامهای تجاری و توسعه آن به عنوان یک اولویت استراتژیک در خیلی از شرکت ها در حال افزایش است.

www.khooyeh.com
www.gmas.ir
www.alikhooyeh.blogfa.com
09122991608
خدمات ما شامل:
مشاورو آموزش در حوزه های
Branding
Brand Identity Package
Brand Marketing Package
Brand Advertising Package
Brand Strategy Package
نامگذاری
استراتژی برند
تعهد
موقعیت یابی استراتژیک
تدوین محتوا
خلق پیام
خلق هویت بصری
طراحی گرافیکی
طراحی داخلی
طراحی غرفه نمایشگاهی
طراحی کاراکتر
تحقیقات بازار
تحقیقات صنعت
تحقیقات شرکت
تحقیقات رقبا
تحقیقات مشتریان
استراتژی بازاریابی
استراتژی تبلیغات
طرح کمپین بازاریابی
طرح کمپین تبلیغاتی
آموزش داخلی برند
کمپین های 360 درجه برندنیگ
کمپین ارتباطات یکپارچه بازاریابی و برند (IMC, IBC)،
​کمپین های هویت سازی برند ،
​​برنامه های تحقیقات بازار ، ​
برنامه های استراتژیک برند
مشاوره برندینگ
مشاوره بازاریابی
مشاوره مدیریت روابط با مشتریان
مشاوره کسب و کار
مشاوره حقوقی برند
مشاوره سازماندهی
مشاوره تبلیغات
شناسایی بازار مخاطبین برند به صورت کاربردی

معرفی صحیح و دقیق قابلیت های سازمان به مشتریان

طراحی و انتخاب نام و نشان تجاری متناسب با هویت برند

شناخت بازارهای هدف جانبی برند جهت تکمیل فرآیند بازاریابی

تجزیه و تحلیل میزان فروش احتمالی برند در بازه های زمانی مشخص

ارائه راهکارهای به روز و تبلیغات هدفمند در حوزه معرفی برند در بازار

تحلیل رقبای برند و ارائه راهکارهای مناسب جهت برتری نسبت به رقبا

تهیه و تنظیم گزارش های آماری جهت کارشناسی پیشروی فرایند برند سازی

انجام آزمایش های لازم جهت تکمیل و یا ویرایش سبد کالا یا خدمات سازمان

مدیریت برند

کتاب مدیریت برند

نویسنده: علی خویه

تکنیک ها و تاکنیک ها، سبک های برندسازی و مهندسی برند

انتخاب سبک برند و نوع اجرای تکنیک برند در فروش بازاریابی و ارتباطات بازاریابی نقش بسیار مهم و حیاتی دارد برند و نوع برندسازی هر سازمان شرکت و محصول روش و سبک خاصی دارد که در دنیای امروز به آن بسیار اهمیت می دهند صرفا هر برندی با تبلیغات ساخته نمی شود صاحبنظران بازاریابی و برندسازی به این مساله رسیده اند که یک نام و نشان خاص ویژه و ابتکاری می تواند خود به خود و اتوماتیک وار ساخته و پرداخته شود در مشاوره ها و کلاسها و پروژه های اجرایی همیشه تاکید کرده ام که یک سرمایه گذار، صاحب کالا، مدیر شرکت و کارآفرین باید جسارت و جرات انتخاب برند و برندسازی را داشته باشد در برندسازی اولین حرف را جسارت و جرات مدیر دارد در دورانی که همه نام های کامپیوتری با سیستم و کلماتی مشابه با آن ساخته می شد یک نفر جرات پیدا کرد و نام شرکت خود را سیب Apple گذاشت جسارت آن را داشت که نام میوه را با فلسفه خاصی برای شرکت خود انتخاب کند وموفق شد چندوقت پیش هم یک شرکت معتبر و خوشنام برای برندسازی و تحققات بازار به تیم مامراجعه نمود تنها چیزی که من از مدیر این شرکت پرسیدم گفتم جسارت جرات و قدرت دفاع و پافشاری بر نامی که انتخاب شود را داری یا خیر مصلحت اندیش و بیش از اندازه محتاط هستی …. کسی که نام و نشانی به طور علمی و عملی بر اساس تحقیقات پایه ای برای سازمان شرکت محصول و خدماتش انتخاب می کند باید مثل کوه استوار بوده و جرات زیادی داشته باشد تا نتیجه را مشاهده کند خلاصه نام محصول این شرکت در تیم خلاقیت و فوکوس گروپ تعیین گردید امیدوارم چند وقت دیگر در ایران و دنیا این نام یکی از ماندگارترین خلاقانه ترین و معتبرترین نام بوده و باقی بماند….
خدمات

بازاریابی مدرن اصول و فنون مذاکره مشاور بازاریابی تحقیقات بازاریابی مشاوره مدیریت  وفادارسازی مشتریان منابع انسانی مشاوره ایزو مشاوره برند مشاوره قیمت گذاری افزایش فروش تجارت بین الملل مهندسی فروش مشاور فروشگاه مشاور برند مشاور مدیرعامل آکادمی تریز بازاریابی مویرگی دوره آموزشی بازاریابی و فروش دوره ی آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری دوره آموزشی مهندسی فروش دوره های آموزشی بازاریابی و فروش خلاقیت و تریز دوره فروشگاه ها
برند؟
برند (Brand) را همگان به نام و عنوان تجاری می‌شناسندکه تعریف آن‌ را در نظام بازرگانی،" شناسه‌ی محصول یا خدمات عرضه شده " آورده‌اند. اما امروز این تعریف، مثل بسیاری از ماهیتها و واژگان معمول واژگون شده. برند در واقع یک فاکتور جهانی یا حداقل منطقه‌ای است که دارای اعتبار بوده، مقبولیت مناسبی دارد و قادر است ارتباط قوی بین کالا و خدمات با مخاطب یا مشتری برقرار کند. برند
مدیریت و توسعه برند
مدیریت و توسعه برند مدیریت برند به کارگیری تکنیک های بازاریابی برای محصولات و خدمات است که به دنبال افزایش ارزش برای مشتری و ایجاد وفاداری در ایشان و در نهایت افزایش حجم فروش است. یکی از مزیت های مدیریت برند برای شرکت ها و موسسات این است که می توانند در بازاری خاص بدون از دست دادن مشتریان ، بر قیمت کالا و خدمات خود بیافزایند
شبکه های اجتماعی ما
کانال تلگرام


صفحه ی اینستاگرام

صفحه ی لینکدین

صفحه ی فیسبوک

تبلیغات
دوره های آموزشی، سمینارها و همایش های بازاریابی، افزایش فروش

علی خویه

09122991608

مشاور فروش

مشاور فروش

مشاور فروش

مشاور فروش
پیوندها
http://negotiation.blog.ir/
آموزش مذاکره - تکنیک های مذاکره - فنون مذاکره

http://khooyeh.com/
آموزش بازاریابی - دوره های آموزشی بازاریابی فروش تبلیغات مذاکره برندینگ

http://brandengineering.blog.ir/
مدیریت برند برندسازی نام نشان تجاری مدیریت نام و نشان تجاری سبک های برندسازی

http://saleschool.blogfa.com/
آموزش فروش تکنیک های افزایش فروش مدرسه فروش

  • اقتصاد
  • بازاریابی
  • بازاریابی فروشگاه های زنجیره ای
  • برندینگ
  • پخش و توزیع مویرگی
  • تجارت
  • دسته‌بندی نشده
  • دوره های آموزشی
  • راه های افزایش فروش
  • سمینار، همایش، کنفرانس
  • علی خویه
  • فروشگاه
  • کارگاه های و دوره های آموزشی
  • کتاب
  • کتاب های علی خویه
  • محصولات
  • مدیریت
  • مذاکره
  • مشتری مداری و CRM
  • مهندس علی خویه


  • برچسب مطالب

    مدرسه بازاریابی ایران سخنرانی های انگیزشی خویه مدرسه فروش ایران مدرسه تبلیغات ایران مدرسه برند ایران سخنرانی مدیریت بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت مهندسی نام و نشان تجاری مهندسی بازار و بازاریابی تئوری ها سبک های تبلیغات و بازاریابی مهندسی تبلیغات و ارتباطات بازاریابی ای آر پی در بازاریابی فروش تبلیغات تبلیغات و بازاریابی پست مدرن منابع بازاریابی تبلیغات و ارتباطات سمینارها و سخنرانی های علی خوبه ارتباطات بازاریابی یکپارچه IMC روانشناسی بازاریابی فروش و.. پیشبرد فروش مدیریت و مهندسی برند مدیریت زنجیره تامین scm تحقیقات بازاریابی استانداردسازی تبلیغات خلاق فروش ایرانی TRIZ خلاقیت در ... بازاریابی پارتیزانی چریکی مدیریت فروشگاه مهندسی فروش مدیریت ارتباط با مشتری CRM روانشناسی مشتری مرچندایزینگ merchandising عمده فروشی و خرده فروشی کانال های توزیع پخش مدیریت فروشگاه مدیریت برند نام و نشان تجاری خدمات پس از فروش روانشناسی ارتباط با مشتری مشتری مداری و مشتری یاری بانک بازاریابی دپارتمان بازاریابی کلینیک بازاریابی کلینیک بازاریابی و فروش مدرسه بازاریابی و فروش اخبار بازاریابی و فروش بازاریابی خدمات تجارت بین الملل کلینیک بازاریابی آکادمی بازاریابی و تبلیغات برندسازی برندسازی فروشگاهی مهندسی برند انجمن مهندسی فروش و بازاریابی انجمن مهندسی تبلیغات مرکز آموزش بازرگانی مرکز آموزش بازاریابی و فروش انجمن برند ایران انجمن مهندسی فروش ایران مهندسی فروش املاک و مستغلات انجمن مدیریت و مهندسی برند مدرسه تحقیقات بازاریابی پورتال تحقیقات بازاریابی ایران شبکه بازاریابی و فروش باشگاه بازاریابی فروش و تبلیغات کانال های توزیع و پخش انجمن مشاوره بازاریابی ایران انجمن علمی تحقیقات بازاریابی ایران انجمن مهندسی فروش ایران انجمن برند ایران آکادمی بازاریابی و فروش آکادمی برند اخبار بازاریابی marketing news کلینیک تحقیقات بازاریابی marketing research تاکتیک ها و تکنیک های فروش و تبلیغات خدمات مشاوره تبلیغات به صورت آنلاین اخبار خویه راز تجارت مدیریت و مهندسی رسانه مشاور بازاریابی تبلیغات کلاس طراحی و چیدمان فروشگاه هوش مصنوعی در بازاریابی کلاس مدیریت و مهندسی فروش مهندسی فروش و تبلیغات مهندسی رسانه بازاریابی خلاق فروش خلاق

    ۱۱ مطلب در فروردين ۱۳۹۴ ثبت شده است

    ۲۵
    فروردين
    ۹۴

    "مشتریان"

    مشتریان مدیران اصلی هر سازمانند. سازمانی که نسبت به این مبحث مهم در کسب و کار خود واقف نباشد، محکوم به شکست است. ابتدا جهت درک مفهوم مشتری می بایست دو واژه مشتری و خریدار را از یکدیگر متمایز نمائیم.

    "تفاوت مشتری و خریداران"

        * · خریداران نا مطمئنند، اما مشتریان آگاه

        * · وفاداری بیشتر در مشتریان دیده می شود

        * · اول باید خریدار شد تا مشتری شویم. اما دوباره می توانیم خریدار شویم

        * · کانون برنامه ریزی ها از خریدار شروع می شود و به مشتری ختم می گردد

        * · پایداری مشتری به او فرصت اعتراض می دهد

    "چرخه عمر مشتری"

        * · بی تجربه در خرید محصول

        * · خرید های تکی

        * · خریدهای عمده

        * · اشباع شده: در این حالت مشتری در خرید محصول میل و رغبتی از خود نشان نمی دهد

        * · مایوس: در این حالت مشتری از خرید محصول ناراضی است و امیدی به بهبود کیفیت و قیمت محصول مورد نظر خود ندارد

        * · کناره گیری و عدم خرید برای یک دوره زمانی

        * · گرایش  به خرید کالاهای رقبا

    "انواع مشتریان"

    از منظر سودآوری و وفاداری

        * · مشتری سودآور اما بی وفا

        * · مشتری وفادار اما غیر سودآور

        * · مشتری بی وفا و غیر سودآور

        * · مشتری وفادار و سودآور

    از منظر پذیرش کالاهای نوآورانه

        * · نوآوران، پذیرندگان اولیه، اکثریت اولیه، اکثریت متاخر،ملاحظه کاران و بی تفاوتان

    علی خویه

    مدرس اصول و فنون مذاکره حرفه ای، اصول و فنون مذاکرات تجاری بین المللی بازرگانی فروش بازاریابی، برگزار کننده بیش از 160 کلاس اصول و فنون مذاکرات در سازمان ها شرکت ها موسسات ملی و بین المللی، مولف و مترجم 11 عنوان کتاب تخصصی و مدرس دانشگاه در حوزه مدیریت،بازاریابی، فروش، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت و مذاکره برگزاری بیش از 350000 نفر ساعت کلاس ها، دوره ها و کارگاه های آموزشی کابردی و اجرایی، ...

    • مدیریت برند - برندسازی-مدیریت نام و نشان تجاری
    ۲۵
    فروردين
    ۹۴

    "استراتژی های تعیین علامت تجاری"

    برند

    نام گروهی برای تمامی کالاها: در این حالت شرکت مجموعه ای از کالاهای تولیدی خود را تحت یک عنوان واحد به بازار معرفی می نماید. شرکت نوش استهبان مثال مناسبی از این استراتژی است.

    برندهای چند گانه: در این حالت شرکت برای مجموعه محصولات فعلی خود از چندین علامت تجاری استفاده می نماید تا از آن طریق علاوه بر قدرت انعطاف پذیری بازاری، سبد وفاداری خود را به برندهای گوناگون افزایش دهد. شرکت ماتسوشیتا با ارایه برندهای پاناسونیک و ناسیونال نمونه مناسبی از این استراتژی است.

    تلفیق برند و نام کالا: در این استراتژی شرکت با انتخاب یک اسم واحد و اضافه کردن برخی اسم های تخصصی به آن ترکیبی از اسم فعلی و اسم جدید برای محصولات خود انتخاب می نماید. مثال شرکت ایران خودرو در ارایه محصولاتی با برند سمند ال ایکس، سمند معمولی، سمند سورن و ... مثال مناسبی در این زمینه است.

    برندهای جدید: در این استراتژی شرکت سعی می نماید برای محصولات جدید علامت تجاری تازه ای را انتخاب نماید. مثال مناسب این استراتژی محصولات شرکت داروگر است که صابون داروگر، خمیر دندان نسیم، خمیر دندان پونه و ... همه محصولاتی از داروگرند.

    شرکت مشاوره تحقیق آموزش و اجرای gmas. 

    علی خویه

    khooyeh@gmail.com
    مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 13سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و ....... 

    • مدیریت برند - برندسازی-مدیریت نام و نشان تجاری
    ۱۰
    فروردين
    ۹۴
    • مدیریت برند - برندسازی-مدیریت نام و نشان تجاری
    ۰۸
    فروردين
    ۹۴

    برخی از شرکت ها و سازمان هایی که از خدمات ما استفاده کرده اند:
     
    مشاوره، تحقیق، آموزش و اجرا...

     

     

    گروه متخصصان مشاوره تحقیق آموزش و اجرای gmas. مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، مشاورو مجری بیش از 200 پروژه در حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند،عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA ارتباطات و روابط عمومی در سراسر کشور، مشاور و مدرس بیش از صدها کارخانه در سراسر خاورمیانه، ارایه بیش از 650000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و ....... 

    ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر، اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، CRM، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی، دپارتمان بازاریابی و فروش، فروشگاه، مدیریت پخش و توزیع، فروش مویرگی، هدفگذاری، تقسیم بازار، راه اندازی دپارتمان فروش وبازاریابی، استقرار سیستم توزیع و فروش مویرگی، راه اندازی فروشگاه زنجیره ای، چیدمان فروش، کلینیک بازاریابی، برنامه بازاریابی و .... 

    مشاوره فروش، مشاوره و اجرای راهکارهای افزایش فروش، مشاوره و اجرای مهندسی فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی، اجرای پروژه های مهندسی فروش، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مویرگی، راه اندازی و استقرار فروشگاه، اجرای پروژه های چیدمان فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور، استخدام فروشنده و بازاریاب، راه اندازی پخش و توزیع مویرگی، استقرار نرم افزارهای فروش، مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش، فروش انلاین، مشاوره فروشگاه مجازی، مشاوره ارتقا فروش، مشاوره ترفیع فروش، اجرای جشنواره های فروش، و .... 

    هدف ما ارائه خدمات مشاوره مدیریت در زمینه بازاریابی و مهندسی فروش و برند با تمرکز بر مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در قالب ارائه راهکار، تعیین استراتژی، برنامه ریزی، پیاده سازی و آموزش با استفاده از متدلوژیها و تکنولوژیهای معتبر جهانی می باشد. وظیفه ما افزایش فروش و سهم بازار شرکت شما، استفاده بهینه از فرصتهای تجاری، کاهش هزینه های بازاریابی و فروش و بهره مندی از سیستمها و راهکارهای نوین مدیریت بمنظور رویارویی با چالشهای پیش رو در دو سطح ملی و بین المللی می باشد. 

    khooyeh@gmail.com

    09122991608

     

     

    برچست مطالب:

    فنون ارتباطات موثر مهندسی ذهن وان ال پی در ارتباطات ارتباطات بازاریابی یکپارچه( IMC)در کسب وکارها و صنایع تولیدی و خدماتی روابط عمومی و برنامه های ارتباطی خلاق با مشتریان علی خویه 09122991608 روابط عمومی خلاق و فعال تکنیک های روابط عمومی ارتباطات بازاریابی بین الملل روانشناسی ارتباط با مشتری تکنیک های شناسایی افراد در برقراری ارتباطات ارتباطات میان فردی و سازمانی سیستم های ترفیع و تشویق در ارتباطات و تجارت بین الملل مدیریت و برنامه ریزی رسانه – مهندسی رسانه زبان بدن در ارتباطات بازاریابی و فروش تکنیک های ارتباطات خلاق علی خویه طراحی محصول گرافیک محصول مدیریت محصول در بازار کایزن و تکنیکهای بهره وری اصول معماری و طراحی داخلی سازمانی معماری سازمانی مدیریت تولید و مدیریت دانش مدیریت کیفیت و تکنیک های کنترل کیفیت علی خویه مهندسی خلاقیت در صنعت مدیریت خط تولید چیدمان فروش و محل کار مدیریت و توسعه محصول جدید NPD PLM سرپرستی اثربخش اصول سرپرستی موثر مدیریت اجرایی با دیدگاه بازاریابی و فروش تکنیک ها اصول و فنون تصمیم گیری و تصمیم سازی رهبری اثربخش مهارت های رهبری در صنعت و سازمان علی خویه مدیریت خلاقیت و نوآوری مدیریت بازاریابی مدیریت زنجریه تامین و زنجیره ارزش MBA مهندسی بازار و بازاریابی علی خویه Khooyeh.comتکنیک ها و شیوه های برخورد با مشتریان ناراضی روش ها و سیستم های جذب مشتریان از دست رفته پروموشن و مدیریت ترویج و توسعه بازاریابی افزایش فروش کاتالیزور فروش انگیزش و مدیریت انگیزه در فروش و بازاریابی تکنیک های بالا بردن بهره وری نیروهای انسانی در فروش و بازاریابی سیستم های کنترل کیفیت و روشهای اجرای آن، علی خویه مدیریت برند نام و نشان سازی برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری هویت سازی برند بازاریابی املاک و مستغلات تجارت الکترونیک و روشهای بهبود تجارت الکترونیک اصول و روش های نامه نگاری و ارتباطات نوشتاری موثر در بازاریابی و فروش مدیریت تخفیف، تکنیک های تخفیف و روانشناسی تخفیف تکنیک های قیمت گذاری و روانشناسی قیمت گذاری مدیریت مشتریان  علی خویه سخت و شیوه های مذاکره با مشتریان سخت تاکتیک های مذاکره اصول و فنون مذاکره و متقاعد سازی، علی خویه  مدیریت نمایندگی ها و کانالهای توزیع مدیریت ارتباط با مشتریان و کار با نرم افزارهای CRM فروش و بازاریابی تلفنی مدیریت کانال های توزیع و فروش اصول خرده فروشی و عمده فروشی فروش مویرگی و حضوری تکنیکها و روشهای خلاق بازارسازی و بازارگرمی، علی خویه تکنیک ها و روشهای کشف فرصت های بازار و تحریک و ترویج نیاز بازار فرصت شناسی و فرصت سازی بازار تجارت و بازاریابی بین الملل تکنیک های بازاریابی حرفه ای تکنیک ها و روشهای ویزیتوری علی خویه تربیت ویزیتور حرفه ای شیوه های مدیریت موانع روانی در نیروهای انسانی سازمانی(زیراب زنی ، خودشیرینی، از زیرکار درفتن و ...) بازارپردازی مرچندایزینگ سمپلینگ بازاریابی حضوری و روشهای اجرای خلاقانه آنها تجارت الکترونیک و بازاریابی اینترنتی برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری تحقیقات بازاریابی کاربردی بازاریابی پارتیزانی چریکی بازاریابی خلاق مهندسی ذهن مشتری مهندسی فروش تکنیکهای فروش حرفه ای فروش خلاق طراحی و چیدمان مناسب فروشگاه و تکنیک های چیدمان اثربخش در فروشگاه شکار مشتریان اصول و فنون مذاکرات حرفه ای و اثربخش مدیریت فروش سبک های فروش و فروشندگی تکنیک های پیشبرد فروش و مهندسی فروش در کسب و کارها تبلیغات خلاق مهندسی ، علی خویه تبلیغات تکنیکها و تاکتیک های تبلیغات خلاق سبک ها و مکتب های تبلیغات مهندسی هوش مصنوعی در تبلیغات و کمپین های هوشمندانه ارتباطی تبلیغات پست مدرن مدیریت بسته بندی و تکنیک های بسته بندی تبلیغات جاسوسی، علی خویه مدیریت تبلیغات و شیوه تهیه یک کمپین تبلیغات اصول مفاهیم و مدیریت لوگو، نشان و شعار تبلیغاتی تکنیک ها تهیه پیام تبلیغاتی تکنیک های تبلیغات خلاق مدیریت و برنامه ریزی رسانه آشنایی حرفه ای بارسانه ها ابزارها و روش های تبلیغات مدیریت استراتژیک تبلیغات مدیریت تبلیغات تکنیک های حل خلاق مسائل مدیریت خلاقیت و نو آوری، علی خویه روش های افزایش خلاقیت در نیروهای انسانی بازی های خلاقانه پرورش روحیه و قوه خلاقانه افراد قیمت گذاری خلاق مهندسی خلاقیت تریز و کاربردهای آن فنون خلاقانه جذب مشتری بازاریابی تریزی و اصول تریز در بازاریابی روش‌های خلاقانه نفوذ به بازارهای فعلی و جدید مدیریت نوآوری دوره کاربردی خلاقیت در منابع انسانی کارگاه های خلاقیت خلاقیت در تولید و ارایه محصولات و خدمات تبلیغات و بازاریابی تریزی و تکنیک های تریز در تبلیغات خلاق روانشناسی مشتری رفتار مصرف کننده شناسایی و تشخیص مشتریان روانشناسی فروش، علی خویه روانشناسی مدیریت رفتار مصرف کننده آزمون های روانشناسی و اجرای آنها در زمینه مدیریت بازاریابی فروش و تبلیغات بازاریابی و تبلیغات هیپنوتیزمی اصول و مبانی روانشناسی در بازاریابی و فروش اجرای پروژه های QS ، بازاریابی، مدیریت و مهندسی فروش، برندینگ و تبلیغات، باشگاه مشتریان و CRM، دپارتمان بازاریابی، توزیع و پخش و فروش مویرگی، اجرای جشنواره های فروش، پیاده سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی، استقرار فرآیند های فروش، تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش، اجرای ساده ترین و مناسب ترین روش های فروش و بازاریابی در جهت ارتقا فروش و رضایت مشتری، بهبود عملکرد تیم فروش و بازاریابی، ایجاد واحد CRM، استخدام و بکارگیری منابع انسانی مناسب و اثر بخش با متدهای روز دنیا و آموزش و استقرار آنها در سازمان فعالیت های اجرایی همایش های و سمینارها کارگاه های آموزشی، علی خویه مقالات بازاریابیکنیک های بازاریابی و فروش بازاریابی خودرو بازاریابی زمین بازاریابی املاک اجاره ای بازاریابی مسکن
     بازاریابی لوازم برقی بازاریابی لوازم الکترونیک بازاریابی وسایل خانگی بازاریابی مبلمان، علی خویه ، بازاریابی تجهیزات خاص بازاریابی پوشاک بازاریابی مواد غذایی بازاریابی وسایل بهداشتی بازاریابی بیمه بازاریابی اینترنتی بازاریابی فروشگاه ها بازاریابی فرش و مبلمان ، علی خویه بازاریابی مصالح ساختمانی بازاریابی آژانس های مسافرتی بازاریابی تورهای مسافرتی بازاریابی تلفنی بازاریابی محصولات آرایشی بازاریابی لپتاپ موبایل بازاریابی تلفن همراه بازاریابی لباس

     
    • مدیریت برند - برندسازی-مدیریت نام و نشان تجاری
    ۰۴
    فروردين
    ۹۴

    کارگاه آموزشی برندسازی پارتیزانی و چریکی

    مدیریت برند پارتیزانی و چریکی

    •           علی خویه / مدرس دانشگاه، مولف و مترجم 13 عنوان کتاب تخصصی، متخصص و استراتژیست پارتیزانی و چریکی

    مشاور ارشد مدیران عامل برتر و معتبر سازمان های ملی و بین المللی

    •          www.khooyeh.com

    •          www. Khooyeh.ir

    •          09122991608

    سمینار یک روزه برندسازی  چریکی (پارتیزانی)

    کلید موفقیت بنگاه ها و کسب و کارهای امروزی در دوران بحران و رقابت شدید

    کلید موفقیت از کانال برندسازی  چریکی و پارتیزانی برندسازی  پست مدرن

    در سایه برندسازی  پارتیزانی تکنیک های اجرایی و کاربردی برندسازی  پارتیزانی کارگاه آموزشی و کاربردی برندسازی  چریکی تاریخ: 16/5/...  از ساعت 8 صبح تا 18 عصر هزینه کارگاه …… ریال محل ثبت نام و تشکیل کارگاه:

    مدرس : علی خویه www.khooyeh.com                    www.alikhooyeh.blogfa.com سخنران و مدرس دانشگاه مولف و مترجم 13  اثر تخصصی مولف و مترجم کتاب راهکارهای حل خلاقانه مسائل برندسازی  مولف  و مترجم کتاب پرفروش تاکتیک ها و تکنیک های تبلیغات برندسازی ( چاپ دوم) مهمان و کارشناس برنامه های اقتصادی صدا و سیما و ارایه بیش از 90000 نفر ساعت آموزشی کاربردی و تخصصی در سازمانها وموسسات بزرگ و معتبر با ده سال تجربه اجرایی و تخصصی  و عضو انجمن های ملی و بین المللی متفخر به همکاری با برندهای ملی و بین المللی مولف و مترجم کتاب مدیریت فروش و چیدمان و مهندسی فروش

     

      سرفصل های سمینار و کارگاه : اصول برندسازی  پارتیزانی( چریکی)   تاکتیک های برندسازی  پارتیزانی    ( چریکی) تفاوتهای برندسازی  سنتی و پارتیزانی ( چریکی)   مراحل اجرای برندسازی  پارتیزانی  ( چریکی)    نمونه برندسازی  چریکی شرکت های بزرگ و کوچک کارگاه عملی  کاربردی تدوین برنامه برندسازی  پارتیزانی ( چریکی) طراحی و ساخت یک پوستر تبلیغاتی چریکی طراحی و ساخت یک سمینار روابط عمومی چریکی پارتیزانی برای محصول و خدمات آشنایی با ابزارهای برندسازی  پارتیزانی( چریکی) برندسازی  پارتیزانی( چریکی ) در تولید صنعت و خدمات کارگاه ساخت پیام هابی تبلیغاتی و برندسازی  پارتیزانی و چریکی نفوذ به بازارهای سخت و پررقابت منشور برندسازی  پارتیزانی(چریکی) بیست راز بزرگ برندسازی  چریکی اشتباهات بزرگ برندسازی  چریکی آمیخته برندسازی  پارتیزانی( چریکی) تکنیک های روابط عمومی چریکی روابط عمومی پارتیزانی( چریکی) تبلیغات چریکی و تبلیغات پارتیزانی در کسب و کارها مراحل کاربردی اجرایی برندسازی  چریکی در صنایع مختلف بازارسازی چریکی بازارگرمی پارتیزانی بازارداری چریکی قیمت گذاری چریکی ترفیع و سیستم های پروموشن چریکی روش های اجرای عملیات چریکی در برندسازی  فروش پارتیزانی و فروش چریکی در کسب  و کارهای کوچک تکنیک های خلاقیت در برندسازی  پارتیزانی و خلاقیت در برندسازی  چریکی تاکتیک های و تکنیک های برندسازی  پارتیزانی دام های برندسازی  چریکی و شیوه مقابله با آنها پخش فیلم و اجرای کارگاه کاربردی

     

    • مدیریت برند - برندسازی-مدیریت نام و نشان تجاری
    ۰۲
    فروردين
    ۹۴

    ارتقا فروش، تخصص ماست...

    سوابق آموزشی علی خویه(www.      تلفن همراه:   09122991608)

    • مدرس دوره MBA ,DBA در دانشگاه تهران
    • موسس و مجری مدرسه بازاریابی و فروش ایران www.saleschool.blogfa.com موسس و مجری مدرسه بازرگانی و بازاریابی ایران
    • مدرس دوره های مختلف انجمن فارغ التحصیلان دانشگاه های مختلف
    • تدریس دوره های آموزشی مختلف از جمله دوره های زیر در مراکز آموزش عالی متعدد از جمله سازمان مدیریت صنعتی، موسسه آموزش عالی آزاد ماهان، موسسه آموزشهای بازرگانی، آکادمی توف ایران-آلمان،  موسسه مشاوران، آموزشگاه مالزی، موسسات آموزش عالی آزاد نگاره و ...
      • دوره اصول بازاریابی و مدیریت بازار
      • کلیه دروس مدیریتی، بازرگانی، بازاریابی و فروش  MBA , DBA
      • اصول و فنون تصمیم گیری و تصمیم سازی
      • سرپرستی اثربخش
      • دوره استراتژیهای بازاریابی
      • دوره مدیریت خلاقیت و نو آوری
      • دوره قیمت گذاری و اصول قیمت گذاری
      • دوره مهندسی فروش و فروش حضوری
      • دوره مدیریت امور فروش و فروشندگی حرفه ای
      • دوره اصول و مبانی تدوین طرح کسب و کار (Business Plan)
      • دوره ارتباطات یکپارچه بازاریابی (IMC)
      • دوره طراحی و تدوین طرح بازاریابی (Marketing Plan)
      • دوره تکنیکهای فرصت یابی در بازار
      • رهبری اثربخش
      • دوره مدیریت برند
      • دوره اصول و فنون تبلیغات تجاری
      • دوره مدیریت تبلیغات اینترنتی
      • دوره مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
      • دوره اصول و فنون مذاکره
      • و ...

     

    • برگزاری کارگاه‌های آموزشی متعدد در حوزه مدیریت،  بازاریابی، برند، فروش و تبلیغات برای موسسات متعدد دولتی و خصوصی از جمله:
      • شرکت های  سرمایه گذاری مانند
        • شرکت سرمایه گذاری البرز ( پخش البرز، البرز دارو، سبحان دارو و ....)
        • شرکت سرمایه گذاری الغدیر
        • شرکت سرمایه گذاری شستا
        • شرکت سرمایه گذاری بانک کشاورزی
        • شرکت سرمایه گذاری مسکن
        • و...
      • شرکت های خودروسازی مانند
        •  آسان موتور
        • شرکت مگا موتور
        • شرکت ایران خودرو و زیرمجموعه های آن
        • گروه سایپا (خودروسازی سایپا، پارس خودرو، زامیاد، سایپا دیزل، رایان سایپا، سایپا شیشه، سازه گستر، رادیاتور ایران،  فنرسازی زر و ...)
        • و ....
      • شرکت های لوازم خانگی مانند
        • گروه صنعتی انتخاب (اسنوا، دوو، حایر)
        • ال جی
        • بوش
        • سامسونگ
        • و...
      • بانک های مختلف شامل
        • بانک سامان
        • بانک ملی ایران
        • بانک ملت
        • بانک اقتصاد نوین
        • بانک صادرات ایران
        • بانک پارسیان
        • بانک کشاورزی
        • و....
      • شرکت سرمایه گذاری مسکن
      • شرکت پخش رازی
      • شرکت های بیمه ای مختلف
        • بیمه شهر
        • بیمه ملت
        • بیمه آسیا
        • بیمه البرز
        • بیمه ایران
        • بیمه پاسارگاد
        • بیمه پارسیان
        • و....
      • شرکتهای مخابراتی و ارتباطی مانند
        • مخابرات استان تهران
        • ایرانسل
        • همراه اول
        • مخابرات استان قم
        • مخابرات مشهد
        • رایتل
      • شرکت های فولادی مانند
        • شرکت فولاد مبارکه
        • شرکت فولاد خوزستان
        • شرکت ذوب آهن اصفهان
        • و ....
      • شرکت های نفت و گاز و پتروشیمی مانند
        • شرکت نفت و پتروشیمی عسلویه
        • شرکت نفت آبادان
        • شرکت نفت ملی ایران
        • شرکت گاز استان های مختلف
        • پارس جنوبی
        • و...
      • شرکت های لبنیاتی مانند
        • کاله
        • میهن
        • پگاه در استان های مختلف
        • پاک
        • هراز
        • و....
      • روزنامه های و نشریه های مختلف مانند
        • روزنامه ایران
        • دنیای اقتصاد
        • همشهری
        • پیک برتر
        • پزشکی نوین
        • خانواده
        • خلاقیت
        • موفقیت
        • و...
      • شرکت های صنایع غذایی با برندهایی مانند
        • شیرین عسل
        • مهنام
        • زرماکارون
        • یک ویک
        • چی توز
        •  
      • شرکت های شوینده و بهداشتی و آرایشی مانند
        • گلرنگ
        • تولی پرس
        • صحت
        • پنبه ریز
        • مای
        • داروگر
        • اتوسا
        • پرژک
        • و...
      • شرکت های نوشیدنی مانند
        • کوکا
        • پپسی
        • هایپ
        • عالیس
        • زمزم
        • هافنبرگ
        • ایستک 
        • و...
      •  
      • شرکت مپنا
      • شرکت راهور
      • شرکت سیما گستر
      • شرکت پیشتاز طب
      • پوشاک هاکوپیان
      •  
      • و ...

     

    سوابق مشاوره علی خویه ( www.gmas.ir  )

    ریاست انجمن مشاوره مدیریت بازاریابی ایران

    ریاست انجمن مهندسی فرو ش ایران

    • انجام و مشارکت مستقیم و غیر مستقیم در پروژه های متعدد پژوهشی و مشاوره ای در حوزه های مختلف مدیریت در زمینه های مختلف ، بازاریابی و تحقیقات بازار، مدیریت تبلیغات، مدیریت و مهندسی برند، فروش و مهندسی فروش، ارتباطات و ...، در سازمان های مختلف دولتی و خصوصی از جمله:
      • مخابرات استان تهران و شهرهای مختلف
      • همراه اول
      • وزارت تعاون
      • وزارت کار و رفاه اجتماعی
      • سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران
      • سازمان تامین اجتماعی
      • شرکت های نفت و گاز و پتروشیمی در شهرهای جنوبی مانند پتروشیمی آبادان، عسلویه، پارس و ...
      • گروه خودروسازی سایپا وایران خودرو
      •  ماشین‌سازی اراک
      • تراکتورسازی تبریز
      • نیروگاه اتمی بوشهر
      • بانک ملت
      • بانک گردشگری
      • آژانس های مختلف  مسافرتی
      • شرکت های لبنیاتی مانند کاله، میهن و ...
      • شرکت های لوازم خانگی مانند ال جی، بوش، اسنوا، دوو و ....
      • شرکت های مبلمان مانند ایران، خلیج فارس،  خاورمیانه و ....
      • کلینیک های پزشکی و مطب های مختلف پزشکان مشهور مانند دکتر دادور ، دکتر زمانی، دکتر روحبخش و ...
      • شرکت های ساختمانی و ساخت وساز مانند عمران و مسکن راهیان، سازه پایدار، سرمایه گذاری مسکن، آ اس پ، کیان، برج تهران، توسعه بین المللی ساختمان و ....
      • رستوران ها و فست های مختلف در سراسر کشور مانند آتیشه، سوران، کلبه، جیسا و ...
      • شرکت های تولیدی و صنعتی مختلف در سراسر کشور مانند هپکو، افق سازه، پالمر،
      • مراکز خرید مختلف در سراسر کشور مانند لاوین، خلیج فارس،  دارکوب و ...
      • و  ...

     

      • خدمات گروه مشاوره خویه www.khooyeh.ir
      • 09122991608
      • گروهی از اساتید دانشگاه، متخصصان، پژوهشگران حرفه ای، مجریان با تجربه، مدیران با سابقه و ... ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر، اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، CRM، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی، دپارتمان بازاریابی و فروش، فروشگاه، مدیریت پخش و توزیع، فروش مویرگی، هدفگذاری، تقسیم بازار، راه اندازی دپارتمان فروش وبازاریابی، کلینیک بازاریابی، برنامه بازاریابی و .... استقرار سیستم توزیع و فروش مویرگی، استقرار مهندسی فروش و ...
      • خدمات گروه مشاوره خویه www.khooyeh.ir
      • مشاوره فروش، مشاوره راهکارهای افزایش فروش، مشاوره مهندسی فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی، اجرای پروژه های مهندسی فروش، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مویرگی، راه اندازی و استقرار فروشگاه، اجرای پروژه های چیدمان فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور، استخدام فروشنده و بازاریاب، راه اندازی پخش و توزیع مویرگی، استقرار نرم افزارهای فروش، مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش، فروش انلاین، مشاوره فروشگاه مجازی، مشاوره ارتقا فروش، مشاوره ترفیع فروش، اجرای جشنواره های فروش،
      • خدمات گروه مشاوره خویه www.khooyeh.ir
      • مشاوره جهت تدوین اهداف فروش و استراتژی های هدفگذاری در فروش و برنامه های زمان بندی اهداف فروش و بازاریابی
        نظارت بر اجرای برنامه‌ی فروش و بازاریابی،تنظیم روش ها و جداول پیش بینی فروش به روش های حرفه ای و علمی،
        تدوین و ایده پردازی برنامه های افزایش فروش، اجرای جشنواره های فروش و بازاریابی،
        ارائه راهکارهای ارتباطی و تعاملی در جهت سازی سیستم های سخت افزاری و نرم افزاری و فکر افزاری افزایش فروش،استخدام گزینش و مصاحبه با نیروهای فروش، به کارگماری نیروهای موثر فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی، بررسی دلایل کاهش مشتریان و افت فروش و دلایل نارضایتی مشتریان،
        بررسی دلایل ناکارآمدی نیروهای فروش. شناسایی عوامل وفادار نبودن مشتریان و گرایش آنها به رقبا، 
        روش های افزایش میزان وفاداری مشتریان و تکنیک های وفادارسازی مشتریان، بررسی ویژگی های محیط های مختلف فروش
      • خدمات گروه مشاوره خویه www.khooyeh.ir
      • تدوین شرح وظایف سطوح مدیریتی و مهندسی فروش، پیاده سازی و بهینه سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی در سازمان، طراحی تدوین و استقرار فرآیندهای فروش، تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش سازمان با هماهنگی مدیران، بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روان شناسی فروش، تحقیقات رفتار مصرف کنندگان، اجرای جشنواره های فروش و بازاریابی، آنالیز دلایل شکست روشهای اجرایی در جذب مشتریان جدید، بهبود سطح حفظ مشتری جهت افزایش فروش و ایجاد جریان درآمد اضافی، ایجاد واحد CRM اثربخش و اجرایی در شرکت و سازمان ، شناسایی نیازهای مشتریان و جلب اعتماد آنها برای خرید، آموزش تیم فروش در جهت بهبود عملکرد، تکنیک های رفتار شناسی و رفتارسنجی مشتریان در فروش، طبقه بندی انواع مشتریان و تکنیک های فروش به آنها، طراحی و نظارت بر چرخه عملیات فروش، طراحی عملیات ستادی فروش، اجرای مناسب ترین وساده ترین روشهای فروش و بازاریابی، مشاوره در جهت کاهش هزینه های بازاریابی و فروش
      • ....
      • گزارش فعالیت های تیم مشاوره  آموزش تحقیقات و اجرای  GMAS . در چند ماه اخیر....
      • ارایه مشاوره های تخصصی به یک گروه تخصصی تولیدی مواد غذایی و خوراکی
      • راه اندازی سیستم توزیع و فروش مویرگی استاندارد علمی و حرفه ای برای چندین شرکت معتبر در سطح کشور
      • اجرای مهندسی فروش برای چندین شرکت معتبر بازرگانی تولیدی وخدماتی
      • سخنرانی در چندین سمینار مختلف در حوزه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات و برند
      • اجرای سیستم هویت بصری برند و مدیریت برند برای چندین شرکت معتبر در زمینه محصولات مختلف این شرکت
      • مشاوره های تخصصی در حوزه بازاریابی، فروش، برند، تبلیغات، خلاقیت و سیستم های افزایش فروش و برنامه های ترفیع برای چندین شرکت در حوزه دکوراسیون و صنعت ساختمان و صنایع صنعتی
      • آموزش های مختلف در حوزه فروش
      • برگزاری سومین دوره بخبگان مدیریت بازاریابی و فروش ، مدیران بازاریابی و فروش نخبه
      • برگزاری اولین دوره بلند مدت مدیریت پارتیزانی برای مدیران عامل مطرح کشور
      • سخنرانی در سمینار اقیانوس آبی . و اجرای سیستم اقیانوس آبی برای یک شرکت معتبر در تمامی سطوح تولید خدمات فروش بازاریابی تبلیغات و ...
      • برگزاری کارگاه های آموزشی اجرایی در شرکت های مختلف و سازمان های معتبر
      • ارایه مشاوره های تخصصی به چندین فروشگاه زنجیره ای و راه اندازی و استقرار چندین فروشگاه معتبر زنجیره ای در سطح کشور- اجرای چندین پروژه چیدمان فروش و تدریس دوره های مدیریت فروشگاه و چیدمان فروش
      • اجرای چندین پروژه تحقیقات بازار
      • مشاوره و اجرای مهندسی فروش ملک و ساختمان برای چندین پروژه...
      • مشاوره  و اجرای چندین سیستم فروش صنعتی و بازاریابی صنعتی برای چند شرکت معتبر صنعتی
      • سخنرانی در سمینار بازاریابی خدمات آموزشی و کارگاه آموزشی بازاریابی خدمات
      • ارایه مشاوره های تخصصی به چندین پزشک مطرح کشور و مدیران عامل مطرح چندین برند و سازمان

     

    • مدیریت برند - برندسازی-مدیریت نام و نشان تجاری
    ۰۲
    فروردين
    ۹۴

    ردیف

    نام دوره

    استاد

    تاریخ

    روز

    1

    اصول بازاریابی

     

    4 / 2

    شنبه

    2

    اصول و فنون مذاکرات حرفه ای

     

    6/ 2

    دوشنبه

    3

    اصول خرده و عمده فروشی

     

    جناب آقای مهندس خویه

    8 / 2

    چهارشنبه

    4

    بازاریابی و فروش تلفنی

     

    جناب آقای مهندس خویه

    11 / 2

    شنبه

    5

    اصول گزارش نویسی و جمع آوری اطلاعات بازار

     

    جناب آقای مهندس خویه

    13 /2

    دوشنبه

    6

    مدیریت منطقه ویزیت

     

    جناب آقای مهندس خویه

    15 / 2

    چهارشنبه

    7

    اصول شناسایی و تحلیل رفتار مصرف کننده

    جناب آقای مهندس خویه

    18 /2

    شنبه

    8

    پخش و لجستیک

    جناب آقای مهندس خویه

    20 /2

    دوشنبه

    9

    بازاریابی و فروش بین المللی

    جناب آقای مهندس خویه

    22 / 2

    چهارشنبه

    10

    روانشناسی ارتباط با مشتری

     

    25/ 2

    شنبه

     

    11

    مدیریت زمان

    جناب آقای مهندس خویه

    29 / 2

    چهارشنبه

    12

    روانشناسی  تکنیک های تخفیف در فروش

    جناب آقای مهندس خویه

    1 /3

    شنبه

    13

    روش های طبقه بندی مشتریان و روش های جذب مشتریان از دست رفته

     

     

    3 /3

    دوشنبه

    14

    هدف گذاری فروش

    جناب آقای مهندس خویه

    5 / 3

    چهار شنبه

    15

    مراحل فروش

    جناب آقای مهندس خویه

    8 / 3

    شنبه

     

    16

    اصول و مهارت های کار تیمی

     

    10/ 3

    دوشنبه

    17

    روش های خلاقیت و نوآوری در فروش

     

    جناب آقای مهندس خویه

    12 / 3

    چهار شنبه

    18

    تحلیل رفتار فروش رقبا

    جناب آقای مهندس خویه

    17 / 3

    دوشنبه

    19

    مدیریت هوش هیجانی در کار

     

    19 / 3

    چهار شنبه

    16:30-18:30

    20

    ویزیت مویرگی

    جناب آقای مهندس خویه

    22 / 3

    شنبه

    21

    تکنیک های بازارگرمی و فضاسازی فروش

    جناب آقای مهندس خویه

    24 / 3

    دوشنبه

    22

    مهارت های دفاع کلامی در فروش و زبان بدن

     

    26 / 3

    چهار شنبه

    23

    راه کارهای ویزیت در شرایط سخت و کسادی بازار

    روش های مقابله با  ترفند مغازه داران در فروش

     

    جناب آقای مهندس خویه

    29 / 3

    شنبه

    24

    اصول صندوق داری و نقدینگی

     

    جناب آقای مهندس خویه

    31 / 3

    دوشنبه

    25

    ترفیعات و مشوق های فروش

    جناب آقای مهندس خویه

    2 / 4

    چهار شنبه

    26

    مشتری مداری و تکنیک های ارتباط با مشتری

     

    7 / 4

    دوشنبه

     

    27

    ارتباط اثربخش

     

    جناب آقای مهندس خویه

    9 / 4

    چهارشنبه

    28

    سفارش گیری و مدیریت سفارش تکنیک های فاکتورنویسی

    جناب آقای مهندس خویه

    12 / 4

    شنبه

     

    29

    خدمات پس از فروش

     

    14 / 4

    دوشنبه

    30

    بودجه بندی فروش

    جناب آقای مهندس خویه

    16 / 4

    چهارشنبه

    31

    فروش مشاوره ای –مسائل حقوقی در فروش

     

    21 /4

    دوشنبه

     

    32

    برگشت از فروش

     

    23 /4

    چهارشنبه

    33

    چیدمان فروشگاه

    جناب آقای مهندس خویه

    26 / 4

    شنبه

    34

    اصول انبارداری

     

    28 / 4

    دوشنبه

    35

    حسابداری فروش و کنترل موجودی

     

    30 /4

    چهارشنبه

     

    • مدیریت برند - برندسازی-مدیریت نام و نشان تجاری
    ۰۲
    فروردين
    ۹۴

      دوره آموزش جامع کاربردی مدیریت فروش و فروش حرفه ای

     

    سطوح آموزش

    عمومی

    ساعت

    اصلی

    ساعت

    جمع کل (ساعت)

    مقدماتی

    مبانی سازمان و مدیریت

    2

    مبانی ارتباطات انسانی و سازمانی

    2

    20

    مبانی رفتار سازمانی و منابع انسانی

    2

    مبانی فناوری اطلاعات و ارتباطات

    2

    مبانی روانشناسی و جامعه شناسی

    2

    مبانی بازرگانی و بازاریابی

    2

    مبانی اقتصاد و بازار

    2

    مبانی رهبری و مربی گری

    2

    مبانی مالی و حسابداری

    2

    مبانی حقوق بازرگانی

    2

    متوسطه

    اصول بازاریابی

    8

    بازاریابی و فروش تلفنی

    4

    60

    اصول فروش

    8

    مدیریت هوش هیجانی در محیط کار

    4

    اصول خرده فروشی

    4

    مدیریت زمان

    4

    اصول عمده فروشی

    4

    خدمات پس از فروش

    8

    پخش و لجستیک

    4

    مشتری نوازی و مشتری یاری

    4

    محیط فروش

    4

    روانشناسی ارتباط با مشتری

    4

    پیشرفته

    تحلیل رفتار مصرف کننده

    4

    اصول و فنون مذاکرات فروش

    8

    48

    تحلیل رفتار فروش رقبا

    4

    زبان بدن و مهارتهای دفاع کلامی

    4

    بازاریابی و فروش بین المللی

    4

    فروش مشاوره ای

    4

    فروش مصرفی و فروش صنعتی

    8

    روشهای نوین فروش

    4

    سازمان فروش

    4

    فروش خلاق

    4

    عالی

    مباحث فروش حرفه ای در رشته تخصصی:

    40

    • صنعتی
    • خدماتی
    • کشاورزی
    • صنایع غذایی
    • صنایع بهداشتی
    • آرایشی
    • شوینده ها
    • داروها
    • مواد بیولوژیک
    • نانو
    • خودرو
    • نفت و گاز
    • پتروشیمی
    • پوشاک
    • صنایع دستی
    • لوازم خانگی
    • مبلمان
    • نشر

    مباحث فروش حرفه ای از بین دروس و سرفصلهای سطوح متوسط و پیشرفته انتخاب گردیده و در این سطح بصورت حرفه ای و با توجه به ویژگی های منحصر به فرد هر رشته تخصصی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت. طرح های کاروزی و کارآموزی در این سطح اجرا خواهد گردید.

    جمع کل (ساعت)

    168

                     

     

     

     

    عمومی

    ساعت

    اصلی

    ساعت

    جمع کل (ساعت)

    مقدماتی

    مبانی سازمان و مدیریت

    2

    مبانی ارتباطات انسانی و سازمانی

    2

    20

    مبانی رفتار سازمانی و منابع انسانی

    2

    مبانی فناوری اطلاعات و ارتباطات

    2

    مبانی روانشناسی و جامعه شناسی

    2

    مبانی بازرگانی و بازاریابی

    2

    مبانی اقتصاد و بازار

    2

    مبانی رهبری و مربی گری

    2

    مبانی مالی و حسابداری

    2

    مبانی حقوق بازرگانی

    2

    متوسطه

    روش تحقیق و تحقیقات بازار

    8

    ابزارها و تکنیکهای فروش

    8

    56

    تحلیل بازار و انتخاب بازارهای هدف

    4

    مدیریت ارتباط با مشتریان

    4

    تجزیه و تحلیل رقبا و استراتژیهای بازاریابی رقابتی

    4

    سیاستهای فروش

    4

    تجزیه و تحلیل و مدیریت رفتار مشتریان

    4

    برنامه ریزی فروش

    4

     

     

    مدیریت منابع انسانی در فروش

    4

     

     

    اصول کار تیمی و مدیریت تیم فروش

    4

     

     

    طبقه بندی مشتریان و روشهای حفظ، احیاء و جذب آنان

    4

     

     

    ویژگی های شخصیتی مدیران و رهبران فروش

    4

    پیشرفته

    مدیریت محصول

    4

    استراتژی های فروش

    4

    56

    قیمت گذاری

    4

    مهندسی فروش

    4

    مدیریت توزیع

    4

    فروش الکترونیکی

    4

    روابط عمومی و تبلیغات

    4

    اصول نمایندگی ها

    4

    مدیریت فروش

    8

    مدیریت تحول و نوآوری در فروش

    4

     

     

    عارضه یابی سازمانهای فروش

    4

     

     

    تامین مالی در فروش

    4

     

     

    طراحی و مدیریت پایگاه اطلاعات مشتریان (باشگاه)

    4

    عالی

    مباحث مدیریت فروش حرفه ای در رشته تخصصی:

    40

    • صنعتی
    • خدماتی
    • کشاورزی
    • صنایع غذایی
    • صنایع بهداشتی
    • آرایشی
    • شوینده ها
    • داروها
    • مواد بیولوژیک
    • نانو
    • خودرو
    • نفت و گاز
    • پتروشیمی
    • پوشاک
    • صنایع دستی
    • لوازم خانگی
    • مبلمان
    • نشر

    مباحث مدیریت فروش حرفه ای از بین دروس و سرفصلهای سطوح متوسط و پیشرفته انتخاب گردیده و در این سطح بصورت حرفه ای و با توجه به ویژگی های منحصر به فرد هر رشته تخصصی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت. پروژه های عملی در این سطح اجرا خواهد گردید.

    جمع کل (ساعت)

    174

                         

     

    رزومه ی مدرس

    علی خویه

    www.khooyeh.com

    09122991608
    مدرس دانشگاه سخنران مشاور محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 13سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و .......

    • مدیریت برند - برندسازی-مدیریت نام و نشان تجاری
    ۰۲
    فروردين
    ۹۴

    تیم مشاوران مهندسی مدیریت ipmbok

    Gmas.ir

    Khooyeh.com

    گروهی از اساتید دانشگاه، مدیران باسابقه و با تجربه، متخصصان حرفه ای و کارشناسان خبره و نخبه در زمینه های مدیریت، بازاریابی، برند، تبلیغات، ارتباطات، فروش، IMCو CRM و MBAو DBAو سیستم های کیفیت QS و … می باشند که آمادگی همکاری و ارتباط با تمامی همکاران ، متخصصان، علاقمندان، دست اندرکاران، مدیران، اساتید و کارشناسان حرفه ای

    تحت لیسانس 1to1 آمریکا با بهره‌گیری از تجربیات و دانش اساتید و  عضو انجمن های معتبر اروپا و امریکا، دانش‌آموختگان مدیریت داخل و خارج از کشور، مجموعه‌ای از خدمات مشاوره و آموزش مدیریت را ارائه می‌نماید. عمده خدمات ارائه‌شده عبارت است از:

     

    مشاوره در زمینه ی سیستم های کنترل کیفیت ISO

    مشاوره در زمینه ی سیستم های کنترل کیفیت ISO

     

    مشاوره بازاریابی مشاور بازاریابی Marketing Consultant

    مشاوره بازاریابی بازایابی کالا بازاریابی خدمات service Marketing Product مشاوره بازاریابی در شرکت صنعتی خدمات تولیدی بیمه بازارگانی بازارسازی تحقیققات بازاریابی Research Marketing بازاریابی چریکی Guerilla Marketing بازارداری بازارگردی.

    مشاوره فروش مشاور مدیریت فروش Sales Management Consultant

    مشاوره فروش حرفه‌ای مدیریت فروش آموزش فروشنده آموزش فروشندگی حرفه‌ای مشاوره مدیریت فروش برای مدیران شرکت های فروش محورمشاوره فروش مدیریت فروش.

    مشاوره و آموزش در زمینه ی ایجاد و استقرار باشگاه مشتریان

     

    مشاوره برندینگ مشاور برندینگ Branding Consultant

    خدمات مشاوره برندسازی مشاور برای ایجاد کمپین برندینگ مدیریت برندسازی نام تجاری Brand Name مشاوره منابع انسانی مشاور منابع انسانی Human Resource Management Consultant مشاوره استخدام جذب نیروی انسانی استخدام مدیریت مدیر متخصص مشاوره خلاقیت نوآوری راه حل نوآورانه خلاقانه TRIZ روش تریز اختراع مشاوره مدیریت مالی Financial Management مشاوره مالی حسابداری بودجه‌بندی حسابرسی پول سرمایه مشاوره مدیریت مشاوره برندینگ مشاوره برندسازی مدیریت برند Brand Managemnet برندسازی سازمانی برندسازی فردی.

    مشاوره اصول فنون مذاکره

    آموزش اصول و فنون تکنیک مذاکره مدیریت

    مشاوره تبلیغات مشاور تبلیغات Advertising Consultant

    مشاوره تبلیغات طراحی کمپین تبلیغاتی مشاوره مدیریت تبلیغات اینترنتی Internet Advertising آموزش اصول فنون تکنیک مذاکره مشاوره تجاری غیرتجاری سیاسی Negotiating Techniques مدیریت مذاکره مشاور برندینگ Personal Branding بلیغاتی مشاوره

    مشاوربرندسازی

    corporate Branding مشاور خدمات با کیفیت به مشتری

    Customer service

    • پیاده سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی

    • مشاوره برندینگ، آموزش مدیریت برند «برندینگ شرکتی، برندینگ فردی» Branding

    • بهبود عملکرد تیم فروش و بازاریابی، ایجاد واحد CRM

    • مشاوره، اجرا وب برندینگ WebBranding

    • آموزش فروش برای کارشناسان فروش، کارکنان فروش

    • اجرای پروژه های QS ، بازاریابی، مدیریت و مهندسی فروش، برندینگ و تبلیغات،

    • مشاوره فروش حرفه‌ای، آموزش مدیریت فروش حرفه‌ای (مدیریت فروش داخلی ، مدیریت فروش بین‌المللی) Professional Sales

    • مشاوره بازاریابی، آموزش مدیریت بازاریابی حوزه کالا و خدمات Marketing

    • مشاوره بازاریابی تحت وب، شبکه‌های اجتماعی E-Marketin

    • اجرای جشنواره های فروش

    • استخدام و بکارگیری منابع انسانی مناسب و اثر بخش با متدهای روز دنیا و آموزش و استقرار آنها در سازمان

    • آموزش بازاریابی حرفه‌ای Professional Marketing

    • آموزش فروش حرفه ای Professional Selling

    • تربیت فروشنده و ویزیتور حرفه ای

    • مشاوره در زمینه ی استقرار مرکز خرید و هایپرمارکت (چیدمان فروش، مهندسی فروش و ....)

    • سیستم های کیفیت (QS) در قالب ارائه راهکار، تعیین استراتژی، برنامه ریزی، پیاده سازی و آموزش

    • مشاوره تبلیغات مشاوره مدیریت استراتژیک، آموزش برنامه‌ریزی استراتژیک

    • مشاوره، آموزش اجرای ارزیابی عملکرد کارت امتیازی متوازن BSC

    • مشاوره تعیین شاخص‌های کلیدی عملکردی PI, KRI, KPI شاخص‌های عملکردی فردی و سازمانی

    • آموزش اصول و فنون مذاکره «تکنیک‌ها، روش‌ها شخصیت شناسی مذاکره»

    • مشاوره در زمینه ی استقرار سیستم ارزیابی عملکرد به شکل علمی، حرفه ای و پیشرفته بر اساس متدهای روز دنیا

    • آموزش زبان بدن Body Language

    • مشاوره خدمت به مشتری

    • مشاوره در زمینه ی جذب و استخدام منابع انسانی حرفه ای و بهره ور

    • اجرای ساده ترین و مناسب ترین روش های فروش و بازاریابی در جهت ارتقا فروش و رضایت مشتری

    • مشاوره منابع انسانی

    • مشاوره، آموزش مدیریت خلاقیت و نوآوری و TRIZ

    • مشاوره مدیریت جهت عارضه یابی سازمانی

    هدف ما ارائه خدمات مشاوره مدیریت در زمینه بازاریابی و مهندسی فروش و برند با تمرکز بر مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و سیستم های کیفیت (QS) در قالب ارائه راهکار، تعیین استراتژی، برنامه ریزی، پیاده سازی و آموزش با استفاده از متدلوژیها و تکنولوژیهای معتبر جهانی می باشد. وظیفه ما افزایش فروش و سهم بازار شرکت شما، استفاده بهینه از فرصتهای تجاری، کاهش هزینه های بازاریابی و فروش و بهره مندی از سیستمها و راهکارهای نوین مدیریت بمنظور رویارویی با چالشهای پیش رو در دو سطح ملی و بین المللی می باشد.

    اجرای پروژه های QS ، بازاریابی، مدیریت و مهندسی فروش، برندینگ و تبلیغات، باشگاه مشتریان و CRM، دپارتمان بازاریابی، توزیع و پخش و فروش مویرگی، اجرای جشنواره های فروش، پیاده سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی، استقرار فرآیند های فروش، تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش، اجرای ساده ترین و مناسب ترین روش های فروش و بازاریابی در جهت ارتقا فروش و رضایت مشتری، بهبود عملکرد تیم فروش و بازاریابی، ایجاد واحد CRM، استخدام و بکارگیری منابع انسانی مناسب و اثر بخش با متدهای روز دنیا و آموزش و استقرار آنها در سازمان

     

     

     

     

     

    رزومه ی مدیرعامل

    علی خویه،

    مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، ISO، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 16سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، مشاورو مجری بیش از 200 پروژه در حوزه مدیریت ، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات، برند، ارتباطات و روابط عمومی در سراسر کشور، مشاور و مدرس بیش از صدها کارخانه در سراسر خاورمیانه، ارایه بیش از 650000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و ....... 

     

    Khooyeh@gmail.com

    09122991608

    • مدیریت برند - برندسازی-مدیریت نام و نشان تجاری
    ۰۲
    فروردين
    ۹۴

    موفقیت در بازاریابی

    • مدیریت برند - برندسازی-مدیریت نام و نشان تجاری