فهرست کتاب سبک های برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری تاکتیک ها و تکنیک های مدیریت برند
کتاب سبک های برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری تاکتیک ها و تکنیک های مدیریت برند
تاکتیک ها تکنیک ها و سبک های برندسازی و مدیریت نام و نشان تجاری
مولف و مترجم: علی خویه
فصل پانزدهم:
تکنیکهای گروهی برای خلق ایدههای خلاقانه برندسازی و مدیریت برند
1- توفان فکری.............................................................
2-تصمیمگیری گروهی...................................................
تکنیک سناریونویسی......................................................
تکنیک اس آی ال .........................................................
فصل شانزدهم:
تاکتیکها و تکنیکهای تریز در برندسازی و مدیریت برند
4-1- اجزاء اصلی دانش تریز.........................................
مراحل اجرای تکنیک تریز در برندسازی و مدیریت برند...
برخی از اصول نوآوری تریز در برندسازی و مدیریت برند
برخی از دیگر رویکردهای خلاقیت شناختی مبتنی بر تریز..........
دویل برندسازی و مدیریت برند......................................
بخش پنجم :
تاکتیکهای الهام گرفته از ورزش....................................
فصل هفدهم:
تاکتیک و استراتژی برندسازی و مدیریت برند جودویی.....
تاکتیکهای فوتبال در برندسازی و مدیریت برند...............
توجه به تاکتیکها و تکنیکها شطرنج در برندسازی و مدیریت برند
بخش ششم:
تاکتیکها و تکنیکهای الهام گرفته شده از هنرهای تجسمی، سینما و ادبیات
فصل هجدهم:
تکنیک کلاسیک در برندسازی و مدیریت برند..................
مشخصات آثار برندسازی و مدیریت برند کلاسیک...........
تکنیک رسانههای همگانی...............................................
فصل نوزدهم:
تکنیک باروک در برندسازی و مدیریت برند.....................
تکنیکهای الهام گرفته از اسطورهها در برندسازی و مدیریت برند
فصل بیستم:
تکنیک ناتورالیسم در برندسازی و مدیریت برند................
مشخصات آثار برندسازی و مدیریت برند ناتورالیستی.......
فصل بیست و یکم:
تکنیک رمانتیسم در برندسازی و مدیریت برند و برندسازی و مدیریت برند رمانتیک
تکنیکها مورد استفاده در برندسازی و مدیریت برند رمانتیکی
فصل بیست و دوم:
تکنیک فوتوریسم در برندسازی و مدیریت برند و برندسازی و مدیریت برند فوتوریسمی
فصل بیست و سوم:
تکنیک داداییسم دربرندسازی و مدیریت برند و برندسازی و مدیریت برند داداییستی
برخی از تکنیکهای مورد استفاده در برندسازی و مدیریت برند داداییستی
فصل بیست و چهارم:
تکنیک پارناسیسم در برندسازی و مدیریت برند و برندسازی و مدیریت برند پارناسیستی
فصل بیست و پنجم:
تکنیک امپرسیونیسم در برندسازی و مدیریت برند و برندسازی و مدیریت برند امپرسیونیستی
تاکتیکها و تکنیکهای روانشناسی در برندسازی و مدیریت برند
فصل بیست و ششم:
تکنیک اکسپرسیونیسم در برندسازی و مدیریت برند و برندسازی و مدیریت برند اکسپرسیونیستی
http://brandmagazine.mihanblog.com/
http://www.brandschool.blogfa.com/
http://www.brandmanagement.mihanblog.com/
http://www.advertisingschool.mihanblog.com/
http://www.brandmanagement.blogsky.com/
فصل بیست و هفتم:
تکنیک سورئالیسم در برندسازی و مدیریت برند و برندسازی و مدیریت برند سورئالیستی
فنون سوررئالیسم...........................................................
فصل بیست و هشتم:
تکنیک سمبولیسم در برندسازی و مدیریت برند و برندسازی و مدیریت برند سمبولیستی
فصل بیست و نهم:
تکنیک کوبیسم در برندسازی و مدیریت برند و برندسازی و مدیریت برند کوبیستی
برندسازی و مدیریت برند چند بعدی...............................
فصل بیست ونهم:
اُپ آرت و برندسازی و مدیریت برند اُپ.......................
تکنیک اسپاسیالیسم در برندسازی و مدیریت برند و برندسازی و مدیریت برند فضایی
تکنیک المنتاریسم در برندسازی و مدیریت برند...............
تکنیک بدوگری در برندسازی و مدیریت برند، برندسازی و مدیریت برند بدوی
تکنیک پاپ آرت در برندسازی و مدیریت برند................
تکنیک چیدمان در برندسازی و مدیریت برند...................
تکنیک مینی مالیسم در برندسازی و مدیریت برند ............
تکنیک اینتراکتیو.............................................................
رخداد یا اجرا در برندسازی و مدیریت برند یا برندسازی و مدیریت برند اجرایی
برندسازی و مدیریت برند مفهومی...................................
بخش هفتم:
تاکتیکها و مدلهای مدیریتی و بازرگانی در برندسازی و مدیریت برند
فصل سیام:
تاکتیکهای برندسازی و مدیریت برند با توجه به مراحل عمر محصول
تاکتیکهای برندسازی و مدیریت برند مرحله ورود به بازار......
الف- تاکتیک برندسازی و مدیریت برند پیشگامی..................
ب- تاکتیک برندسازی و مدیریت برند پیروی........................
تاکتیکهای برندسازی و مدیریت برند مرحله رشد..................
تاکتیکهای برندسازی و مدیریت برند حفظ سهم بازار...........
1. تاکتیک برندسازی و مدیریت برند دفاع از موقعیت............
2. تاکتیک برندسازی و مدیریت برند تهاجمی.......................
3. تاکتیک برندسازی و مدیریت برند تمرکز..........................