مشاور برند، ساخت و توسعه ی برند
مشاور برند، ساخت و توسعه ی برند
مشاور برند، ساخت و توسعه ی برند
برند سازی در صنعت خودرو :: BRAND مهندسی برند - مدیریت برند - مشاور برند- مدرس برند

BRAND مهندسی برند - مدیریت برند - مشاور برند- مدرس برند

مهندسی برند-مدیریت برند برندسازی نام نشان تجاری مدیریت نام و نشان تجاری سبک های برندسازی BRAND Management

BRAND مهندسی برند - مدیریت برند - مشاور برند- مدرس برند

مهندسی برند-مدیریت برند برندسازی نام نشان تجاری مدیریت نام و نشان تجاری سبک های برندسازی BRAND Management

مشاور برند و مشاور بازاریابی، مشاور فروش
BRAND مهندسی برند - مدیریت برند - مشاور برند- مدرس برند

یک نام تجاری قوی می تواند در سراسر کسب و کار از منابع انسانی تا توسعه محصول و البته سهم بازار و جذب مشتری ارزش خلق کند، به همین علت سرمایه گذاری در نامهای تجاری و توسعه آن به عنوان یک اولویت استراتژیک در خیلی از شرکت ها در حال افزایش است.

www.khooyeh.com
www.gmas.ir
www.alikhooyeh.blogfa.com
09122991608
خدمات ما شامل:
مشاورو آموزش در حوزه های
Branding
Brand Identity Package
Brand Marketing Package
Brand Advertising Package
Brand Strategy Package
نامگذاری
استراتژی برند
تعهد
موقعیت یابی استراتژیک
تدوین محتوا
خلق پیام
خلق هویت بصری
طراحی گرافیکی
طراحی داخلی
طراحی غرفه نمایشگاهی
طراحی کاراکتر
تحقیقات بازار
تحقیقات صنعت
تحقیقات شرکت
تحقیقات رقبا
تحقیقات مشتریان
استراتژی بازاریابی
استراتژی تبلیغات
طرح کمپین بازاریابی
طرح کمپین تبلیغاتی
آموزش داخلی برند
کمپین های 360 درجه برندنیگ
کمپین ارتباطات یکپارچه بازاریابی و برند (IMC, IBC)،
​کمپین های هویت سازی برند ،
​​برنامه های تحقیقات بازار ، ​
برنامه های استراتژیک برند
مشاوره برندینگ
مشاوره بازاریابی
مشاوره مدیریت روابط با مشتریان
مشاوره کسب و کار
مشاوره حقوقی برند
مشاوره سازماندهی
مشاوره تبلیغات
شناسایی بازار مخاطبین برند به صورت کاربردی

معرفی صحیح و دقیق قابلیت های سازمان به مشتریان

طراحی و انتخاب نام و نشان تجاری متناسب با هویت برند

شناخت بازارهای هدف جانبی برند جهت تکمیل فرآیند بازاریابی

تجزیه و تحلیل میزان فروش احتمالی برند در بازه های زمانی مشخص

ارائه راهکارهای به روز و تبلیغات هدفمند در حوزه معرفی برند در بازار

تحلیل رقبای برند و ارائه راهکارهای مناسب جهت برتری نسبت به رقبا

تهیه و تنظیم گزارش های آماری جهت کارشناسی پیشروی فرایند برند سازی

انجام آزمایش های لازم جهت تکمیل و یا ویرایش سبد کالا یا خدمات سازمان

مدیریت برند

کتاب مدیریت برند

نویسنده: علی خویه

تکنیک ها و تاکنیک ها، سبک های برندسازی و مهندسی برند

انتخاب سبک برند و نوع اجرای تکنیک برند در فروش بازاریابی و ارتباطات بازاریابی نقش بسیار مهم و حیاتی دارد برند و نوع برندسازی هر سازمان شرکت و محصول روش و سبک خاصی دارد که در دنیای امروز به آن بسیار اهمیت می دهند صرفا هر برندی با تبلیغات ساخته نمی شود صاحبنظران بازاریابی و برندسازی به این مساله رسیده اند که یک نام و نشان خاص ویژه و ابتکاری می تواند خود به خود و اتوماتیک وار ساخته و پرداخته شود در مشاوره ها و کلاسها و پروژه های اجرایی همیشه تاکید کرده ام که یک سرمایه گذار، صاحب کالا، مدیر شرکت و کارآفرین باید جسارت و جرات انتخاب برند و برندسازی را داشته باشد در برندسازی اولین حرف را جسارت و جرات مدیر دارد در دورانی که همه نام های کامپیوتری با سیستم و کلماتی مشابه با آن ساخته می شد یک نفر جرات پیدا کرد و نام شرکت خود را سیب Apple گذاشت جسارت آن را داشت که نام میوه را با فلسفه خاصی برای شرکت خود انتخاب کند وموفق شد چندوقت پیش هم یک شرکت معتبر و خوشنام برای برندسازی و تحققات بازار به تیم مامراجعه نمود تنها چیزی که من از مدیر این شرکت پرسیدم گفتم جسارت جرات و قدرت دفاع و پافشاری بر نامی که انتخاب شود را داری یا خیر مصلحت اندیش و بیش از اندازه محتاط هستی …. کسی که نام و نشانی به طور علمی و عملی بر اساس تحقیقات پایه ای برای سازمان شرکت محصول و خدماتش انتخاب می کند باید مثل کوه استوار بوده و جرات زیادی داشته باشد تا نتیجه را مشاهده کند خلاصه نام محصول این شرکت در تیم خلاقیت و فوکوس گروپ تعیین گردید امیدوارم چند وقت دیگر در ایران و دنیا این نام یکی از ماندگارترین خلاقانه ترین و معتبرترین نام بوده و باقی بماند….
خدمات

بازاریابی مدرن اصول و فنون مذاکره مشاور بازاریابی تحقیقات بازاریابی مشاوره مدیریت  وفادارسازی مشتریان منابع انسانی مشاوره ایزو مشاوره برند مشاوره قیمت گذاری افزایش فروش تجارت بین الملل مهندسی فروش مشاور فروشگاه مشاور برند مشاور مدیرعامل آکادمی تریز بازاریابی مویرگی دوره آموزشی بازاریابی و فروش دوره ی آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری دوره آموزشی مهندسی فروش دوره های آموزشی بازاریابی و فروش خلاقیت و تریز دوره فروشگاه ها
برند؟
برند (Brand) را همگان به نام و عنوان تجاری می‌شناسندکه تعریف آن‌ را در نظام بازرگانی،" شناسه‌ی محصول یا خدمات عرضه شده " آورده‌اند. اما امروز این تعریف، مثل بسیاری از ماهیتها و واژگان معمول واژگون شده. برند در واقع یک فاکتور جهانی یا حداقل منطقه‌ای است که دارای اعتبار بوده، مقبولیت مناسبی دارد و قادر است ارتباط قوی بین کالا و خدمات با مخاطب یا مشتری برقرار کند. برند
مدیریت و توسعه برند
مدیریت و توسعه برند مدیریت برند به کارگیری تکنیک های بازاریابی برای محصولات و خدمات است که به دنبال افزایش ارزش برای مشتری و ایجاد وفاداری در ایشان و در نهایت افزایش حجم فروش است. یکی از مزیت های مدیریت برند برای شرکت ها و موسسات این است که می توانند در بازاری خاص بدون از دست دادن مشتریان ، بر قیمت کالا و خدمات خود بیافزایند
شبکه های اجتماعی ما
کانال تلگرام


صفحه ی اینستاگرام

صفحه ی لینکدین

صفحه ی فیسبوک

تبلیغات
دوره های آموزشی، سمینارها و همایش های بازاریابی، افزایش فروش

علی خویه

09122991608

مشاور فروش

مشاور فروش

مشاور فروش

مشاور فروش
پیوندها
http://negotiation.blog.ir/
آموزش مذاکره - تکنیک های مذاکره - فنون مذاکره

http://khooyeh.com/
آموزش بازاریابی - دوره های آموزشی بازاریابی فروش تبلیغات مذاکره برندینگ

http://brandengineering.blog.ir/
مدیریت برند برندسازی نام نشان تجاری مدیریت نام و نشان تجاری سبک های برندسازی

http://saleschool.blogfa.com/
آموزش فروش تکنیک های افزایش فروش مدرسه فروش

  • اقتصاد
  • بازاریابی
  • بازاریابی فروشگاه های زنجیره ای
  • برندینگ
  • پخش و توزیع مویرگی
  • تجارت
  • دسته‌بندی نشده
  • دوره های آموزشی
  • راه های افزایش فروش
  • سمینار، همایش، کنفرانس
  • علی خویه
  • فروشگاه
  • کارگاه های و دوره های آموزشی
  • کتاب
  • کتاب های علی خویه
  • محصولات
  • مدیریت
  • مذاکره
  • مشتری مداری و CRM
  • مهندس علی خویه


  • برچسب مطالب

    مدرسه بازاریابی ایران سخنرانی های انگیزشی خویه مدرسه فروش ایران مدرسه تبلیغات ایران مدرسه برند ایران سخنرانی مدیریت بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت مهندسی نام و نشان تجاری مهندسی بازار و بازاریابی تئوری ها سبک های تبلیغات و بازاریابی مهندسی تبلیغات و ارتباطات بازاریابی ای آر پی در بازاریابی فروش تبلیغات تبلیغات و بازاریابی پست مدرن منابع بازاریابی تبلیغات و ارتباطات سمینارها و سخنرانی های علی خوبه ارتباطات بازاریابی یکپارچه IMC روانشناسی بازاریابی فروش و.. پیشبرد فروش مدیریت و مهندسی برند مدیریت زنجیره تامین scm تحقیقات بازاریابی استانداردسازی تبلیغات خلاق فروش ایرانی TRIZ خلاقیت در ... بازاریابی پارتیزانی چریکی مدیریت فروشگاه مهندسی فروش مدیریت ارتباط با مشتری CRM روانشناسی مشتری مرچندایزینگ merchandising عمده فروشی و خرده فروشی کانال های توزیع پخش مدیریت فروشگاه مدیریت برند نام و نشان تجاری خدمات پس از فروش روانشناسی ارتباط با مشتری مشتری مداری و مشتری یاری بانک بازاریابی دپارتمان بازاریابی کلینیک بازاریابی کلینیک بازاریابی و فروش مدرسه بازاریابی و فروش اخبار بازاریابی و فروش بازاریابی خدمات تجارت بین الملل کلینیک بازاریابی آکادمی بازاریابی و تبلیغات برندسازی برندسازی فروشگاهی مهندسی برند انجمن مهندسی فروش و بازاریابی انجمن مهندسی تبلیغات مرکز آموزش بازرگانی مرکز آموزش بازاریابی و فروش انجمن برند ایران انجمن مهندسی فروش ایران مهندسی فروش املاک و مستغلات انجمن مدیریت و مهندسی برند مدرسه تحقیقات بازاریابی پورتال تحقیقات بازاریابی ایران شبکه بازاریابی و فروش باشگاه بازاریابی فروش و تبلیغات کانال های توزیع و پخش انجمن مشاوره بازاریابی ایران انجمن علمی تحقیقات بازاریابی ایران انجمن مهندسی فروش ایران انجمن برند ایران آکادمی بازاریابی و فروش آکادمی برند اخبار بازاریابی marketing news کلینیک تحقیقات بازاریابی marketing research تاکتیک ها و تکنیک های فروش و تبلیغات خدمات مشاوره تبلیغات به صورت آنلاین اخبار خویه راز تجارت مدیریت و مهندسی رسانه مشاور بازاریابی تبلیغات کلاس طراحی و چیدمان فروشگاه هوش مصنوعی در بازاریابی کلاس مدیریت و مهندسی فروش مهندسی فروش و تبلیغات مهندسی رسانه بازاریابی خلاق فروش خلاق

    برند سازی در صنعت خودرو

    جمعه, ۲۵ دی ۱۳۹۴، ۰۹:۳۵ ب.ظ

    برند های برتر خودروسازی و ویژگی های آنها

    موفقیت اصلی برند‌های ژاپنی را می‌توان به ارایه خودرو‌های با کیفیت و خدمات پس از فروش مشتری پسند دانست. به نحوی که برندهایی مثل تویوتا و هوندا در بسیاری از کشورها در صدر این رده‌بندی قرار دارند.

    کشور ایالات متحده را می‌توان یکی از رقابتی ترین بازارهای جهان دانست. مردم در ایالات متحده روی برند خاصی تعصب ندارند و همواره با تحقیق بهترین محصول را برای خرید انتخاب می‌کنند. به همین دلیل نیز معمولا رده‌بندی فروش محصولات مختلف در این کشور برای تولیدکنندگان حائز اهمیت است زیرا علاوه بر پتانسیل فروش بالای محصولات، می‌توانند از عملکرد خود نیز ارزیابی مناسبی داشته باشند.

    با توجه به موارد ذکر شده ما به بررسی لیست رضایت‌مندی مشتریان در زمینه برندهای خودروسازی در ایالات متحده پرداخته‌ایم. بر اساس آمار سازمان رضایت مشتریان این کشور، نمره کلی میزان رضایت مصرف کنندگان از خودرو‌های خود برای سومین سال متوالی افت داشته است و نسبت به سال ۲۰۱۴، ۳.۷ واحد کاهش را تجربه کرده است. کلاس فارنل مدیر عامل این سازمان در این خصوص افزود:

    خودروهای کنونی نسبت به نمونه‌های ۱۰ سال گذشته پیشرفت بسیاری کرده‌اند اما این آمار زنگ خطری است برای خودروسازان در رابطه با کیفیت محصولات تولیدی خود. تعداد خودروهای فراخوانده شده برای اعمال تعمیرات لازم به بیشترین میزان خود رسیده است که با توجه به تکنولوژی‌های تولید پیشرفته نباید شاهد این روند باشیم.

    از ۲۷ برند بررسی شده تنها آکورا و بی‌ام‌و در جلب رضایت مشتریان موفق عمل کرده‌اند و ۱۵ برند دیگر در این زمینه نسبت به سال ۲۰۱۴ افت کرده‌اند. به طور کلی خودروسازان ژاپنی بهترین عملکرد را داشته‌اند و فورد نیز در میان خودروسازان هم‌ وطن خود بالاترین نمره رضایت‌مندی را بدست آورده است.

    در ادامه به لیست کامل میزان رضایت‌مندی مشتریان می‌پردازیم:

    ۱- لکسوس

    lexus

    لکسوس نسبت به سال گذشته تغییری در عملکرد خود نداشته است و با نمره ۸۴ به عنوان خودروساز پیشرو در این زمینه عمل کرده است.

    ۲- آکورا

    acura

    آکورا با ارتقا نمره خود به میران ۷.۸ درصد پیشرفت قابل توجهی داشته است و اکنون پس از لکسوس در جایگاه دوم قرار دارد.

    ۳- لینکلن

    lincoln

    لینکین که از زیر مجموعه‌های خودروسازی فورد است، بهترین عملکرد را بین خودروسازان ایالات متحده داشته است.

    ۴- مرسدس بنز

    mercedes benz

    مرسدس بنز با افت ۳.۵ درصدی جایگاه رده اول خود در سال ۲۰۱۴ را از دست داده و به رده چهارم نزول کرده است. مطمئنا مدیران این شرکت از این روند رضایت نخواهند داشت و برای بازگشت به رده‌ی اول تمام تلاش خود را به کار خواهند برد.

    ۵- سوبارو

    subaru

    قرار گرفتن شرکت سوبارو در میان ۵ شرکت برتر نشان از توجه این شرکت به میزان رضایت مشتریان خود دارد. جالب است که بدانید سوبارو نسبت به سال گذشته ۳.۵ درصد افت تجربه کرده است.

    ۶- تویوتا

    toyota

    تویوتا که لقب بزرگترین خودروساز جهان را به یدک می‌کشد، با نمره ۸۲ در رده ششم قرار گرفته است.

    ۷- بی‌ام‌و

    bmw

    بی‌ام‌و نیز همانند تویوتا توانست نمره ۸۲ را از مشتریان دریافت کند، اما بر خلاف رقیب ژاپنی خود ۲.۵ درصد نسبت به سال گذشته بهبود را تجربه کرده است.

    ۸- هیوندای

    hyundai

    شاید بسیاری از بینندگان با مشاهده هیوندای در رده هشتم تعجب کنند اما برنامه‌های بلند مدت و دقیق این خودروساز کره‌ای باعث پیشرفت هنگفتی شده است. اکنون هیوندای با نمره ۸۱ در رده هشتم خود را به عنوان یکی از رقبای قدرتمند سایر خودروسازان معرفی می‌کند.

    ۹- مزدا

    mazda

    مزدا به عنوان خودرویی برای عاشقان رانندگی شناخته می‌شود اما این خودروساز با نمره ۸۰ اکنون خود را به عنوان یکی از باکیفیت‌ترین برند‌ها نیز معرفی می‌کند.

    ۱۰- فولکس واگن

    vw

    فولکس واگن همانند مزدا موفق به کسب نمره ۸۰ از میزان رضایت مشتریان شده است. این شرکت که بزرگترین خودروساز آلمان است برنامه‌های زیادی برای افزایش فروش و کسب رضایت بیشتر مشتریان خود، در سر دارد.

    ۱۱- هوندا

    honda

    هوندا نسبت به سال گذشته به میزان ۳.۶ افت داشته است واکنون با نمره ۸۰ در میانه‌ی این رده‌بندی قرار دارد.

    ۱۲- بیوک

    buick

    بیوک نیز همانند اکثر خودروسازان با افت عملکرد مواجه بوده و اکنون با نمره ۸۰ در تراز برندهایی مانند هوندا و فولکس واگن قرار دارد.

    ۱۳- کادیلاک

    cadillac

    از کادیلاک زمانی به عنوان استاندارد خودروسازی یاد می‌شد اما اکنون این خودروساز لوکس عملکرد متوسطی حداقل در جلب رضایت مشتریان خود دارد.

    ۱۴- ولوو

    volvo

    ولوو با نمره ۷۹ به عنوان حد وسط این رده‌بندی قرار دارد.

    ۱۵- فورد

    ford

    از میان برندهای تولید کننده انبوه خودرو در ایالات متحده فورد با نمره ۷۹ در صدر قرار دارد. خبر خوب برای فورد قرار گرفتن لینکلن، برند لوکس‌ آن‌ها در رده‌ی سوم است.

    ۱۶- شورولت

    chevrolett

    شورولت با افت ۳.۷ نمره نسبت به سال گذشته، اکنون پشت سر بزرگترین رقیب خود قرار دارد.

    ۱۷- جی‌ام‌سی

    GMC

    جی‌ام‌سی که همانند شورولت از زیرمجموعه‌های جنرال موتورز است با نمره ۷۸ پایین‌تر از میانگین رضایت مندی مشتریان قرار می‌گیرد.

    ۱۸- آئودی

    AUDI

    آئودی با نمره ۷۸ نه تنها پایین‌تر از رقبای لوکس خود، بی‌ام‌و و مرسدس بنز، قرار گرفته، بلکه از میانگین برند‌های خودرسازی نیز نمره کمتری دریافت کرده است.

    ۱۹- کیا

    kia

    کیا با افت ۴.۹ نمره افت قابل توجهی را تجربه کرده این امر به نزول زیاد این خودروساز در این رده‌بندی منجر شده است.

    ۲۰- نیسان

    nissan

    قرار گرفتن نیسان در رده بیستم به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان خودرو در ژاپن، می‌تواند زنگ خطری برای این خودروساز باشد. نیسان سال گذشته ۵ واحد بیشتر از نمره ۷۷ فعلی خود کسب کرده بود.

    ۲۱- میتسوبیشی

    mitsubishi

    میتسوبیشی سهم زیادی از بازار خودرو در ایالات متحده را در اختیار ندارد. نمره رضایت‌مندی مشتریان این شرکت دلیل این موضوع را مشخص می‌کند.

    ۲۲- اینفینیتی

    infiniti

    نمره ۷۷ برای برند لوکس اینفینیتی قطعا مناسب نیست. نکته جالب رضایت بیشتر مشتریان از نیسان نسبت به برند لوکس آن یعنی اینفینیتی، است.

    ۲۳- دوج

    dodge

    دوج با کسب نمره ۷۶ یکی از ضعیف‌ترین خودروسازان موجود در ایالات متحده است. اما خبر خوب این است که این برند بیشترین نمره را در گروه خودروسازی فیات-کرایسلر کسب کرده است.

    ۲۴- مینی

    mini

    مینی با نمره ۷۶ ضعیف‌ترین عملکرد را بین خودروسازان آلمانی داشته است.

    ۲۵- جیپ

    jeep

    جیپ ۵.۱ واحد نسبت به سال گذشته افت داشته است و با نمره ۷۵ در رده‌های پایین این لیست قرار گرفته است. مشکلات عمده این خودرو که منجر به فراخوانی تعداد زیادی از محصولات تولیدی آن شده است، از اصلی ترین دلایل افت این خودروساز است.

    ۲۶- کرایسلر

    chrysler

    کرایسلر با کسب نمره‌ی ۷۴ در رتبه‌ی یکی مانده به آخر قرار گرفته است. حدس بزنید رتبه آخر از آن چه خودروسازی است؟

    ۲۷- فیات

    fiat

    درست حدس زدید. شریک تجاری کرایسلر، فیات، با نمره ۷۳ در قعر این رده‌بندی قرار دارد. طبق نظر سنجی CBS فیات در حال حاضر منفورترین برند موجود در ایالات متحده است. کسب نمرات به این ضعیفی از گروه خودروسازی فیات-کرایسلر جای بسی تعجب دارد و این برند‌ها برای بقای خود هم که شده باید به فکر راه چاره و گریز از وضعیت فعلی باشند.

     

    منبع: http://www.zoomit.ir/ 

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
    مدیریت برند مدیریت برند

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی