مشاور برند، ساخت و توسعه ی برند
مشاور برند، ساخت و توسعه ی برند
مشاور برند، ساخت و توسعه ی برند
انتخاب بازار و روش بازاریابی :: BRAND مهندسی برند - مدیریت برند - مشاور برند- مدرس برند

BRAND مهندسی برند - مدیریت برند - مشاور برند- مدرس برند

مهندسی برند-مدیریت برند برندسازی نام نشان تجاری مدیریت نام و نشان تجاری سبک های برندسازی BRAND Management

BRAND مهندسی برند - مدیریت برند - مشاور برند- مدرس برند

مهندسی برند-مدیریت برند برندسازی نام نشان تجاری مدیریت نام و نشان تجاری سبک های برندسازی BRAND Management

مشاور برند و مشاور بازاریابی، مشاور فروش
BRAND مهندسی برند - مدیریت برند - مشاور برند- مدرس برند

یک نام تجاری قوی می تواند در سراسر کسب و کار از منابع انسانی تا توسعه محصول و البته سهم بازار و جذب مشتری ارزش خلق کند، به همین علت سرمایه گذاری در نامهای تجاری و توسعه آن به عنوان یک اولویت استراتژیک در خیلی از شرکت ها در حال افزایش است.

www.khooyeh.com
www.gmas.ir
www.alikhooyeh.blogfa.com
09122991608
خدمات ما شامل:
مشاورو آموزش در حوزه های
Branding
Brand Identity Package
Brand Marketing Package
Brand Advertising Package
Brand Strategy Package
نامگذاری
استراتژی برند
تعهد
موقعیت یابی استراتژیک
تدوین محتوا
خلق پیام
خلق هویت بصری
طراحی گرافیکی
طراحی داخلی
طراحی غرفه نمایشگاهی
طراحی کاراکتر
تحقیقات بازار
تحقیقات صنعت
تحقیقات شرکت
تحقیقات رقبا
تحقیقات مشتریان
استراتژی بازاریابی
استراتژی تبلیغات
طرح کمپین بازاریابی
طرح کمپین تبلیغاتی
آموزش داخلی برند
کمپین های 360 درجه برندنیگ
کمپین ارتباطات یکپارچه بازاریابی و برند (IMC, IBC)،
​کمپین های هویت سازی برند ،
​​برنامه های تحقیقات بازار ، ​
برنامه های استراتژیک برند
مشاوره برندینگ
مشاوره بازاریابی
مشاوره مدیریت روابط با مشتریان
مشاوره کسب و کار
مشاوره حقوقی برند
مشاوره سازماندهی
مشاوره تبلیغات
شناسایی بازار مخاطبین برند به صورت کاربردی

معرفی صحیح و دقیق قابلیت های سازمان به مشتریان

طراحی و انتخاب نام و نشان تجاری متناسب با هویت برند

شناخت بازارهای هدف جانبی برند جهت تکمیل فرآیند بازاریابی

تجزیه و تحلیل میزان فروش احتمالی برند در بازه های زمانی مشخص

ارائه راهکارهای به روز و تبلیغات هدفمند در حوزه معرفی برند در بازار

تحلیل رقبای برند و ارائه راهکارهای مناسب جهت برتری نسبت به رقبا

تهیه و تنظیم گزارش های آماری جهت کارشناسی پیشروی فرایند برند سازی

انجام آزمایش های لازم جهت تکمیل و یا ویرایش سبد کالا یا خدمات سازمان

مدیریت برند

کتاب مدیریت برند

نویسنده: علی خویه

تکنیک ها و تاکنیک ها، سبک های برندسازی و مهندسی برند

انتخاب سبک برند و نوع اجرای تکنیک برند در فروش بازاریابی و ارتباطات بازاریابی نقش بسیار مهم و حیاتی دارد برند و نوع برندسازی هر سازمان شرکت و محصول روش و سبک خاصی دارد که در دنیای امروز به آن بسیار اهمیت می دهند صرفا هر برندی با تبلیغات ساخته نمی شود صاحبنظران بازاریابی و برندسازی به این مساله رسیده اند که یک نام و نشان خاص ویژه و ابتکاری می تواند خود به خود و اتوماتیک وار ساخته و پرداخته شود در مشاوره ها و کلاسها و پروژه های اجرایی همیشه تاکید کرده ام که یک سرمایه گذار، صاحب کالا، مدیر شرکت و کارآفرین باید جسارت و جرات انتخاب برند و برندسازی را داشته باشد در برندسازی اولین حرف را جسارت و جرات مدیر دارد در دورانی که همه نام های کامپیوتری با سیستم و کلماتی مشابه با آن ساخته می شد یک نفر جرات پیدا کرد و نام شرکت خود را سیب Apple گذاشت جسارت آن را داشت که نام میوه را با فلسفه خاصی برای شرکت خود انتخاب کند وموفق شد چندوقت پیش هم یک شرکت معتبر و خوشنام برای برندسازی و تحققات بازار به تیم مامراجعه نمود تنها چیزی که من از مدیر این شرکت پرسیدم گفتم جسارت جرات و قدرت دفاع و پافشاری بر نامی که انتخاب شود را داری یا خیر مصلحت اندیش و بیش از اندازه محتاط هستی …. کسی که نام و نشانی به طور علمی و عملی بر اساس تحقیقات پایه ای برای سازمان شرکت محصول و خدماتش انتخاب می کند باید مثل کوه استوار بوده و جرات زیادی داشته باشد تا نتیجه را مشاهده کند خلاصه نام محصول این شرکت در تیم خلاقیت و فوکوس گروپ تعیین گردید امیدوارم چند وقت دیگر در ایران و دنیا این نام یکی از ماندگارترین خلاقانه ترین و معتبرترین نام بوده و باقی بماند….
خدمات

بازاریابی مدرن اصول و فنون مذاکره مشاور بازاریابی تحقیقات بازاریابی مشاوره مدیریت  وفادارسازی مشتریان منابع انسانی مشاوره ایزو مشاوره برند مشاوره قیمت گذاری افزایش فروش تجارت بین الملل مهندسی فروش مشاور فروشگاه مشاور برند مشاور مدیرعامل آکادمی تریز بازاریابی مویرگی دوره آموزشی بازاریابی و فروش دوره ی آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری دوره آموزشی مهندسی فروش دوره های آموزشی بازاریابی و فروش خلاقیت و تریز دوره فروشگاه ها
برند؟
برند (Brand) را همگان به نام و عنوان تجاری می‌شناسندکه تعریف آن‌ را در نظام بازرگانی،" شناسه‌ی محصول یا خدمات عرضه شده " آورده‌اند. اما امروز این تعریف، مثل بسیاری از ماهیتها و واژگان معمول واژگون شده. برند در واقع یک فاکتور جهانی یا حداقل منطقه‌ای است که دارای اعتبار بوده، مقبولیت مناسبی دارد و قادر است ارتباط قوی بین کالا و خدمات با مخاطب یا مشتری برقرار کند. برند
مدیریت و توسعه برند
مدیریت و توسعه برند مدیریت برند به کارگیری تکنیک های بازاریابی برای محصولات و خدمات است که به دنبال افزایش ارزش برای مشتری و ایجاد وفاداری در ایشان و در نهایت افزایش حجم فروش است. یکی از مزیت های مدیریت برند برای شرکت ها و موسسات این است که می توانند در بازاری خاص بدون از دست دادن مشتریان ، بر قیمت کالا و خدمات خود بیافزایند
شبکه های اجتماعی ما
کانال تلگرام


صفحه ی اینستاگرام

صفحه ی لینکدین

صفحه ی فیسبوک

تبلیغات
دوره های آموزشی، سمینارها و همایش های بازاریابی، افزایش فروش

علی خویه

09122991608

مشاور فروش

مشاور فروش

مشاور فروش

مشاور فروش
پیوندها
http://negotiation.blog.ir/
آموزش مذاکره - تکنیک های مذاکره - فنون مذاکره

http://khooyeh.com/
آموزش بازاریابی - دوره های آموزشی بازاریابی فروش تبلیغات مذاکره برندینگ

http://brandengineering.blog.ir/
مدیریت برند برندسازی نام نشان تجاری مدیریت نام و نشان تجاری سبک های برندسازی

http://saleschool.blogfa.com/
آموزش فروش تکنیک های افزایش فروش مدرسه فروش

  • اقتصاد
  • بازاریابی
  • بازاریابی فروشگاه های زنجیره ای
  • برندینگ
  • پخش و توزیع مویرگی
  • تجارت
  • دسته‌بندی نشده
  • دوره های آموزشی
  • راه های افزایش فروش
  • سمینار، همایش، کنفرانس
  • علی خویه
  • فروشگاه
  • کارگاه های و دوره های آموزشی
  • کتاب
  • کتاب های علی خویه
  • محصولات
  • مدیریت
  • مذاکره
  • مشتری مداری و CRM
  • مهندس علی خویه


  • برچسب مطالب

    مدرسه بازاریابی ایران سخنرانی های انگیزشی خویه مدرسه فروش ایران مدرسه تبلیغات ایران مدرسه برند ایران سخنرانی مدیریت بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت مهندسی نام و نشان تجاری مهندسی بازار و بازاریابی تئوری ها سبک های تبلیغات و بازاریابی مهندسی تبلیغات و ارتباطات بازاریابی ای آر پی در بازاریابی فروش تبلیغات تبلیغات و بازاریابی پست مدرن منابع بازاریابی تبلیغات و ارتباطات سمینارها و سخنرانی های علی خوبه ارتباطات بازاریابی یکپارچه IMC روانشناسی بازاریابی فروش و.. پیشبرد فروش مدیریت و مهندسی برند مدیریت زنجیره تامین scm تحقیقات بازاریابی استانداردسازی تبلیغات خلاق فروش ایرانی TRIZ خلاقیت در ... بازاریابی پارتیزانی چریکی مدیریت فروشگاه مهندسی فروش مدیریت ارتباط با مشتری CRM روانشناسی مشتری مرچندایزینگ merchandising عمده فروشی و خرده فروشی کانال های توزیع پخش مدیریت فروشگاه مدیریت برند نام و نشان تجاری خدمات پس از فروش روانشناسی ارتباط با مشتری مشتری مداری و مشتری یاری بانک بازاریابی دپارتمان بازاریابی کلینیک بازاریابی کلینیک بازاریابی و فروش مدرسه بازاریابی و فروش اخبار بازاریابی و فروش بازاریابی خدمات تجارت بین الملل کلینیک بازاریابی آکادمی بازاریابی و تبلیغات برندسازی برندسازی فروشگاهی مهندسی برند انجمن مهندسی فروش و بازاریابی انجمن مهندسی تبلیغات مرکز آموزش بازرگانی مرکز آموزش بازاریابی و فروش انجمن برند ایران انجمن مهندسی فروش ایران مهندسی فروش املاک و مستغلات انجمن مدیریت و مهندسی برند مدرسه تحقیقات بازاریابی پورتال تحقیقات بازاریابی ایران شبکه بازاریابی و فروش باشگاه بازاریابی فروش و تبلیغات کانال های توزیع و پخش انجمن مشاوره بازاریابی ایران انجمن علمی تحقیقات بازاریابی ایران انجمن مهندسی فروش ایران انجمن برند ایران آکادمی بازاریابی و فروش آکادمی برند اخبار بازاریابی marketing news کلینیک تحقیقات بازاریابی marketing research تاکتیک ها و تکنیک های فروش و تبلیغات خدمات مشاوره تبلیغات به صورت آنلاین اخبار خویه راز تجارت مدیریت و مهندسی رسانه مشاور بازاریابی تبلیغات کلاس طراحی و چیدمان فروشگاه هوش مصنوعی در بازاریابی کلاس مدیریت و مهندسی فروش مهندسی فروش و تبلیغات مهندسی رسانه بازاریابی خلاق فروش خلاق

    انتخاب بازار و روش بازاریابی

    سه شنبه, ۹ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۵۳ ق.ظ

    انتخاب بازار و روش بازاریابی

      بعد از تقسیم بازار، بازاریاب یا شرکت بازاریابی استراتژی خود را در انتخاب بازار و روش بازاریابی خود تعیین می‌نماید.

      روش‌های انتخاب بازار و بازاریابی عبارتند از:

    الف- بازاریابی تمرکزی 
     ب- بازاریابی تفکیکی  ج- بازاریابی غیرتفکیکی 
     د- بازاریابی انبوه

    انتخاب بازار و روش بازاریابی

      الف- بازاریابی تمرکزی؛

     اگر مؤسسه‌ی بازرگانی تنها یکی از بخش‌های بازار را انتخاب نماید و فعالیت بازاریابی خود را در چهارچوب آن متمرکز نماید، این روش را بازاریابی تمرکزی می‌گویند. در این روش مؤسسه کوشش خواهد کرد تا کالا و خدمات مورد نیاز مصرف کنندگان این بازار را با توجه به خواسته‌ها و انتظارات آن‌ها تولید و یا عرضه نماید و رضایت ایشان را به دست آورد.

      مزایا:

    • ۱- ایجاد رضایتمندی در مشتریان به دلیل توجه دقیق‌تر به سلیقه‌ها، نیازها و رفتار ایشان
    • ۲- پایین بودن هزینه‌های بازاریابی (و هزینه‌ی تولید)
    • ۳- تخصصی شدن مؤسسه در یک بازار

      معایب:

    • ۱- عدم انعطاف نسبت به سایر تقاضاها
    • ۲- عدم استفاده از ظرفیت‌های خالی مؤسسه و سایر بخش‌های بازار

     

      ب- بازاریابی تفکیکی (Differentiated)؛

     بر اساس این روش، شرکت تعداد مشخصی از بخش‌های بازار را انتخاب نموده و بر اساس هر کدام از آن‌ها کالای متناسب با تقاضا و انتظارات مصرف کنندگان آن بازار را تولید و یا عرضه می‌نماید. در این حالت مؤسسه مجبور به تولید و یا عرضه‌ی انواع مختلف کالا با کیفیت‌ها و قیمت‌های متفاوت است تا بدین وسیله بتواند رضایت درصد بیشتری از خریداران را در بازارهای هدف خود فراهم آورد و جایگاه خود را در این بازارها محکم نماید. بنابراین در این روش، نیاز به چند نوع ترکیب بازاریابی، کانال‌های گوناگون توزیع، تبلیغات تجاری متنوع و هم‌چنین استفاده از روش‌های قیمت گذاری گوناگون مطرح می‌گردد و در نتیجه هزینه‌های تولید و بازاریابی افزایش می‌یابند.

      مزایا:

    • ۱- ایجاد رضایتمندی در مشتریان به دلیل توجه دقیق‌تر به سلیقه‌ها، نیازها و رفتار ایشان
    • ۲- استفاده از ظرفیت خالی مؤسسه و سایر بخش‌های بازار
    • ۳- تخصصی شدن در بازار
    • ۴- انعطاف پذیری بیشتر نسبت به نیازهای متفاوت (و یا حتی تمام نیازها)
    • ۵- شهرت مؤسسه

      معایب:

    بالا بودن هزینه‌های بازاریابی و تولید

     

      ج- بازاریابی غیرتفکیکی؛

     بر پایه‌ی این روش، شرکت بازرگانی یک یا چند کالا را تولید می‌کند و آن را در بخش‌های وسیعی از بازار عرضه می‌نماید. به عبارت دیگر بدون در نظر گرفتن تفاوت‌های بخش‌های مختلف بازار، برای همه‌ی آن‌ها یک یا چند کالای مشخص را عرضه می‌کند.

      مزایا:

      از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است زیرا در مقیاس وسیع هزینه‌ی تولید و بازاریابی کاهش می‌یابد.

      معایب:

      در نظر نگرفتن سلیقه‌ی مشتریان باعث ایجاد عدم رضایتمندی در آن‌ها و عدم وفاداری ایشان به محصول شده و زمینه‌ی گرایش به سوی رقبا افزایش می‌یابد.

     

      د- بازاریابی انبوه؛

     در شرایطی که شرکت بازرگانی از روش تقسیم بازار استفاده نکند، یعنی بدون توجه به سلیقه‌ی مشتریان و اختلاف سلیقه‌های گروه‌های مصرف کننده در سطح کل بازار، یک نوع کالا را به مقدار زیاد تولید نموده و در تمامی بازار عرضه کند، اصطلاحاً می‌گوییم از بازاریابی انبوه استفاده کرده است.

      مزایا:

      پایین آمدن هزینه‌ها و آسان‌تر شدن رقابت

      معایب:

      عدم توجه به سلیقه‌ی مشتریان و اختلاف سلیقه‌های گروه‌های مصرف کننده در سطح کل بازار

     

    حال با توجه به انواع بازاریابی که در بالا ذکر شد، از کدام روش بازاریابی می‌بایست استفاده نمود؟

    در جواب به این سؤال باید به ماهیت کالا و رابطه‌ی آن با بازار توجه نمود. به طور کلی عوامل مؤثر در انتخاب روش بازاریابی عبارتند از:

    ۱- همگونی کالا و ۲- همگونی بازار

    ۱- همگونی کالا؛ اگر کالای مورد نظر شرکت نیاز به تنوع زیاد در تولید نداشته باشد و سلیقه‌های مصرف کنندگان نیز در مورد این کالاها تا حد زیادی مشابه باشند، روش بازاریابی غیرتفکیکی مناسب‌تر به نظر می‌رسد. در حالی که اگر لازم باشد تا کالای موردنظر در شکل‌ها و انواع متنوعی تولید گردد و هر کدام از گروه‌های مصرف کننده نوع خاصی از آن را تقاضا کنند، در این صورت بازاریابی تفکیکی باید به کار گرفته شود. به عنوان مثال، تولید یخچال نیاز به تنوع زیادی ندارد ولی در مورد مبل، سرویس ناهارخوری و کالاهای لوکس قضیه خیلی فرق دارد.

    ۲- همگونی بازار؛ هرگاه گروه‌های مصرف کننده در یک بازار از نظر نیازها، سلیقه‌ها، سبک زندگی و سطح تقاضا در شرایط یکسان و یا مشابهی باشند و قدرت خرید و رفتار اقتصادی آن‌ها نیز مشابه باشد، در این حالت مؤسسه‌ی بازرگانی می‌تواند از بازاریابی غیرتفکیکی استفاده نموده و با عرضه‌ی یک نوع کالا، چندین بخش از بازار را مورد هدف قرار دهد و آن را در سطح وسیعی به فروش برساند. در صورتی که اگر بازار مورد نظر همگن نباشد و تفاوت‌های زیادی بین سلیقه‌ها و تقاضای مصرف کنندگان وجود داشته باشد، روش‌های تمرکزی و تفکیکی مناسب‌تر خواهند بود.

     


    در نوشتن این مطلب از منابع زیر به وفور استفاده شده است:

    ۱- کاظمی.مجید، جزوه‌ی آموزشی اصول و مبانی بازاریابی.

    منبع:1000brands.ir

    BRAND مهندسی برند - مدیریت برند - مشاور برند

    یک نام تجاری قوی می تواند در سراسر کسب و کار از منابع انسانی تا توسعه محصول و البته سهم بازار و جذب مشتری ارزش خلق کند، به همین علت سرمایه گذاری در نامهای تجاری و توسعه آن به عنوان یک اولویت استراتژیک در خیلی از شرکت ها در حال افزایش است.

    www.khooyeh.com
    www.gmas.ir 
    www.alikhooyeh.blogfa.com
    09122991608
    شرکت مشاوره تحقیق آموزش و اجرای gmas. 
    مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، برند، خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 13سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مشاور ارشد مدیران عامل برندهای معتبر ملی و بین المللی، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و ....... 

    تماس با ما:
    khooyeh@gmail.com
    khooyehali@yahoo.com
    09372991608
    09122991608
    ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر، اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، CRM، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی، دپارتمان بازاریابی و فروش، فروشگاه، مدیریت پخش و توزیع، برندسازی، فروش مویرگی، هدفگذاری، تقسیم بازار، راه اندازی دپارتمان فروش وبازاریابی، استقرار سیستم توزیع و فروش مویرگی، راه اندازی فروشگاه زنجیره ای، چیدمان فروش، کلینیک بازاریابی، برنامه بازاریابی و ....

    مدیریت برند

    کتاب مدیریت برند

    نویسنده: علی خویه

    تکنیک ها و تاکنیک ها، سبک های برندسازی و مهندسی برند

    انتخاب سبک برند و نوع اجرای تکنیک برند در فروش بازاریابی و ارتباطات بازاریابی نقش بسیار مهم و حیاتی دارد برند و نوع برندسازی هر سازمان شرکت و محصول روش و سبک خاصی دارد که در دنیای امروز به آن بسیار اهمیت می دهند صرفا هر برندی با تبلیغات ساخته نمی شود صاحبنظران بازاریابی و برندسازی به این مساله رسیده اند که یک نام و نشان خاص ویژه و ابتکاری می تواند خود به خود و اتوماتیک وار ساخته و پرداخته شود در مشاوره ها و کلاسها و پروژه های اجرایی همیشه تاکید کرده ام که یک سرمایه گذار، صاحب کالا، مدیر شرکت و کارآفرین باید جسارت و جرات انتخاب برند و برندسازی را داشته باشد در برندسازی اولین حرف را جسارت و جرات مدیر دارد در دورانی که همه نام های کامپیوتری با سیستم و کلماتی مشابه با آن ساخته می شد یک نفر جرات پیدا کرد و نام شرکت خود را سیب Apple گذاشت جسارت آن را داشت که نام میوه را با فلسفه خاصی برای شرکت خود انتخاب کند وموفق شد چندوقت پیش هم یک شرکت معتبر و خوشنام برای برندسازی و تحققات بازار به تیم مامراجعه نمود تنها چیزی که من از مدیر این شرکت پرسیدم گفتم جسارت جرات و قدرت دفاع و پافشاری بر نامی که انتخاب شود را داری یا خیر مصلحت اندیش و بیش از اندازه محتاط هستی …. کسی که نام و نشانی به طور علمی و عملی بر اساس تحقیقات پایه ای برای سازمان شرکت محصول و خدماتش انتخاب می کند باید مثل کوه استوار بوده و جرات زیادی داشته باشد تا نتیجه را مشاهده کند خلاصه نام محصول این شرکت در تیم خلاقیت و فوکوس گروپ تعیین گردید امیدوارم چند وقت دیگر در ایران و دنیا این نام یکی از ماندگارترین خلاقانه ترین و معتبرترین نام بوده و باقی بماند….

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
    مدیریت برند مدیریت برند

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی