مشاور برند، ساخت و توسعه ی برند
مشاور برند، ساخت و توسعه ی برند
مشاور برند، ساخت و توسعه ی برند
تکنیک های برندسازی در شبکه های اجتماعی - اینستاگرام :: BRAND مهندسی برند - مدیریت برند - مشاور برند- مدرس برند

BRAND مهندسی برند - مدیریت برند - مشاور برند- مدرس برند

مهندسی برند-مدیریت برند برندسازی نام نشان تجاری مدیریت نام و نشان تجاری سبک های برندسازی BRAND Management

BRAND مهندسی برند - مدیریت برند - مشاور برند- مدرس برند

مهندسی برند-مدیریت برند برندسازی نام نشان تجاری مدیریت نام و نشان تجاری سبک های برندسازی BRAND Management

مشاور برند و مشاور بازاریابی، مشاور فروش
BRAND مهندسی برند - مدیریت برند - مشاور برند- مدرس برند

یک نام تجاری قوی می تواند در سراسر کسب و کار از منابع انسانی تا توسعه محصول و البته سهم بازار و جذب مشتری ارزش خلق کند، به همین علت سرمایه گذاری در نامهای تجاری و توسعه آن به عنوان یک اولویت استراتژیک در خیلی از شرکت ها در حال افزایش است.

www.khooyeh.com
www.gmas.ir
www.alikhooyeh.blogfa.com
09122991608
خدمات ما شامل:
مشاورو آموزش در حوزه های
Branding
Brand Identity Package
Brand Marketing Package
Brand Advertising Package
Brand Strategy Package
نامگذاری
استراتژی برند
تعهد
موقعیت یابی استراتژیک
تدوین محتوا
خلق پیام
خلق هویت بصری
طراحی گرافیکی
طراحی داخلی
طراحی غرفه نمایشگاهی
طراحی کاراکتر
تحقیقات بازار
تحقیقات صنعت
تحقیقات شرکت
تحقیقات رقبا
تحقیقات مشتریان
استراتژی بازاریابی
استراتژی تبلیغات
طرح کمپین بازاریابی
طرح کمپین تبلیغاتی
آموزش داخلی برند
کمپین های 360 درجه برندنیگ
کمپین ارتباطات یکپارچه بازاریابی و برند (IMC, IBC)،
​کمپین های هویت سازی برند ،
​​برنامه های تحقیقات بازار ، ​
برنامه های استراتژیک برند
مشاوره برندینگ
مشاوره بازاریابی
مشاوره مدیریت روابط با مشتریان
مشاوره کسب و کار
مشاوره حقوقی برند
مشاوره سازماندهی
مشاوره تبلیغات
شناسایی بازار مخاطبین برند به صورت کاربردی

معرفی صحیح و دقیق قابلیت های سازمان به مشتریان

طراحی و انتخاب نام و نشان تجاری متناسب با هویت برند

شناخت بازارهای هدف جانبی برند جهت تکمیل فرآیند بازاریابی

تجزیه و تحلیل میزان فروش احتمالی برند در بازه های زمانی مشخص

ارائه راهکارهای به روز و تبلیغات هدفمند در حوزه معرفی برند در بازار

تحلیل رقبای برند و ارائه راهکارهای مناسب جهت برتری نسبت به رقبا

تهیه و تنظیم گزارش های آماری جهت کارشناسی پیشروی فرایند برند سازی

انجام آزمایش های لازم جهت تکمیل و یا ویرایش سبد کالا یا خدمات سازمان

مدیریت برند

کتاب مدیریت برند

نویسنده: علی خویه

تکنیک ها و تاکنیک ها، سبک های برندسازی و مهندسی برند

انتخاب سبک برند و نوع اجرای تکنیک برند در فروش بازاریابی و ارتباطات بازاریابی نقش بسیار مهم و حیاتی دارد برند و نوع برندسازی هر سازمان شرکت و محصول روش و سبک خاصی دارد که در دنیای امروز به آن بسیار اهمیت می دهند صرفا هر برندی با تبلیغات ساخته نمی شود صاحبنظران بازاریابی و برندسازی به این مساله رسیده اند که یک نام و نشان خاص ویژه و ابتکاری می تواند خود به خود و اتوماتیک وار ساخته و پرداخته شود در مشاوره ها و کلاسها و پروژه های اجرایی همیشه تاکید کرده ام که یک سرمایه گذار، صاحب کالا، مدیر شرکت و کارآفرین باید جسارت و جرات انتخاب برند و برندسازی را داشته باشد در برندسازی اولین حرف را جسارت و جرات مدیر دارد در دورانی که همه نام های کامپیوتری با سیستم و کلماتی مشابه با آن ساخته می شد یک نفر جرات پیدا کرد و نام شرکت خود را سیب Apple گذاشت جسارت آن را داشت که نام میوه را با فلسفه خاصی برای شرکت خود انتخاب کند وموفق شد چندوقت پیش هم یک شرکت معتبر و خوشنام برای برندسازی و تحققات بازار به تیم مامراجعه نمود تنها چیزی که من از مدیر این شرکت پرسیدم گفتم جسارت جرات و قدرت دفاع و پافشاری بر نامی که انتخاب شود را داری یا خیر مصلحت اندیش و بیش از اندازه محتاط هستی …. کسی که نام و نشانی به طور علمی و عملی بر اساس تحقیقات پایه ای برای سازمان شرکت محصول و خدماتش انتخاب می کند باید مثل کوه استوار بوده و جرات زیادی داشته باشد تا نتیجه را مشاهده کند خلاصه نام محصول این شرکت در تیم خلاقیت و فوکوس گروپ تعیین گردید امیدوارم چند وقت دیگر در ایران و دنیا این نام یکی از ماندگارترین خلاقانه ترین و معتبرترین نام بوده و باقی بماند….
خدمات

بازاریابی مدرن اصول و فنون مذاکره مشاور بازاریابی تحقیقات بازاریابی مشاوره مدیریت  وفادارسازی مشتریان منابع انسانی مشاوره ایزو مشاوره برند مشاوره قیمت گذاری افزایش فروش تجارت بین الملل مهندسی فروش مشاور فروشگاه مشاور برند مشاور مدیرعامل آکادمی تریز بازاریابی مویرگی دوره آموزشی بازاریابی و فروش دوره ی آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری دوره آموزشی مهندسی فروش دوره های آموزشی بازاریابی و فروش خلاقیت و تریز دوره فروشگاه ها
برند؟
برند (Brand) را همگان به نام و عنوان تجاری می‌شناسندکه تعریف آن‌ را در نظام بازرگانی،" شناسه‌ی محصول یا خدمات عرضه شده " آورده‌اند. اما امروز این تعریف، مثل بسیاری از ماهیتها و واژگان معمول واژگون شده. برند در واقع یک فاکتور جهانی یا حداقل منطقه‌ای است که دارای اعتبار بوده، مقبولیت مناسبی دارد و قادر است ارتباط قوی بین کالا و خدمات با مخاطب یا مشتری برقرار کند. برند
مدیریت و توسعه برند
مدیریت و توسعه برند مدیریت برند به کارگیری تکنیک های بازاریابی برای محصولات و خدمات است که به دنبال افزایش ارزش برای مشتری و ایجاد وفاداری در ایشان و در نهایت افزایش حجم فروش است. یکی از مزیت های مدیریت برند برای شرکت ها و موسسات این است که می توانند در بازاری خاص بدون از دست دادن مشتریان ، بر قیمت کالا و خدمات خود بیافزایند
شبکه های اجتماعی ما
کانال تلگرام


صفحه ی اینستاگرام

صفحه ی لینکدین

صفحه ی فیسبوک

تبلیغات
دوره های آموزشی، سمینارها و همایش های بازاریابی، افزایش فروش

علی خویه

09122991608

مشاور فروش

مشاور فروش

مشاور فروش

مشاور فروش
پیوندها
http://negotiation.blog.ir/
آموزش مذاکره - تکنیک های مذاکره - فنون مذاکره

http://khooyeh.com/
آموزش بازاریابی - دوره های آموزشی بازاریابی فروش تبلیغات مذاکره برندینگ

http://brandengineering.blog.ir/
مدیریت برند برندسازی نام نشان تجاری مدیریت نام و نشان تجاری سبک های برندسازی

http://saleschool.blogfa.com/
آموزش فروش تکنیک های افزایش فروش مدرسه فروش

  • اقتصاد
  • بازاریابی
  • بازاریابی فروشگاه های زنجیره ای
  • برندینگ
  • پخش و توزیع مویرگی
  • تجارت
  • دسته‌بندی نشده
  • دوره های آموزشی
  • راه های افزایش فروش
  • سمینار، همایش، کنفرانس
  • علی خویه
  • فروشگاه
  • کارگاه های و دوره های آموزشی
  • کتاب
  • کتاب های علی خویه
  • محصولات
  • مدیریت
  • مذاکره
  • مشتری مداری و CRM
  • مهندس علی خویه


  • برچسب مطالب

    مدرسه بازاریابی ایران سخنرانی های انگیزشی خویه مدرسه فروش ایران مدرسه تبلیغات ایران مدرسه برند ایران سخنرانی مدیریت بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت مهندسی نام و نشان تجاری مهندسی بازار و بازاریابی تئوری ها سبک های تبلیغات و بازاریابی مهندسی تبلیغات و ارتباطات بازاریابی ای آر پی در بازاریابی فروش تبلیغات تبلیغات و بازاریابی پست مدرن منابع بازاریابی تبلیغات و ارتباطات سمینارها و سخنرانی های علی خوبه ارتباطات بازاریابی یکپارچه IMC روانشناسی بازاریابی فروش و.. پیشبرد فروش مدیریت و مهندسی برند مدیریت زنجیره تامین scm تحقیقات بازاریابی استانداردسازی تبلیغات خلاق فروش ایرانی TRIZ خلاقیت در ... بازاریابی پارتیزانی چریکی مدیریت فروشگاه مهندسی فروش مدیریت ارتباط با مشتری CRM روانشناسی مشتری مرچندایزینگ merchandising عمده فروشی و خرده فروشی کانال های توزیع پخش مدیریت فروشگاه مدیریت برند نام و نشان تجاری خدمات پس از فروش روانشناسی ارتباط با مشتری مشتری مداری و مشتری یاری بانک بازاریابی دپارتمان بازاریابی کلینیک بازاریابی کلینیک بازاریابی و فروش مدرسه بازاریابی و فروش اخبار بازاریابی و فروش بازاریابی خدمات تجارت بین الملل کلینیک بازاریابی آکادمی بازاریابی و تبلیغات برندسازی برندسازی فروشگاهی مهندسی برند انجمن مهندسی فروش و بازاریابی انجمن مهندسی تبلیغات مرکز آموزش بازرگانی مرکز آموزش بازاریابی و فروش انجمن برند ایران انجمن مهندسی فروش ایران مهندسی فروش املاک و مستغلات انجمن مدیریت و مهندسی برند مدرسه تحقیقات بازاریابی پورتال تحقیقات بازاریابی ایران شبکه بازاریابی و فروش باشگاه بازاریابی فروش و تبلیغات کانال های توزیع و پخش انجمن مشاوره بازاریابی ایران انجمن علمی تحقیقات بازاریابی ایران انجمن مهندسی فروش ایران انجمن برند ایران آکادمی بازاریابی و فروش آکادمی برند اخبار بازاریابی marketing news کلینیک تحقیقات بازاریابی marketing research تاکتیک ها و تکنیک های فروش و تبلیغات خدمات مشاوره تبلیغات به صورت آنلاین اخبار خویه راز تجارت مدیریت و مهندسی رسانه مشاور بازاریابی تبلیغات کلاس طراحی و چیدمان فروشگاه هوش مصنوعی در بازاریابی کلاس مدیریت و مهندسی فروش مهندسی فروش و تبلیغات مهندسی رسانه بازاریابی خلاق فروش خلاق
     
    این روزها اکثر صاحبان کسب و کارها و مشاغل و برندهای ایرانی  سعی می کنند با حضور در اینستاگرام، برند و اسم خود را به مخاطبان خود معرفی کنند.هرچند تلاشی که بنده مشاهده می کنم با چیزی که باید صورت بگیرد از زمین تا آسمان متفاوت است. با مطالعه و بررسی استراتژی هایی که در شرکت ها و برندهای خارجی و بین المللی به این نتیجه رسیدم که مطلب زیر را در قالب 9 استراتژی حضور در اینستاگرام را تقدیم شما کنم.

    مشاور برند، افزایش فروش و بازاریابی

    قصد دارید که کلاس و شان گروه و شرکت تجاری و برند خود را در حین حضور در شبکه های اجتماعی حفظ کنید ؟ از تولید محتوی تکراری پیج ها خسته شده اید و به دنبال حضور جدید و متفاوت و با سبک جهانی هستید ادامه مطلب را همراه باشید.

    آیا به دنبال ایده های تولید محتویی مناسب هستید ؟

    در ادامه همراه ما باشید تا با ارائه 9 استراتژی خلاقانه به شما بگوییم که چگونه می توانید از اینستاگرام به طور مناسبی استفاده کنید که به طور موثر و مناسب در این فضا برند خود را معرفی کنید.

    1-محصولات و خدمات خود را به نمایش بگذارید !

    همه افراد دوست دارند که در میان محصولات بچرخند و زمان صرف کنند و محصولات مختلف را ببینند، خب به فالوور های خود این امکان رو بدهید که از طریق موبایل این کار را انجام دهند! یک سری مجموعه عکس از محصولات پیشنهادی خود تهیه کنید و به اشتراک بگذارید. محصولاتی را قرار دهید که کمتر شناخته شده هستند یا میخواهید تمرکز بیشتری برای فروش و نمایش آنها داشته باشید تا فالوورهای اینستاگرام شما تشویق شوند که در مورد محصول سوال کنند و بپرسند .

    و اگر  کسب و کار خدماتی دارید :

    چند عکس از تجهیزات و ابزارهای پشتیبانی کسب و کارتان را که نقش اصلی در کار خدماتی شما دارند را به نمایش بگذارید. برای مثال، مربی بدنسازی می تواند دستگاه های بدنسازی موجود در باشگاه خود را به نمایش بگذارد،

    عکاس می تواند بهترین و گران ترین دوربین و لنز کاری خود را عکس گرفته و یا یک مکانیکی و تعمیر کار خودرو می تواند تجهیزات پیچیده و خاص خود را عکس گرفته و معرفی کند که چگونه ازین ابزارها در کسب و کار خود به کار میگیرد.

    2-روند ساخت محصول خود را نشان دهید!

    همه ی ما دوست داریم بدانیم که محصولی که خریداری میکنیم چه روند ساختی را طی کرده است. شاید شما عکس ها یا فیلم های مستند ساخت اتومبیل های لوکس را دیده باشید و حس کرده اید که فهمیدن اینکه این محصولات به چه نحوی ساخته می شوند چقدر لذت بخش است.

    مثلا اگر شما صاحب یک فروشگاه مبل هستید چند عکس با کیفیت از روند ساخت مبل های خود با سلیقه خود تهیه کنید و به نمایش بگذارید. اجازه بدهید مخاطبان شما روند ساخت محصولات شما را مشاهده کنند.

    پیج برند مبل صبوری عکس های زیادی از محصولات خود در پیجش قرارداده و عکسی که در پایین مشاهده میکنید یکی از عکس های تولید مبل این گروه تجاری هست. هرچند باز انتظار این هست  که چند عکس ار روند ساخت محصول، پشت سر هم قرار داده شود.

     

    3-به پشت صحنه کسب و کار خود بروید!

    آماده کردن و رونمایی از کسب و کار و ارتقای جایگاه محصولات و خدمات کار سخت و طاقت فرسایی است، اما موقعیت های زیادی را برای شما بوجود خواهد آورد. خب برای معرفی کسب و کار خود چه کارهایی انجام می دهید؟ کاتالوگ طراحی میکنید ؟ آگهی تلویزیونی می سازید ؟ ویدیو کلیپ تهیه می کنید ؟ مصاحبه انجام می دهید ؟ و یا آماده می شوید که در یک نمایشگاه و یا یک همایش حضور پیدا کنید ؟

    در این زمان که به سختی باید کار کنید تا کار خود را آماده کنید افراد کمی هستند که این سخت کوشی شما را مشاهده کنند.

    از اطرفیان خود بخواهید ازین لحظات آماده کردن کار و محصولات و خدمات شما عکس مناسبی تهیه کنند و با اشتراگ گذاری در اینستاگرام به مخاطبان کسب و کار خود یک پشت صحنه ای اختصاصی را تقدیم کنید !

    حتما برای این قسمت وقت بگذارید، فکر کنید و عکس های مناسبی تهیه کنید . مخاطبانتان ازین کار لذت خواهند برد !

    پیج نگین میرصالحی ، مدل ، حاوی عکس های زیادی از سفرهای این مدل به کشورهای مختلف و پوشیدن پوشیدنی های برندهای مختلف و ... است . در عکس زیر می بینید که چگونه عکسی از پشت صحنه ی کار خود را به نمایش گذاشته ، واقعا این کار برای شما جذاب نیست ؟ پس دست به کار شوید و برای این قسمت نیز عکس و محتوی تهیه کنید.

     

    4-کاربرد محصول و خدمات خود را به نمایش بگذارید!

    شما با این کار به مخاطبان خود نشان می دهید که محصول شما چگونه استفاده می شود و چه کارایی خواهد داشت، به طور مثال در پیج های آرایشی دیده اید که قسمتی از عکس هایی قبل و بعد از استفاده محصولات و خدمات را به نمایش می گذارند و یا عکس هایی ازین قبیل .

    شما هم به کسب و کار خود نگاهی بیندازید و ببینید وقتی مشتری های شما از محصولات و خدمات شما استفاده میکنند چه تغییراتی برای آنها به ارمغان می آورد . از آنها بخواهید که عکسهایشان رو در صورت تمایل برای شما ارسال کنند

    ودر صورت نیاز به صورت عکس دو قسمتی قبل و بعد از استفاده محصول و خدمات خود در اینستاگرام قرار دهید.

    5- به مخاطبانتان اولین بودن را هدیه بدهید!

    همه دوست دارند که اولین نفری باشند که از یک موضوع خبردار می شوند.

    به طور مثال تصور کنید شما میخواهید دفتر کاری خود را به جای جدیدی منتقل کنید. وقتی محل جدید دفتر آماده شد عکسی تهیه کنید و به اشتراک بگذارید  و یا اگر صاحب رستورانی هستید و غذای جدیدی را به منوی غذای خود اضافه می کنید عکسی بگیرید و به معرفی و رونمایی از آن در اینستاگرام بپردازید. مخاطبان شما هیجان زده خواهند شد که جزو اولین افرادی هستند که این تغییر در کسب و کار شما را متوجه می شوند.در ضمن در دیگر فضاهای اجتماعی مانند فیس بوک و گوگل پلاس و ... نیز این پست ها را به نمایش بگذارید!

    در عکس زیر می بینید که صاحب کسب و کار چگونه خبر جدیدی از انتقال محل فعالیت خود را به نمایش گذاشته است :

    6-دفتر کار کسب و کار خود  را به نمایش بگذارید!

    افرادی که برند مورد علاقه خود را در فضاهای اجتماعی دنبال می کنند برای یکبار و یا بیشتر به این موضوع فکر میکنند که "افراد اونجا چگونه کار میکنند و چه فضای کاری دارد ؟ " برای خود من بارها شده دنبال عکس هایی از فضای کاری شرکت های خارجی مثل bmw  و گوگل و اپل و ... بوده ام. هرچند در کسب و کارهای ایرانی خیلی به ندرت این موضوع را دیده ام. اما وقتش رسیده که ما نیز دست به کار شویم و بهتر کسب و کار خود را برای مشتریان و مخاطبانمان به نمایش بگذاریم.

    عکس هایی که نشان دهنده ی گوشه ای از فعالیت روزانه شما در محل کار و دفتر شرکت تهیه کنید و بروی اینستاگرام قرار دهید.

    محل های اجتماع کارمندان برای استراحت، جلسات مشاوره و هم فکری و طوفان ذهنی ، زمان ناهار کارمندان، وقت سرگرمی کارکنان و ... موقعیت های بیشماری هستند که می توانید برای این قسمت محتوی مناسبی تهیه ببینید.

    عکس زیر را از پیج شرکت تبلیغاتی IDEO انتخاب کرده ام. اگر عکس های بیشتری از این شرکت را ببنید متوجه می شوید که عکس گرفتن از فضای کاری به چه ترتیبی است. جالب است نه ؟

    7-مخاطبان تان را با خود همراه کنید!

    اگر در آینده نزدیک قصد دارید که در نمایشگاه تجاری شرکت کنید یا اسپانسر یک رویداد باشید باید ازین فرصت استفاده کنید که فالوورهایتان را همراه خود به هرجایی که میخواهید ببرید!

    منظور این است که عکس هایی از پیش وقوع رویداد یا شرکت خود در نمایشگاه و جایی که رفته اید قرار دهید و تگ مکان یابی را نیز به درستی ثبت کنید تا فالوورهایی که دسترسی نزدیک به محل دارند بتوانند حضوری به شما مراجعه کنند و شما را از نزدیک ملاقات کنند.

    مثلا فکر کنید شما ناشر کتاب هستید و در ماه آینده در نمایشگاه کتاب استان هرمزگان شرکت خواهید کرد. در اولین روز نمایشگاه عکسی از غرفه خود تهیه کنید و با تولید اینگونه محتوی فالوورهای محلی را تشویق کنید که به غرفه شما مراجعه کنند.به طور مثال عکسی از حرکت خود در فرودگاه به مقصد تهیه کنید و بنویسید که چند روز آینده در نمایشگاه حضور خواهید یافت  و به این صورت با محتوی عکس اطلاع رسانید کنید.

    توجه : نوشتن عکس نوشته برای اطلاع رسانی این موضوع شان و جذابیت خاصی دیگر ندارد و سعی کنید با عکس گرفتن و نوشتن کپشن مناسب با این مدل اطلاع رسانی کنید.

    عکس زیر از آماده شدن یک تیم ورزشی در فرودگاه برای حرکت به مقصد مورد نظر هست که به طرفداران تیم اطلاع رسانی میکند که چه اتفاقی در تیم مورد علاقه شان جاری است.

    8- کارمندان خود را در اینستاگرام معرفی کنید!

    برند کسب و کار خود را با نیروی انسانی خود در اینستاگرام معرفی کنید تا هواداران و فالوور های شما بدانند چه کسانی شرکت شما را شکل می دهند.

    کارمندان شما ازین موضوع لذت می برند که شناخته شوند و فالوورهای اینستاگرام شما نیز فرصت این را می یابند که ببینند چه کسانی پشت برند شما هست. در پیج های ایرانی این موضوع را به ندرت دیده ام که تیم کاری شرکت  برند خود را معرفی کنند

    بیشتر در رویدادهای کارگاه های آموزشی و استارتاپ ها دیده ام که کارکنان و افراد را در عکس هایی معرفی میکنند تا طرفداران  و مخاطبان وقتی در رویداد موردنظر حضور می یابند نقش های افراد را بدانند . جالب است کارکنان خود را با عکس هایی از آنها معرفی کنید.

    به طور مثال عکسی از پیج شرکت تبلیغاتی Kiosked را انتخاب کرده ام که کارکنان شرکت را مشاهده میکنید.سالار کابلی را در این عکس میشناسید؟ :)

    9-مزایای اسپانسر شدن : همراه برند خود با هنرمندان عکس بگیرید و به اشتراک بگذارید!

    بیاید با واقعیت روبرو شویم که همه ما عاشق دیدن هنرمندان کشورمون از نزدیک هستیم. حتی بعضی افراد به شدت پیگیر احوالات روزانه این هنرمندان هستند.

    خب حالا موضوع این هست که به جایی بروید که این هنرمندان حضور می یابند مثلا همایش و یا جشنواره ای و ... و عکسی از آنها تهیه کنید که نشان دهد که با برند شما ارتباط برقرار کرده است.

    اگر در جایی که شما اسپانسر آنجا هستید و هنرمندی  حضور می یابد حتما ازین موضوع غافل نشوید که با عکس برند شما عکسی از هنرمند حضور یافته تهیه کنید و به نمایش بگذارید ! اسپانسر شدن این فایده ها را دارد که برند خود را با حضور افراد خاص بیشتر و بهتر معرفی کنید.

    عکس زیر را شرکت سونی در رویداد اکسپریا در پیج اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است، maroon 5 را می شناسید؟ :)  حالا  تاثیر بر میزان افزایش محبوبیت برند خود را با این گونه عکس و محتوی درک می کنید.

     

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
    مدیریت برند مدیریت برند

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی