برند یا نمانام (Brand) یک نام، عبارت، طرح، نماد یا هر ویژگی دیگری است که مشخص‌کنندهٔ خدمات یا فروشندهٔ محصولی خاص باشد که به وسیلهٔ آن از دیگر محصولات و خدمات مشابه متمایز می‌گردد. عنوان قانونی برای برند، نشان تجاری است. نمانام‌های برتر می‌توانند هیجان و عواطف مصرف‌کنندگان خود را برانگیزند و مشتریان نیز به این نام‌ها اعتماد داشته و از آن ها انتظار خلق ایده‌ های برتر و نوآوری در محصولاتشان را دارند. در این راستا موضوع وفاداری به برند از مهمترین موضوعات مورد توجه شرکت ها می‌باشد و شرکت ها همواره به دنبال راه هایی برای کسب و جلب وفاداری مشتریان می‌باشند. یکی از مهمترین معیارهای وفاداری به برند، عامل یادآوری و بازآوری برند با گروه کالایی خاص می‌باشد که زمینه را برای خریدهای مجدد مشتریان فراهم می‌ آورد.
در دوره آموزشی Brand Building Basics شما با نحوه ایجادکردن برند تجاری مخصوصی برای حرفه و سازمان خود آشنا می شوید.

عناوین آموزشی:
- درک مفهوم برند
- نگاهی به روند رشد برندهای مطرح
- بررسی چندین برند مطرح جهانی
- تعیین موقعیت تجاری خود را در بازار
- ایجاد و انتقال پیام برند 
- استفاده از عکس ها
- ترکیب تصاویر و سبک
- اسناد و اعمال سبک بر آن ها به منظور ایجاد کردن برند
- تبدیل کردن برند به یک علامت تجاری
- توسعه وعده های کسب و کار
- اجتناب از اشتباهات رایج
- و ...