مشاور برند، ساخت و توسعه ی برند
مشاور برند، ساخت و توسعه ی برند
مشاور برند، ساخت و توسعه ی برند
افزایش توان رقابت پذیری با برند‌سازی :: BRAND مهندسی برند - مدیریت برند - مشاور برند

BRAND مهندسی برند - مدیریت برند - مشاور برند

مهندسی برند-مدیریت برند برندسازی نام نشان تجاری مدیریت نام و نشان تجاری سبک های برندسازی BRAND Management

BRAND مهندسی برند - مدیریت برند - مشاور برند

مهندسی برند-مدیریت برند برندسازی نام نشان تجاری مدیریت نام و نشان تجاری سبک های برندسازی BRAND Management

مشاور برند و مشاور بازاریابی، مشاور فروش
BRAND مهندسی برند - مدیریت برند - مشاور برند

یک نام تجاری قوی می تواند در سراسر کسب و کار از منابع انسانی تا توسعه محصول و البته سهم بازار و جذب مشتری ارزش خلق کند، به همین علت سرمایه گذاری در نامهای تجاری و توسعه آن به عنوان یک اولویت استراتژیک در خیلی از شرکت ها در حال افزایش است.

www.khooyeh.com
www.gmas.ir
www.alikhooyeh.blogfa.com
09122991608
شرکت مشاوره تحقیق آموزش و اجرای gmas.
مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 18سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و .......

تماس با ما:
khooyeh@gmail.com
khooyehali@yahoo.com
09372991608
09122991608
ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر، اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، CRM، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی، دپارتمان بازاریابی و فروش، فروشگاه، مدیریت پخش و توزیع، برندسازی، فروش مویرگی، هدفگذاری، تقسیم بازار، راه اندازی دپارتمان فروش وبازاریابی، استقرار سیستم توزیع و فروش مویرگی، راه اندازی فروشگاه زنجیره ای، چیدمان فروش، کلینیک بازاریابی، برنامه بازاریابی و ....

مدیریت برند

کتاب مدیریت برند

نویسنده: علی خویه

تکنیک ها و تاکنیک ها، سبک های برندسازی و مهندسی برند

انتخاب سبک برند و نوع اجرای تکنیک برند در فروش بازاریابی و ارتباطات بازاریابی نقش بسیار مهم و حیاتی دارد برند و نوع برندسازی هر سازمان شرکت و محصول روش و سبک خاصی دارد که در دنیای امروز به آن بسیار اهمیت می دهند صرفا هر برندی با تبلیغات ساخته نمی شود صاحبنظران بازاریابی و برندسازی به این مساله رسیده اند که یک نام و نشان خاص ویژه و ابتکاری می تواند خود به خود و اتوماتیک وار ساخته و پرداخته شود در مشاوره ها و کلاسها و پروژه های اجرایی همیشه تاکید کرده ام که یک سرمایه گذار، صاحب کالا، مدیر شرکت و کارآفرین باید جسارت و جرات انتخاب برند و برندسازی را داشته باشد در برندسازی اولین حرف را جسارت و جرات مدیر دارد در دورانی که همه نام های کامپیوتری با سیستم و کلماتی مشابه با آن ساخته می شد یک نفر جرات پیدا کرد و نام شرکت خود را سیب Apple گذاشت جسارت آن را داشت که نام میوه را با فلسفه خاصی برای شرکت خود انتخاب کند وموفق شد چندوقت پیش هم یک شرکت معتبر و خوشنام برای برندسازی و تحققات بازار به تیم مامراجعه نمود تنها چیزی که من از مدیر این شرکت پرسیدم گفتم جسارت جرات و قدرت دفاع و پافشاری بر نامی که انتخاب شود را داری یا خیر مصلحت اندیش و بیش از اندازه محتاط هستی …. کسی که نام و نشانی به طور علمی و عملی بر اساس تحقیقات پایه ای برای سازمان شرکت محصول و خدماتش انتخاب می کند باید مثل کوه استوار بوده و جرات زیادی داشته باشد تا نتیجه را مشاهده کند خلاصه نام محصول این شرکت در تیم خلاقیت و فوکوس گروپ تعیین گردید امیدوارم چند وقت دیگر در ایران و دنیا این نام یکی از ماندگارترین خلاقانه ترین و معتبرترین نام بوده و باقی بماند….
خدمات

بازاریابی مدرن اصول و فنون مذاکره مشاور بازاریابی تحقیقات بازاریابی مشاوره مدیریت  وفادارسازی مشتریان منابع انسانی مشاوره ایزو مشاوره برند مشاوره قیمت گذاری افزایش فروش تجارت بین الملل مهندسی فروش مشاور فروشگاه مشاور برند مشاور مدیرعامل آکادمی تریز بازاریابی مویرگی دوره آموزشی بازاریابی و فروش دوره ی آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری دوره آموزشی مهندسی فروش دوره های آموزشی بازاریابی و فروش خلاقیت و تریز دوره فروشگاه ها
برند؟
برند (Brand) را همگان به نام و عنوان تجاری می‌شناسندکه تعریف آن‌ را در نظام بازرگانی،" شناسه‌ی محصول یا خدمات عرضه شده " آورده‌اند. اما امروز این تعریف، مثل بسیاری از ماهیتها و واژگان معمول واژگون شده. برند در واقع یک فاکتور جهانی یا حداقل منطقه‌ای است که دارای اعتبار بوده، مقبولیت مناسبی دارد و قادر است ارتباط قوی بین کالا و خدمات با مخاطب یا مشتری برقرار کند. برند
مدیریت و توسعه برند
مدیریت و توسعه برند مدیریت برند به کارگیری تکنیک های بازاریابی برای محصولات و خدمات است که به دنبال افزایش ارزش برای مشتری و ایجاد وفاداری در ایشان و در نهایت افزایش حجم فروش است. یکی از مزیت های مدیریت برند برای شرکت ها و موسسات این است که می توانند در بازاری خاص بدون از دست دادن مشتریان ، بر قیمت کالا و خدمات خود بیافزایند
شبکه های اجتماعی ما
کانال تلگرام


صفحه ی اینستاگرام

صفحه ی لینکدین

صفحه ی فیسبوک

تبلیغات
دوره های آموزشی، سمینارها و همایش های بازاریابی، افزایش فروش

علی خویه

09122991608

مشاور فروش

مشاور فروش

مشاور فروش

مشاور فروش
پیوندها
http://negotiation.blog.ir/
آموزش مذاکره - تکنیک های مذاکره - فنون مذاکره

http://khooyeh.com/
آموزش بازاریابی - دوره های آموزشی بازاریابی فروش تبلیغات مذاکره برندینگ

http://brandengineering.blog.ir/
مدیریت برند برندسازی نام نشان تجاری مدیریت نام و نشان تجاری سبک های برندسازی

http://saleschool.blogfa.com/
آموزش فروش تکنیک های افزایش فروش مدرسه فروش

  • اقتصاد
  • بازاریابی
  • بازاریابی فروشگاه های زنجیره ای
  • برندینگ
  • پخش و توزیع مویرگی
  • تجارت
  • دسته‌بندی نشده
  • دوره های آموزشی
  • راه های افزایش فروش
  • سمینار، همایش، کنفرانس
  • علی خویه
  • فروشگاه
  • کارگاه های و دوره های آموزشی
  • کتاب
  • کتاب های علی خویه
  • محصولات
  • مدیریت
  • مذاکره
  • مشتری مداری و CRM
  • مهندس علی خویه


  • برچسب مطالب

    مدرسه بازاریابی ایران سخنرانی های انگیزشی خویه مدرسه فروش ایران مدرسه تبلیغات ایران مدرسه برند ایران سخنرانی مدیریت بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت مهندسی نام و نشان تجاری مهندسی بازار و بازاریابی تئوری ها سبک های تبلیغات و بازاریابی مهندسی تبلیغات و ارتباطات بازاریابی ای آر پی در بازاریابی فروش تبلیغات تبلیغات و بازاریابی پست مدرن منابع بازاریابی تبلیغات و ارتباطات سمینارها و سخنرانی های علی خوبه ارتباطات بازاریابی یکپارچه IMC روانشناسی بازاریابی فروش و.. پیشبرد فروش مدیریت و مهندسی برند مدیریت زنجیره تامین scm تحقیقات بازاریابی استانداردسازی تبلیغات خلاق فروش ایرانی TRIZ خلاقیت در ... بازاریابی پارتیزانی چریکی مدیریت فروشگاه مهندسی فروش مدیریت ارتباط با مشتری CRM روانشناسی مشتری مرچندایزینگ merchandising عمده فروشی و خرده فروشی کانال های توزیع پخش مدیریت فروشگاه مدیریت برند نام و نشان تجاری خدمات پس از فروش روانشناسی ارتباط با مشتری مشتری مداری و مشتری یاری بانک بازاریابی دپارتمان بازاریابی کلینیک بازاریابی کلینیک بازاریابی و فروش مدرسه بازاریابی و فروش اخبار بازاریابی و فروش بازاریابی خدمات تجارت بین الملل کلینیک بازاریابی آکادمی بازاریابی و تبلیغات برندسازی برندسازی فروشگاهی مهندسی برند انجمن مهندسی فروش و بازاریابی انجمن مهندسی تبلیغات مرکز آموزش بازرگانی مرکز آموزش بازاریابی و فروش انجمن برند ایران انجمن مهندسی فروش ایران مهندسی فروش املاک و مستغلات انجمن مدیریت و مهندسی برند مدرسه تحقیقات بازاریابی پورتال تحقیقات بازاریابی ایران شبکه بازاریابی و فروش باشگاه بازاریابی فروش و تبلیغات کانال های توزیع و پخش انجمن مشاوره بازاریابی ایران انجمن علمی تحقیقات بازاریابی ایران انجمن مهندسی فروش ایران انجمن برند ایران آکادمی بازاریابی و فروش آکادمی برند اخبار بازاریابی marketing news کلینیک تحقیقات بازاریابی marketing research تاکتیک ها و تکنیک های فروش و تبلیغات خدمات مشاوره تبلیغات به صورت آنلاین اخبار خویه راز تجارت مدیریت و مهندسی رسانه مشاور بازاریابی تبلیغات کلاس طراحی و چیدمان فروشگاه هوش مصنوعی در بازاریابی کلاس مدیریت و مهندسی فروش مهندسی فروش و تبلیغات مهندسی رسانه بازاریابی خلاق فروش خلاق

    افزایش توان رقابت پذیری با برند‌سازی

    يكشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۴، ۰۷:۰۹ ب.ظ

     

    افزایش توان رقابت پذیری با برند‌سازی

     

    علی خویه

    مشاور برند و بازاریابی

    ساخت ، توسعه و تقویت برند

    مجری و مشاور طرح های مهندسی فروش

    همکاری با بیش از صدها برند مطرح در زمینه ی توسعه و تقویت سیستم فروش

     

    ارائه ی راهکارهای عملی و مشاور اثر بخش در زمینه بازاریابی و فروش و توسعه ی برند

     

     

    صادرات کالاهای ایرانی بدون شناسنامه و بی‌مهری به تولیدات داخلی بحث جدیدی نیست. در سال‌های گذشته با وجود مشکلات زیاد اقتصادی کمتر به موضوع خروج کالاهای ایرانی بدون شناسنامه توجه شده است اما این روزها با امید به رفع تحریم‌ها، امید در دل تجار و تولیدکنندگان در حال جوانه زدن است. متولیان تجارت راز ماندگاری و رقابت در بازار‌های داخلی و خارجی را برند‌سازی عنوان می‌کنند. از طرفی شرط ماندگاری یک برند کیفیت بالا و تبلیغات مناسب است. در ادامه نظر کارشناسان در این زمینه را می‌خوانید.

    به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

    محمود جامساز، پژوهشگر اقتصادی:

    رقابت کالای با کیفیت در عرصه تجارت جهانی

    پس از جنگ جهانی دوم سازمان گات «موافقتنامه عمومی تعرفه و تجارت» برای سروسامان دادن به تجارت جهانی تشکیل شد. اهداف گات دستیابی به یک نظام تجاری بین‌المللی‌آزاد بدون تبعیض و ارتقای سطح زندگی مردم در کشورهای عضو و نیل به اشتغال کامل به واسطه گسترش تجارت جهانی در اثر افزایش درآمد ملی واقعی و سطح تقاضای موثر و بهره‌برداری کامل از منابع جهانی و رفع موانع و مشکلات موجود در زمینه گسترش تجارت جهانی بود. در ژانویه 1995 سازمان WTO تقریبا با همین اهداف جایگزین سازمان گات شد؛ البته حفظ محیط زیست و توسعه پایدار و افزایش بهره‌وری از منابع جهانی نیز به برنامه‌‌های آن اضافه شد. در تجارت جهانی کشورها همیشه سعی بر توافق تجاری در زمینه تجارت خارجی برای دستیابی به تراز تجاری مثبت دارند. در تجارت جهانی مساله کیفیت و قیمت حرف اول را می‌زند و البته مسائلی نظیر تکنولوژی پیشرفته و فناوری‌های مدرن نیز در موفقیت کشورها در امر تجارت خارجی و توسعه اقتصادی آنها نقش بسزایی ایفا کرده‌اند. بسیاری از شرکت‌ها برای متمایز ساختن خود از دیگر رقبا علامت تجاری خاصی را به عنوان یک برند انتخاب می‌کنند. که نشانی از تعهد و اعتبار آن شرکت نسبت به کالای تولیدی یا خدمات تولیدی خود دارد و آن را از سایر رقبا متمایز می‌سازند، هدف برند اعتماد‌سازی است و در جهت حفظ و اعتلای این اعتبار کوشا بودن و نسبت به رقبا از امتیاز کیفیت و دوام بهتر برخوردار بودن است. علامت تجاری یک نشانه ویژه و یک لوگوی مخصوص دارد که برای شناساندن آن کالا و یادآوری به مشتریان که کالا یا خدمات متعلق به شرکت با برند مشخص است به کار می‌رود علامت‌های تجاری بسیار با دقت طراحی می‌شوند. علامت تجاری خود قادر است مشتریان را از نظر روانی جذب کند حتی یک کلمه یا رنگ یا شکل در علامت تجاری می‌تواند معانی خاص خود را داشته و به مشتری انتقال دهد که نشان‌دهنده کیفیت، قدرت نوآوری و تکنولوژی محصولات آن شرکت است. حتی افراد مدیریت رده بالای یک کمپانی، می‌توانند خود یک برند باشند. مدیرعامل شرکت نرم‌افزاری مثل اپل، یاهو، یا مدیرعامل بنز خود یک برند هستند. شخصیت ذاتی افراد و توانایی آنها در انجام امور و خلاقیت آنها نیز می‌تواند جزو برند آنها محسوب شود. هر کسی با مشخصاتی شناخته می‌شود، کارآفرینان برتر، تولید‌کنندگان، پزشکان شاخص و متعهد علاوه بر اینکه خود یک برند انسانی- تجاری، دانشگاهی و پزشکی هستند، موسسات آنها نیز دارای برند خاص خود است. بعضی از برندها میلیاردها دلار ارزش دارند حتی وقتی یک برند بسیار معتبر مدیرعامل قابل خود را که یک برند معتبر محسوب می‌شود، تعویض می‌کند در قیمت برند موثر است و ممکن است اعتبار مدیرعامل جدید بهای برند راکاهش یا افزایش دهد. مشتریان برند را یک تعهد ضمنی می‌بینند که باید سطحی از کیفیت و رضایت که مردم از آن برند انتظار دارند را تامین ‌کند. تعهد یک علامت تجاری خوب انتظارات و توقعات مردم را در حد کمال تحریک می‌کند. مردم حاضرند برای یک برند خوب چند برابر پول خرج کنند تا احساس رضایت کنند، برخی نیز خرید کالا با برند معروف بالاتر را نشانه شخصیت می‌دانند مثل اینکه خود را با آن برندها سنجاق زده‌اند و این برند به آنها اعتماد به نفس می‌دهد. استفاده انحصاری از یک علامت به کسی اختصاص دارد که آن را مثل اختراع به ثبت رسمی می‌رساند و با شخصی که در این زمینه تخلف کند قانون شدیدا برخورد می‌کند و در این زمینه از حقوق مالکیت فکری پدیدآورنده، که از حق مشروع و قانونی و دارای ضمانت اجرایی به حفظ حقوق مادی و معنوی به وجود آورنده، و بهره‌برداری از این حقوق به خالق این آثار ابتکاری تعلق می‌گیرد، دفاع می‌کند. متاسفانه در بسیاری از کشورها حق مالکیت معنوی رعایت نمی‌شود مثل کشور چین.  در عرصه جهانی رقابت کالای با کیفیت و قیمت مناسب از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند اما مواردی که کشورهای عضو WTO با آن روبه‌رو هستند در رقابت عرصه جهانی کالای با کیفیت و قیمت از اهمیت بسیاری برخوردار است. اما مساله کیفیت از قیمت مهم‌تر است، به همین دلیل شرکت‌های بزرگ سعی در ارتقای کیفی خود و کسب اعتماد و اطمینان مصرف‌کنندگان را دارند و بیشتر آنها به خاطر اینکه خود را متمایز کنند. علامت مشخص یا لوگوی خاص، یا یک سمبل یا یک رنگ یا یک شکل ستاره یا پرنده را انتخاب کرده و آنها را به ثبت می‌رسانند. پس یک برند مجموعه عقاید و تصاویر و ویژگی‌هایی است که خصوصیات تولید‌کنندگان اقتصادی را نمایان می‌کند. یک برند احساس ایمنی می‌دهد مثل اتومبیل بنز که این احساس را به سرنشینان خود می‌دهد. لذا در عرصه جهانی تجارت برندهای مشهور و بزرگ از جایگاه خاص و ویژه‌ای برخوردارند و میلیاردها دلار ارزش دارند ما اگر بخواهیم وارد سازمان تجارت جهانی شویم و اگر قرار است برجام اجرا شود و ما وارد عرصه تجارت جهانی شویم لازم است از هم‌اکنون به فکر برند‌سازی باشیم تا کالاهای با کیفیتی که تولید می‌کنیم با برند مشخص از دیگر کالاهای مشابه متمایز شود. این راهی بس دراز است که باید پیمود، پیمایش این راه بدون کسب سرمایه‌گذاری‌های خارجی و وارد کردن تکنولوژی و فناوری‌های مدرن و مشارکت با سرمایه‌داران خارجی و مشارکت بخش خصوصی فعال با سرمایه‌گذاران خارجی امکان‌پذیر نیست. 

     

     پرویز شهپر، فعال اقتصادی:

    برند؛ هویت بنگاه‌های اقتصادی 

    برند تابلویی است که هویت و شخصیت و اهداف یک بنگاه اقتصادی را در خود مستتر دارد. برند‌سازی یکی از اساسی‌ترین اصول بازاریابی و بازار‌سازی است. تاثیر برند را ما به تجربه علمی در توسعه تولید وخدمات دیده‌ایم. حفاظت از برند با حفاظت از منافع و اعتبار یک بنگاه اقتصادی گره می‌خورد وبرای حضور مداوم در بازار بنگا ه ناچار به تحقیق و پژوهش برای نوآوری و بالابردن بهره وری سازمانی می‌شود. این اجبار پنهان شده در توسعه و اعتبار برند منجر به رشد مدیران و نیروهای بنگاه خواهد شد و آنان را برای رقابت‌های گسترده‌تر و حضور در مناطق مختلف داخلی و خارجی آماده می‌کند و توسعه و صادرات با کیفیت ما را با مذاق جهانی آشنا خواهد کرد. برای حضور مداوم در بازار جهانی و نگهبانی از اعتبار ناچار از اهمیت دادن به سلایق مشتریان و مشتری‌مداری خواهیم بود که معنی آن توجه اساسی به کیفیت در تولید و خدمات است. این یعنی حضور وتوسعه مداوم در بازار وگسترش کیفیت وسهم بنگاه در منطقه وبازار جهانی و آماده شدن مقدمات جهانی شدن. 

     

    مجیدرضا حریری، عضو اتاق بازرگانی:

    بعضی تولیدات قابل برند شدن نیستند 

    هر مالکیت یا ایده، یا حقوق معنوی قبل از ثبت باید ایجاد شود. اگر کسی برندی را ایجاد کرد بهتر است ثبت شود که اگر حقوقی برای دارنده‌اش دارد ثبت شده باشد چون به نوعی خود را بیمه کرده است. اگر نگاه ما به کالاها و خدمات، نگاه به بازارهای داخلی و خارجی باشد باید بیشتر به شکل ایده‌ها و کالاهایی باشد که قابل ثبت در همه جای جهان باشد. اگر حالا ما یک محصولی داریم مثل زعفران که مختص کشور ماست عمده فروشی آن به اندازه کافی به تولید‌کننده سود می‌رساند و لازم نیست حتما خود تولید‌کننده ایجاد برند کند و این برند نمی‌تواند به اندازه برندهای خارجی که تا الان معروفیت زیادی کسب کرده‌اند موفق باشد. در این حالت آن اضافه در آمدی هم که دارند صرف بسته‌بندی وسایر خدمات می‌شود. تولید محصول در فروش یک مرحله است، اصل آن بازاریابی است و اینکه بتوانند آن را توزیع کنند. خوب است افرادی برای توزیع و بسته‌بندی محصول سرکار باشند واشتغال زایی ایجاد شود ولی تولید‌کننده عمده بهتر است وارد بحث توزیع نشود بعضی چیزها قابل برند شدن نیستند. 

     

    سید کمیل طیبی، استاد دانشگاه:

    گسترش بازار صادرات 

    امروزه داشتن برند به منزله کسب کیفیت و استانداردهای بین‌المللی است وتوان رقابت‌پذیری یک محصول را نشان می‌دهد. یک محصول برند، استانداردهای لازم برای صادرات را دارد و دارای برند جهانی به منزله شناخته شدن آن است که مزیت‌های رقابتی آن را نیز معرفی می‌کند و تولید و عرضه و صادرات آن در چارچوب قواعد جهانی را نیزشکل می‌دهد. بنابراین برای جهان شناخته شده است و می‌تواند آثار ی هم مثل بهره وری، بهره عوامل تولید و مدیریت، و درنتیجه سود آوری ناشی از صادرات و گسترش بازار صادرات را داشته باشد. نکته مهمی است که تولید داخل بتواند رقابت‌پذیری و مزیت برند شدن را داشته باشد، از فناوری های روز برخوردار باشد، دارای کیفیت و قیمت مناسب بوده و دربازار رقابت پذیر باشد که زمینه را برای برند فراهم کند.  البته برای بنگاه‌های صنعتی ما ثبت برند کار بسیار مشکلی خواهد بود. این مشکل را می‌شود با مشارکت با شرکت‌های معروف و استفاده از برندهای آنهاکمتر کرد. یک بحث کالاهای برند‌دار معمولا برون بسپاری است و با برون بسپاری کار خود را به شرکت‌های دیگر واگذار کنند.

     

    منبع:kasbokarnews.ir/

     

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
    مدیریت برند مدیریت برند

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی